maanantai 22. kesäkuuta 2026

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. Sydän lääkkeeni menee myös aamuin illoin sillä sydämeni toimii paremmin. On sydämeni toiminut paremmin raittiina ollessani. Viinaa ei sydämeni kestä yhtään krapulat on niin kauheat kestää. 

Pitäisi saada tietokeeni toimimaan paremmin hiiri pätkii jonkun verran. Ostan uuden koneen jos tämä vanha alkaa pätkimään.  Halvalla uusia koneita saa, käytetyt ovat todella halpoja.

Olen juomiseni juonut ei vaan minulle maistu viina enää. Olen viina kiintiöni juonut täyteen siksi en todella enää juo,  Pitäisi vaan päästä johonkin raittiiseen paikkaan asumaan ja hommiin. Onhan minulla Verton paperit sekä Hygienia passin hommasin. Luulisi että niillä saisin jotain aikaiseksi.

Luulisi että vertona hygienia passin omaavana pääsisin etenemään urallani. Luulisi että ylentäisivät minut täällä vaikka keittiö vastaavaksi. Tekisin mitä vaan hommia talossa.

Säädin netin hiirtä paremmin toimivaksi nyt se toimii paremmin.

 On hiiri koneella hieman pätkivä eikä toimi se kunnolla. Pätkii hiiri jatkuvasti sitä käyttäessäni. Vaihdoin pattereita hiireeni ja säädin hiiren toimintoja. Muttei hiireni silti toimi kunnolla, pätkii hiiri pahoin silti. Toivotaan nyt että lähtisi hiireni toimimaan kunnolla itsestään.

Kyllä hiirelläni voi toimia ei se ole niin huono toiminta sillä. Pätkii hiireni vaan jonkun verran mikä häiritsee työskentelyä. Mutta pystyn työskentelemään sillä. Täytyy kaverin kanssa katsoa toiminta koneella se osaa työstää konetta ja säätää sitä.

Täytyy konetta säätää tänään ja hiiri saada paremmin toimivaksi tietokoneeltani. Tuleekin fudista, jalkapalloa telkasta mitä on mukava katsoa. Oli hyvä  ostos televisio saan katsoa omaa telkkaa huoneessani. On televisio kun toinen kaveri huoneessani. kun tulee telkasta urheiluakin paljon. Tuli lätkääkin minkä mestaruuden suoni voitti.

sunnuntai 21. kesäkuuta 2026

Asensin koneeltani hiiren toimintaa nopeammaksi. Sairaan hoitoni on kesken hammashoitoa myöten.

 Katsotaan nyt sainko asennuttua netistä hiiren osoitinta nopeammaksi. Saisi hiiri olla nopeampi ja toimia nopeammin. Katsotaan nyt sainko säädettyä hiireen toimintaa. Uskotaan ja toivotaan että se sääty nopeammaksi

On minulla hammashoito edessä, koko hampaisto täytyy uusia. Poistaa paljon ja paikata osa, on paljon hampaistani hoitamatta. Täytyy nyt saada yleiskunto kuntoon hampaistoa myöten. Sydämeni täytyy myös saada toimimaan paremmin eli ei pätkimään kierroksilla. Onhan sydämeni pätkinyt pahoin välillä sydämeni käy kierroksilla.

Sanoin kaverille että ostin käytettynä tietokoneeni siksi siellä voi olla mitä vaan sisällä.. Ja näin onkin ollut minä en ole mitään. Koneeseen asentanut ylimääräistä

Yksi kaveri maalaa tauluja käytävällämme olevassa huoneessaan. Käry on kova silloin aina.

Tulee liottimien käry käytävälle huoneestaan. Ei ole se kiva ollenkaan pitäisi henkilökunnan se kieltää kokonaan. Onhan talossamme astmaatikkoja allergikkoja ym. Kenellä on hengen ahdistusta pahaakin.

Maalaaminen pitäisi kieltää täysin osastolla öljyväreillä maalaaminen on vaarallista. Käryt ovat pahoja käytävällä haisee ne niin pahoin. Oli koneellani toimintaa ennestään vanha kun kone oli ostin sen koneen vanhana. 

