sunnuntai 30. marraskuuta 2025

Kyllä osaa vituttaa kun taas minua kusetettiin, luulin että olisi viina katko ollut Tuusulan Hyrylän terveysasemalla. Pitäisi minun olla selvänä uuden verenohennuslääkkeen saannin takia. Mutta se on todella vaikeaa talossamme kun siinä pari kaveria joi koko ajan.

Siirsivät minut Hyrylän terveysasemalta Nurmijärven terveyskeskukseen. Mikä olikin hyvä ja mukava paikka, oma huone televisiolla suihkulla ja vessalla. Viihdyin heti siellä kun luottivat minuun, sain heti luvan käydä asioilla kylillä. 

Kävin Tokmannilla ostamassa kahdet lukulasit, sekä R-kioskilla kävin lataamassa puheaikaa puhelimeeni. Kävimme eilen kahden mieshoitajan kanssa, Hyrylässä asunnollani. Otin asunnoltani tietokoneeni sekä laskut laitoin pöydälle pois lattialta. En edes avannut kirjeitä, kun tiesin niiden laskuja vaan olevan. Enkä välitä maksella laskujani muuta kun pakolliset vuokran ja sähkön. Muut laskuni voin suoraan laittaa roskikseen. 

Jos ja kun on luottotietoni jo menneet, en häviä siinä mitään vaikka heitän laskuni suoraan roskikseen. Korkoa vaan koron päälle tulee laskuista, ikinä ei niitä saa tasapainoon. Jos on luottotiedot perseellään ei ole mitään hävittävää minulla, koskaan en saa luottotietojani kuntoon. Siksi en mitään paineita laskuistani ota, mitään en velaksi saa enkä lainoja mistään. Olen niin  sanotusti leimattu mies, mutta tyhjästä on paha nyhjäistä. Toki jos ja kun rahaa minulla olisi maksaisin heti velkani kaikille perijöille. Velka vankeudessa ei ole mukavaa olla, vuodesta toiseen painaa laskut päälle. Muuten en laskujani enää noteeraa, avaan laskuni kun ehdin ja heitän ne sitä mukaan roskikseen.

Ilta joutaa kohta tulee iltapala, ajoissa menen taas nukkumaan tänä iltana. Jätän varmaan miedon rauhoittavan ja särkylääkkeen tänä iltana ottamatta.

Paskaa työntävät minulle illasta kolme Deprakinea ja yhden 15 mg. Olantsapiinin ne on ihan paska lääkkeitä. Onneksi aamusta ei tule mitään lääkettä minulle, olen aamusta melko virkku. Harmittaa joskus kun olen ollut lääkkeistä aamusta jo ihan sekaisin. Siksi vihaan näitä myrkyttäjiäni henkeen ja vereen. Mikä on suomalaisissa että syyttä tarpeettomana myrkyttävät omaa kansaansa.  Suomalaisten hoitajien puheilla kellokoski Ohkolassa venäläiset lääkärit määräsi lääkkeitä. Toivon vaan suomen hoitohenkilökunnalle matkaa alempaan helvettiin. Niin paljon olen saanut suomessa  suomalaisilta pahaa ottaa vastaan. Ja aina vaan tuntuu sama peli jatkuvan, kumma vaan kun kävi Ohkolan sairaalassa joku vuosi sitten kidutuksen vastainen komitea. Olisiko tulleet siksi kun minäkin  taisin yhtenä kirjoittaa Euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen.  Paljon olen saanut aikaiseksi mutta työtä tuntuu riittävän.

On kyllä ihan perseestä kun vuosia pelleilen syöväni lääkkeitä. Sylkien ne vessan pyttyyn tai lavuaariin, pitävät lääkärit hoitajineen minun kunnossa olevan lääkkeillä. Mitä siis en ole edes syönyt, mutta kun muutaman otin kirjoitettiin ihan sossuja myöten että nyt olenkin sairas. Eikö se siis ole melko ristiriitainen asia kun en siis syö olen terve ja kun syön olenkin sairas. Miksi siis väkisin yritätte tehdä minut lääkkeillä sairaaksi.

 Se vaan on psyykkeelle rasittavaa pelleillä kaiken aikaa henkilökunnan kanssa. Kumpi sitten on parempi näytellä vai olla oikeasti lääkkeillä  sairas. Häviää lääkkeillä kaikki luovuus, taiteellisuus katoaa, päässä ei synny mitään kehittävää. Treenit jää, pyöräily jää, ja paha seksihalut ja kyky häviää kokonaan. Ja minulle on seksi todella tärkeä asia, toki rakkauttakin saisi elämässäni olla. Mutta se on liikaa saatanoilta että vievät panohalut miehiltä.

