perjantai 14. huhtikuuta 2017

Blogin maksut.

En oikein ymmärrä kun näkyy minulla olevan pystyssä 8,12 euroa laskua ja siksi ei pääse eteenpäin sivulla eli mainoksissa. Olisin maksanut pois tuon pienen laskun ja saanut sivun auki muttei hyväksynyt tietojani. En oikein ymmärrä jos olisikin alkanut tuottamaan tilini. Ei oikein ole hallussa minulla nuo hommat. Kun en millään mainoksilla halua edetä. Vaan haluaisin lukijoita Blogilleni.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...