Laittoi hoitaja Cetilar rasvan selkääni. Pitäisi sen auttaa selkä särkyyni pikku hiljaa otin myös särkylääke pamolin.

 Toivotaan nyt että särky geeli ja pilleri auttavat särkyyni. Pitäisi sen auttaa todella, geelikin on särkyyn samoin pilleri. Käynkin jalkahoitajalla seuraavaksi kun se tullee taloomme leikkautan varpaan kynteni ja hoidatan muutenkin jalkani. Täytyy minun hoidattaa jalkani hyvin ettei tule taas jalkoihin mitään outoa.

Varpaan kynteni ainakin täytyy leikkauttaa hyvin ja raspata jalkapohjani. Onhan jalkapohjani tärkeät hoitaa. Ja muutenkin tutkia varpaani, ettei taas ole lähdössä tulehdus jalkoihini. Mistä lähti viimeksi jalkaani paha tulehdus eteisvärinään asti. Lähti varpaastani tulehdus sydämeen asti eteisvärinään.

Meni viimeksi jaloista paha tulehdus sydämeen asti. Pääsi se ruususta etenemään pahaksi tulehdukseksi. Nyt menen jalkahoitajalle heti kun se taloon tuleen, tutkitutan jalkani heti kun jalkahoitaja tulee taloon. Täytyy heti tutkituttaa jalkani ja tehdä tutkinta  jaloistani.

Jalkapalloa tulee telkasta MM-kisoja matseja tulee monia. Nytkin katson toisella silmällä fudista espanja joku muu maa.

Olen laittanut cetilar rasvaa muutaman päivän kroppaani. Vähän on se auttanut särkylääkkeen pamolin kanssa.

 Molempia kun laittaa cetilaria ja pamolia kun laittaa auttaa se hiukan kipuihin. Kipuni ovatkin todella kipeät olleet. Polvista heijastuu se selkääni kokonais valtainen kipu minulla on. Yöllä oli taas todella kipeät nivelet, en tiedä mikä niissä särkee on ne niin kipeät. Toivotaan että cetilar auttaisi kipuihini pikku hiljaa pamolin kanssa.

Cetilar kuluu aika äkkiä hupenee se nopeasti hupaa rasvaa se on siksi sitä käytän vähän pieniä määriä. Nyt haen särkylääkkeen pamolin on tunnit täynnä siihen. Toivotaan että vaikuttaa yhteisvaikutuksella ne kipuihini. On niin kovat kipuni minulla jaloissa ja selässä. Nyt lähden kahville on kahvihetki.

lauantai 20. kesäkuuta 2026

Sain hiirtä säädettyä koneeltani. Hidastin hiiren liikettä jonkun verran.

 Nyt on koneeni hiiri hitaammalla mikä on hyvä se ei hypi niin paljon. Osaan nyt itse säätää hiirtä säädöistä. Onhan tässä koneessa paljon säätöjä mitä en osaa kaikkea asentaa. Mutta aina oppii uutta koneeltani. Haku palkilta saan nyt hiiren nopeuden senkin nyt osaan.

Täytyisi vaan hakea uutta toimintaa kaiken aikaa sieltä löytäisi uutta. Urheilua tulee telkasta kuortaneen kisat yleisurheilua tulee monia lajeja. Toivotaan nyt että tietokoneeni toimisi jatkossakin hyvin. Onneksi yksi kaveri talossamme osaa säädellä tietokonettani ja puhelintani. On noi älylaitteet niin hankalia asentaa kaikkea uutta niissä on.

On ruoka tunnin päästä yleisurheilua tulee telkasta.

 Jotain yleisurheilua tulee telkasta juuri nyt. Taitaa olla suomalaista urheilua ainakin on suomalaisia siinä mukana. Kohta lähden syömään kello on nyt 16,34 ruoka on kello 17. Puuroa oli tarjolla kiisselillä oli se tuhti satsi. Tykkäsin  puurosta täytti se hyvin vaikka puuro onkin aika kevyttä tavaraa.