Kyllä vituttaa rankasti kun menin Tuusulassa terveysasemalle kun luulin siellä katkon olevan. Olisi minulla ollut viina kontrolli 2.11.2025 päihteettömyydestä. Olisivat voineet uuden lääkkeen antaa eteisvärinääni mikä on jatkuvaa, se ei kestä yhtään viinaa mihin olenkin sitoutunut.

 Kusetettiin minua pahoin, olikin katko Nurmijärven terveyskeskuksessa, viikon olin siellä päihteettömänä ja kaikki näytti siellä hyvältä. Oli minulla siellä oma huone, telkalla ja suihkulla vessoineen. Tulin Nurmijärvellä ulkoa näin kaksi lanssin naista menevän hoitajien taukotupaan. Arvasin että koskee taas asia minua, ja tosiaan taas olin oikeassa. 

Tuli kyrpä naislääkäri sanomaan että siirretään minut toiseen sairaalaan suljetulle osastolle. En nyt tässä ala mainostamaan mikä sairaala on kyseessä. Kyllä niin saatanasti osaa vituttaa tämän maan sairaanhoito, luulin kun sain Nikinmäen Attendon pirun paikan lopetettavaksi että alkaa suma suomessa purkautumaan. Mutta mitä vielä, vitut on samoja hoitajia siltä ajalta toisissa paikoissa jatkamassa paskan tekemistään. Luulin ja uskoin että saan kansalaiset puolelleni ympäri maailman. Etteivät enää uskaltaisi minua kiduttaa suomessa, mutta ei vaan näin käynyt sama paska vaan jatkuu. 

Toki olen itse myös töpännyt ryyppäämällä jonkun verran. Mutten millään jaksa  selvänä vaeltaa muiden ryypätessä. Seurakin tekee kaltaisekseen ja vie mennessään herkän kaverin. Siihen vielä Äitini kuolema mikä kosketti minua kovasti. Kun en Äidistäni kuullut mitään yli 20 vuoteen, ainoana poikana olisi luullut että Äitimme olisi halunnut yhteyksiä pitää. Pitkään lusin hupiakin luulin että  siviiliin päästyäni Äitini sisarukseni ja poika perheineen olisivat yhteyksiä pitänyt. Kyllä on perkele tämän maan touhujen kanssa asiat ovat täysin perseellään. Tulisi nyt kunnon Diktaattori tähän maahan rauhan ruhtinas ja 12 hyvää neuvonantajaa luulisi että silloin alkaisi tässäkin maassa tapahtumaan. Päitä pitäisi tippua urakalla että parannusta tapahtuisi.

lauantai 29. marraskuuta 2025

Hiukan oli katkonainen yö minulla, nukuin kumminkin aamusta 5.30 asti. Oli kuulemma yksi uusi potilas touhunnut yöllä jotain. Ensimmäisen hässäkän jälkeenkin.

 Porukka sanoi aamulla että oli uusi potilas vaatinut sämpylöitä yöllä. No yritetään vaan tulla kaikkien kanssa toimeen. Huono homma kun ei ole  täällä tietokoneelle pöytää, pitää sängyllä kirjoitella ja se on hankalaa siinä kirjoitella. 

Muutenkaan ei ole tilaa tietokoneelle missään huoneessamme, ei omaa pöytää ole koneelle. Kello on 7.25 tulee kohta aamupala saan taas murua rinnan alle, onkin hiukan nälkä minulla. Puuroa ja muuta tulee kahvin olen jo juonut aamusta automaatista.

Täytyy nyt vaan tämä päivä kirjoitella elämäni tarinaa Alfa ja Omega alku ja loppu. Lepään tämän päivän kun väsyttää minua pahoin ,univelkaa on minulla monelta yöltä. Kirjoitan ja nukun vuorotellen sillä saan uneni tasapainoon.

Olin tietokoneellani kello 19.20 löi isot hälyttimet päälle. Nopeasti vaihdoin tossut kenkiin, jos täytyy häipyä ulos. Hoitajat panivat vaan porukan huoneisiinsa, silloin tiesin ettei tulipalo vaaraa ole vaan joku muu tilanne.

 Käski hoitajat pysymään vaan meidät huoneissaan, joku oli taas seonnut päästään. Kaveri kertoi että oli joku sekopää saanut varmaankin hepulin. Poistaisivat väkivaltaiset sekopäät osastolta, ne aiheuttaa niin pahoja tilanteita talossa. On väkivalta pahinta tällaisessa talossa mitä voi olla, kärsii siinä muiden hoito pahoin. Luo väkivaltaiset kovia paineita muihin potilaisiin. 

