Siirsivät minut Hyrylän terveysasemalta Nurmijärven terveyskeskukseen. Mikä olikin hyvä ja mukava paikka, oma huone televisiolla suihkulla ja vessalla. Viihdyin heti siellä kun luottivat minuun, sain heti luvan käydä asioilla kylillä.
Kävin Tokmannilla ostamassa kahdet lukulasit, sekä R-kioskilla kävin lataamassa puheaikaa puhelimeeni. Kävimme eilen kahden mieshoitajan kanssa, Hyrylässä asunnollani. Otin asunnoltani tietokoneeni sekä laskut laitoin pöydälle pois lattialta. En edes avannut kirjeitä, kun tiesin niiden laskuja vaan olevan. Enkä välitä maksella laskujani muuta kun pakolliset vuokran ja sähkön. Muut laskuni voin suoraan laittaa roskikseen.
Jos ja kun on luottotietoni jo menneet, en häviä siinä mitään vaikka heitän laskuni suoraan roskikseen. Korkoa vaan koron päälle tulee laskuista, ikinä ei niitä saa tasapainoon. Jos on luottotiedot perseellään ei ole mitään hävittävää minulla, koskaan en saa luottotietojani kuntoon. Siksi en mitään paineita laskuistani ota, mitään en velaksi saa enkä lainoja mistään. Olen niin sanotusti leimattu mies, mutta tyhjästä on paha nyhjäistä. Toki jos ja kun rahaa minulla olisi maksaisin heti velkani kaikille perijöille. Velka vankeudessa ei ole mukavaa olla, vuodesta toiseen painaa laskut päälle. Muuten en laskujani enää noteeraa, avaan laskuni kun ehdin ja heitän ne sitä mukaan roskikseen.