Mitä söin ison annoksen puuroa kiisselillä. Kyllä puurolla täyttyy vatsa hyvin kun  vaan sitä syö reilusti.

Nukuin pitkin päivää iltapäivään asti. Nyt nousin iltaruuaksi on turhan nopea tekstini blogissani.

 Täytyy säätää blogin nopeutta hitaammaksi ettei se menee itsestään eteenpäin. Pitää ehtiä mukaan näytölle naputtelemaan.  On tämä pahuksen nopea nykyään. Jostain asetuksista varmaan saa asennettua  säädön. En vaan löytänyt asetuksista siitä näyttöä. Täytyy nyt yrittää hakea sitä.

perjantai 19. kesäkuuta 2026

Yksi nainen kysyi iltapalalla tiedänkö missä hänen hieronta sauvansa on. Mietin olisiko muija istunut dildon päälle ja imenyt sen sisäänsä.

 Olikin siltä hävinnyt selän hieronta sauva. Sanoin etten tiedä sen dildosta mitään. Jos siltä on dildo hävinnyt kaivakoot perseestään dildonsa. Ilkeää tekstiä tulee mutta on kyseinen nainen minulle ollut ilkeä. Siltä on selän hieronta sauva hävinnyt kai sillä voi hieroa pilluakin. Oli naiselta hävinnyt hieronta dildonsa.

Kukaan ei tiedä missä olen eikä paikan nimeä en ole maininnut paikasta mitään. Olen pitänyt hiljaiseloa sieltä päin. Enkä kerro kellekkään mitään paikasta. Syötiin kello 17 makkaraa ym. Iltapalana oli vielä evästä. Tajusin kyllä sen puheesta että puhui se selän hieronta sauvasta. En niin välittäisi naisen puheesta kun se vittuilee ja huutaa ja itkee henkilökunnallekin. On nainen rasittava tapaus kun se rasittaa muita huutelemalla niille.

Oli kello 14 kahvit ja raparperi piirakkaa, oli se hyvää maistuvaista.

 Hoitaja oli yöllä leiponut Raparperi piirakan mikä maistuikin meille hyvin. Ison palan sitä sai, enemmänkin olisi ottanut sitä. On vielä iltapäivästä makkaran paistoa ym. Maistuukin paistettu makkara ulkona paistettuna. On vissiin kello 16 makkaran paisto näin käsitin hoitajien puheista.

Kyllä onkin taas ohjelmaa tälle päivälle, mölkkyä pelasivat ja grillausta on vielä. Varmaan iltapäivästä on grillausta pihalla. Hyvä niin maistuu paistettu makkara meille. Saisi nyt kaksi makkaraa se vähän täyttäisi vatsaani.

Nyt lähden grillaamaan näkyy porukka jo menevän sinne päin. Olikin juuri kahvi meillä piiraan kanssa seuraavaksi onkin makkaran paistoa.

Laitoin tänään uutta rasvaa cetipinoria se on särkyyn määrätty. Laitan  sitä kohta vielä uudestaan. Että saan särkyyni sitä. Otin pamol lääkkeen ennen kahvia se auttaa vähän särkyyni.


Hoitsu tuli hakemaan syömään. Oli liha leikettä erittäin hyvää se oli, hyvä että menin syömään kun meinasin jättää väliin ruuan.

Hyvä että menin syömään leikkeleen, oli se hyvää maistui se minulle hyvin. Kun oli nälkäkin minulla kova. Nyt keitän kahvit hunajalla sokeria ei minulla ole, eikä pakelssia ole ei pullaa eikä keksejä.

Keksit olisivat hyviä kahvin kanssa tai pullan kanssa. Menen kohta vielä nukkumaan kahvin jälkeen tunnin tirsat voisi vielä ottaa. Keitin puoli pannullista vaan kahvia kun ei ole enempää juojia. Menee lavuaariin niin paljon kahvia.