Minäkin kuljin linnoissa väkivalta miehen maineessa, vaikkei minulla ole koskaan väkivaltaa linnoissa ollut eikä siviilissä selvinpäin. Kello on 20.44 toivotaan nyt että on rauhallinen yö meillä. Kyllä tommoiset hälytykset saisi loppua se on kauheaa kun isot hälyttimet lyövät päälle. Silloin sitä aina odottaa pahinta, palohälytyskin on samanlainen ääni, kun tänään kuulunut. Toivotaan nyt jos joku on seonnut päästään, ettei semmoinen enää tälle osastolle tule. Nyt laitan koneeni nippuun sängyn alle, alkaa kämppäkaverini varmaan kohta nukkumaan. Minäkin yritän saada unta ajoissa, harmittaa vaan kun lääkitys vie uneni huonoksi. Samaa sanoo moni etteivät lääkkeillä pysty kunnolla nukkumaan.

Tervehdys lukijani pitemmän ajan päästä. Menin katkolle Tuusulan terveysasemalle muttei siellä sitä ollutkaan. Viikko meni Nurmijärven terveysasemalla ja jatko menee suljetulla Psyki osastolla muualla. Helvetti kun taas menin todella halpaan. Kusetetaan minua kaiken aikaa en tiedä miksi mikä on näiden motiivi siihen.

Vuosiin en ole edes lääkkeitä syönyt enkä edes tarvinnut niitä. Mutta nyt tässä uudessa paikassa pakotetaan syömään paska lääkkeitään. Menen vaan todella huonoon kuntoon lääkkeillään. Mitkä lopetan taas heti kun talosta pois lähden. 

Harmittaa vaan kun useissa paikoissa porukka ryyppäsi ja veti kamaa, emme saaneet niin sanotusti rivejä kasaan. Luulin että rahalla ja rakkaudellani saan rintamani kasaan, niin kun Arto alias Nuppi sanoi ennen sairastumistaan. Että  siviiliin päästyäni saan sata miestä riviin ja aseisiin. Kunhan olisin nyt saanut edes Nupin pykälään. 

Enhän millään uskonut, että sillä olikin puhumansa maksasyöpä. Siihen Arto kuoli, huonossa kunnossa se oli viimeisessä kuvassaan. Kyllä se pahuksen syöpä kaataa isommankin miehen, huonoon kuntoon porukka siitä menee nopeassa tahdissa. 

Sanoi serkkuni Esan poika nelinkertainen suomen mestari kiekonheitossa ja kakkoseksi MM- puntilla ikämiehissä tullut vangin vartija M. K.. City salilla treenatessa ettei teitä vanhaa liittoa ole kohta enää ketään hengissä. Ikävää kun olen niin sanotusti suvun musta lammas, ei M.K. eikä kukaan muukaan suvusta ole minusta välittänyt yhtään. Lapsena välittivät suku minusta, pelasin ja leikin muiden kanssa. Mutta ensimmäisen linna reissuni jälkeen sukuni hylkäisi minut ainiaaksi, eivät enää yhteyksiä sen jälkeen  minuun pitäneet. Olin muutenkin linnojen takia merkattu mies, hylkiöksi minut merkkasivat. Eihän kiltti Kai poika enää kelvannut  mihinkään, viina tuli minulle kuvioihin rajusti, ja sen tuomat lieveilmiöt linnat, rosvoamiset, väkivalta.

Pahimmat kovanaamat olivat minun parhaita kavereitani. Miesten talossa mikä Riihimäen Keskusvankila on aina ollut. Minä tykkäsin lusia RIO DE RIKSUSSA. 

Kenkä Keravana minut tunsivat pojat siellä, oli minulla talon fudis pallo kun joka ulkoiluun tulin palloni kanssa. Toimin myös vankiohjaajana vedin vintin aulassa A ja B ryhmän koris ryhmää. Piti kaksi ryhmää perustaa, oli ryhmäni niin suosittu, porukka tykkäsi koriksesta. Seutulassa työsiirtolassa toimin urheiluvetäjänä. Järjestin kisoja vedin porukalle tenniksiä ym. Ikävä on niitä hyviä  aikoja, kunhan olisin vaan tajunnut olla selvinpäin siviilissäkin. Olisi pitänyt vaan suunnata energiansa oikeisiin kohteisiin. Olisi pitänyt nuorena vaimo ottaa, monista hyvistä ehdokkaista. Nyt nekin ehdokkaat ovat kuolleet melko kaikki, miten voikin olla että kaikki minulle rakkaat sortuu elon tiellä. Ikävä on kova sen aikaisia ihmisiä kavereita ja vähemmän kavereita. Mutta kun tätä aikaa eletään siksi kai ikäväkin heitä on

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...