Puhuttiin yhden hoitajan kanssa ketä on tuttu lääkäri kouluttanut Pakka Tuomola. Pekka oli minulle tuttu sosiaali sairaalasta missä olin poikani kanssa katkolla viinasta. Pelasin ainoana henkilökunnan lentopallo porukassa turneita. Pekka on vieläkin päihde lääkärinä jossain päin, näin olen kuullut porukan puhuvaan. Pidetty lääkäri se on aina ollut jo sosiaali sairaalasta asti. 

Bingo alkaa vartin päästä katsotaan nyt osallistunko siihen kun on siinä niin köyhät palkinnot. Toimin aikoinaan sosiaali sairaalassa urheiluvetäjänä. Autoin siellä perheosastolla äitejä. Vantaan sininauhan sahatien talossa toimin vertona luin siellä itseni vertoksi sekä hygienia passin hommasin.

torstai 18. kesäkuuta 2026

Usko toivo ja rakkaus tärkein on rakkaus. Isä poika ja pyhä henki.

 On kyllä ikävää kun en pääse uskovaiseen yhteisöön. Missä jumalan henki olisi läsnä, sitä kaipaan elämästäni. Kyllä elämäni täytyy saada oikeille urille uskovaisten pariin. Miksihän eivät uskovaiset ota yhteyttä minuun. Olen heitä lähestynyt kan- kodin kauttakin. Monia kontakteja olen käyttänyt yrittäessäni heitä tavoitella.

Eikö kunnon uskovaisia yhteisöjä  ole toiminnassa missään. Olen kokenut monia paikkoja mihin en  kyllä halua mennä enää. Niin paljon pahaa kokeneena uskovaisten taholta. Eivät todella ole he uskossa olleet kaikkea muuta kun uskovaisia olivat.

Kyselin aamusta särky rasvaani cetilar nimistä. Sain voiteeni tänään hyvä niin en tarvitse kipulääkkeitä suun kautta otettuna.

 Rassaa suun kautta otettu lääke kroppaa pahoin suolistoa ja vatsaa. Nyt sain paikallisesti vaikuttavan rasvan itselleni. Cetilar nimisen voiteen sillä pitäisi olla hyvät ominaisuudet auttaa se kuulemma nopeasti nivelessä.

Toivotaan nyt että auttelee rasvani nopeasti, joka paikassa mihin sitä laitan. Ihme että sain rasvani kyllä henkilökunta taas haukotteli sen antamisessa. 

  Laitan nyt rasvaa polviini ja selkääni sekä otan särkylääkkeeni. Toivotaan nyt että särkylääke auttaisi särkyyni. Särkylääkettä ja voidetta niveliin sillä se paranee nivelet.

Nyt keitän kahvit meille jos kaveritkin joisivat. Keitän puoli pannua  sillä pärjään pitkään. Kaveri sanoi ettei se juo oli se juuri juonut kahvit. Katsotaan jos muita juojia olisi meidän talossamme. Käyn talon läpi jos on kahvin juojia osastolla ketään. Ettei mene hukkaan kahvia toivotaan nyt että joisi porukka kahviani.

Kysyn porukoilta juoko kukaan kahviani kyllä monetkin juovat yleensä kahvia. Katsotaan  nyt juoko tällä kertaa.

keskiviikko 17. kesäkuuta 2026

Toivotaan että tulee tänään särky rasva cetilar minulle. Olen sitä tilannut tuubin tänään pitäisi sen tulla.

 Kunhan nyt se vaan tulee kun täällä ei mikään toimi kunnolla. Pankki asia siirtyi kuukaudesta toiseen vaikka puhuimme siitä pitkään. Nyt täytyy kyllä apteekki asiani hoitua ajoissa en jaksa särkylääkkeitä syödä jatkuvasti. Kun rasva ajaa saman asian  pienemmillä sivuoireilla. En mielelläni syö särkylääkkeittä suun kautta. Tulee niistä sivu oireita pahojakin en mielelläni syö suun kautta lääkkeitä.


Sanoin vielä esimiehelle cetilar rasvasta että se tulee huomenna apteekki kuormassa. Tarvitsen särkyihini rasvaa kun särkylääke ei ole hyväksi.

Ei jatkuva särkylääkkeen syönti ole terveellistä vatsa ja koko kroppa hylkii särkylääkkeitä. On uusi rasva cetilar niminen se pitäisi autella särkyyn. Harmi kun en osaa puhelintani käyttää ihan hakoteilla olen sen käytössä. Enkä kaverin opastuksella opi mitään menee ohi hilseen sen opit.

Nyt menen nukkumaan ajoissa jos uni tulisi ajoissa. 

Puolen tunnin päästä on lääkkeet ja iltapala kello 20. Toivotaan nyt että pääsen jo kivuistani eroon pikku hiljaa.

 Onkin kipuni vaivannut kuukausia minua, polvet ja selkä särkyni. Se on ikävää jatkuvaa särkyäni huomenna saankin ketilar rasvaa jos se auttaisi kipuihini paremmin kun särkylääke pamol. En oikein usko särkylääkkeisiin rasva on parempaa.. On vaan rasva kallista tuupi noin 20 euroa.

Huomenna torstaina tuleekin apteekki kuorma, silloin pitäisi tulla rasvani. Toivotaan nyt että tulee apteekista rasvani, täytyy aamulla vielä puhua rasvasta että muistavat sen tilata.

Kun tuntuu ettei tässä talossa mene info perille puhun kun tyhjille päille. Mikään ei toimi täällä unohtaa  ne heti mitä olen puhunut täällä.

tiistai 16. kesäkuuta 2026

Kello on 20.28 oli iltapala äsken ja lääkkeet. Nyt illan viettoa ja unta odottamaan.

Kohta käyn nukkumaan unta pitää saada ajoissa. Oli iltapala leipää ja muuta, hyvin täyttyy sillä. Saisi jo särky loppua kropastani. On ollutkin pitkään särkyä kropassani. Otin illaksi yhden särkylääkkeen jos se auttaisi kipuihini. Yö meni paremmin ilman kovia kipuja särkylääke auttoi hiukan niihin.

Otan iltalääkkeillä särkylääkkeeni että se tehoaa yö aikana hyvin. Kello on 18.41 vielä on aikaa iltapalaan kello 20. Huomenna menenkin taas suihkuun ja vaihdan petivehkeet.

Odotan iltapalaa kello 19 tunnin päästä. Oloni on ollut parempi kivut ovat hellittäneet jonkun verran.

Otan yöksi yhden särkylääkkeen jos se auttaisi unta minulle. 1000 mg pamolin otan jos se auttaisi kipuihini. Kyllä särkylääke auttaa jonkun verran minua, ainakin uskon asia se on. Lasopo vaikutus sillä voi olla siksi se tuntuu auttavan jonkun verran.

Vieläkö saisi puhelimeni toimimaan pätkii se jatkuvasti. Motorolan luovutin kaverille nyt on minulla honorin puhelin. Mikä on yhtä vaikea käyttää kun motorola. Täytyy nyt yrittää kaverin ohella opetella sen käyttö. Minä olen tommoisissa asioissa todella tyhmä, en osaa puhelintani kunnolla käyttää. 

Päivä menee painollaan.

Pääsin käymään kaupalla hoitajan kanssa. Osti hoitaja paljon tavaraa viikon tavarat porukoille.  Piti minun ostaa nuorelle kaverille sämpylän tapainen. Mutten ostanut kun oli kolme tummaa leipää, ne oli paketissa. Köyhä oli eväs sämpylä ei edes rasvaa siinä ollut.

Turha oli sämpylä kolme leipää vaan oli siinä. Ei muuta ei edes rasvaa sekä höysteitä. Olisi pitänyt ostaa makaroni hömpötystä  sipulia makaronia mausteita. Jauhelihaa mukaan olisi se ollut reilu hyvä ruoka.


maanantai 15. kesäkuuta 2026

On seuraavaksi iltapala tulisi nyt hyvä pala. On vähän nälkäkin minulla.

 Leipää makkaraa, juustoa, munia, maksamakkaraa sillä pärjäisi hyvin. Pääsisi sillä nälän tunteesta kunnolla nälkä lähtisi. Ikävä kun pyöräni renkaat ovat vääntyneet kieroksi, en ymmärrä miten noin on käynyt. Jotain on tapahtunut pyörälleni muuten ei renkaat väänny tommoiseksi.

Olisiko kaveri notkauttanut itsensä pyörän päälle ja siitä vääntynyt vanteet. No onhan pyöräni halpa pyörä en siitä paljon maksanut siksi se onkin surkea pyörä.

Kohta onkin sitten iltapala se on hyvä kun nälkäkin jo on. Täytyy ostaa uusi pyörä netistä sieltä löytyy halvalla niitä. Katson kaverin kanssa netistä pyöriä jos sieltä löytäisi pyörän halvalla.

On lainaamani pyörän renkaat vääntyneet. Ketjut olivat lähteneet rattailta.

 En kyllä yhtään ymmärtänyt miten oli vanteet kierot pyörässäni. Oli molemmat vanteet kierot akselilla. Ihmettelin miten ne olivat voineet kieroutua. Takavanne oli akselilta löystynyt ja heilui etuvanne oli kierroksi mennyt.

Ihmettelen sitä kovasti vaan miten se on mahdollista kun se itsestään kieroutuu. Täytyisi päästä ostamaan pyörä jostain, ennen oli poliisien huutokauppa. Sieltä isoisäni osti minulle monta polkupyörää. Topi pappa hävitti pyöriään minun kanssani usein, mutta huutokaupasta saimme huudettua niitä lisää.

Ei harmittanut niin paljon kun pyörä hävisi minkä oli halvalla huutokaupasta saanut. Jurrissa hävitimme pyöriä usein Topi pappa  ja minä. Molemmilla oli paha tapa hävittää pyöriä mihin milloinkin.

Tilasin torstaiksi kipugeeli kollageenia Ketilar. Tulee silloin apteekin kuorma apteekista.

 Saan silloin kollageenin kipugeelin toivon että se auttaisi kipuun. Toivotaan ja uskotaan että uusi kipu geeli auttaisi kipuihini. Luin että siinä olisi hyviä aineosia tehokkaita. Toivotaan nyt että uusi kipugeeli auttaisi kipuihini uskon että auttaa se. On siinä hyviä aineosia mitkä pitäisi autella minun kipuihini.

Olimme alhaalla  yhteisessä tilassa askartelu puntti tilassa. Nostelin vähän,  toiset pelasi biljardia toiset teki kisailua. Mukavaa oli yhteisen tilan toiminta tekemistä oli paljon. Alan tekemään jumppia taas pikkuhiljaa, tekee ne niin hyvää jumpata kunnolla. Nostelen punttia taas kunnolla, rauta on kevyttä taas kerran.

On minulle rauta kevyttä kunhan vaan pääsen rautaan käsiksi kunnolla, ja innostun nostelemaan. Olen treenannut 6 kertaa viikossa silloin olin huippu kunnossa. Ylikunnossa melkein olin, mutta silloin rauta ei painanut yhtään. Oli siinä peli päivät samassa treenasin muutakin siihen aikaan, pelasin pelejä silloin.

Pelasin fudista, tennistä, lentistä, pingistä. Raudan noston kanssa ja hyvin jaksoin tehoja löytyi. Superina tein jumppia.

Tarvitsen kovempia lääkkeitä jalkoihini ja selkääni. Ketilar geeliä kun saisin se toimisi hyvin.

 Olisi Ketilar uutta geeliä kipuihini ja vahvaa se varmaan toimisi parhaiten kipuihini. Siihen vielä särkylääkkeitä päälle jotain vahvempaa kun Pamol. Sain eilen sijoituskohteeni sijoitustililleni.

Onhan se parempi  että on rahani sijoitus tililläni käyttöä varten. Saan käyttää sijoitus tiliäni niin paljon kun haluan. Pahus kun särkee niveliä pahoin polvista lähtee ja leviää siitä selkääni.  Täytyy taas siirtää sijoitustililtäni rahaa käyttötililleni ettei pääse se loppumaan. 

Käytän fiksusti tiliäni pikkuhiljaa ettei lopu rahani kesken. Toista tonnia on vielä rahaa minulla sillä pärjään jonkun aikaa. En ostele mitään turhaa kaupasta mässyä en ostele yhtään pientä ruoka tavaraa ostan.

Helpottaa kun sain särkylääkkeen yhden nyt vielä kipugeelin siihen. Alkaisi geeli auttamaan kipuihini, pitäähän kipu geelin auttaa kipuihin on ne niin kovat kivut. Toivotaan nyt että löytyisi kipu geeliä talosta osastolta.

Onhan noita kipu geelejä monenlaisia mutta olen kuullut Ketilarista uutena lääkkeestä.

sunnuntai 14. kesäkuuta 2026

MM -jalkapalloa on tullut tämä päivä. Hyviä matseja tulee pitkin päivää. Katson niitä minkä ehdin on minulla siivoukset keittiöllä. Pöytien pyyhintä ei muuta se on helppo homma..

Selviän pöytien pyyhinnästä helpolla  siinä ei mene kauan, ja pääsen matseja katsomaan. Onkin tullut muutamat pelit telkasta hyviä matseja tulee sieltä. Katson niin monet matsit mitä ehdin  katsoa, kiinnostaa fudis minua niin paljon. On se kansainvälistä maailman mestaruudesta pelaavat.

Onhan maailman mestaruudesta pelaaminen huippua ratkaisee se paljon tulee monet matsit päivässä. On jalka ja selkä särkyni olleet paremmat tänään  Hyvä niin selkä särkyni on helpottanut huomattavasti. Onkin särkyni riivannut pitkään minua todella pahasti.

Onkohan särkylääkkeet auttaneet särkyyni olen ottanut särkylääkkeitä useita päiviä. Varmaan ne auttaneet minun särkyyni.

Oli ruoka kello 17 muussi ja jauheliha pihvit.

 Oli hyvä lounas meillä kello 17. Nytkin on nälkä minulla vielä leipää saan ja makkaraa siihen. Tulee MM-jalkapalloa telkasta huippu matseja nyt menee Qatar Sveitsi, Sveitsi johtaa 1-0 peliä. Tuli peli 1-1 tasan tiukaksi menee peli. Tasan päättyi peli 1-1.

Uusi päivä menee leväten ja syöden. Söin juuri pullaa ja kahvit join. Seuraavaksi on sitten ruoka.

 Katsotaan sitten mikä on ruokana olisi nyt hyvä ruoka meillä. Mikä maistuisi minulle hyvin. Joku pihvi maistuisi minulle tai paistin makkara. Jauheliha pihvi olisi hyvä ruoka tänään. Toivotaan että tulee pihvi meille tänään.

Tekee mieli kunnon ruokaa tänään vahvaa ruokaa mikä potkaisee kunnolla.  Laitan kohta puhelimeni uudestaan lataukseen se alkaa olemaan vajaa akulta. Tulisi vahva ruoka tänään kun onkin nälkä minulla nyt. Tekee vahvaa ruokaa nyt nälkä onkin kova nyt. Saatiin pullaa kahvilla päivällä sekä kahvia päivällä.  Teki sekin hyvää pulla kahvit.

lauantai 13. kesäkuuta 2026

Lauantai menee omalla painollaan kohta onkin ruoka lounas on meillä kello 17.

Onkin tullut taas kymppi täyteen vuosia 70 tuli maaliskuussa täyteen. Kunhan vaan olisi kunto hyvä eikä sairauksia olisi. Nykyään on nivelet kipeät jaloissa ja selässä.  Kyllä särky helpottaa vielä minulta, on vaan ollut kipuja nykyään. Mutta kivut tulee ja menee minulta nyt on kipuja ollut mitkä kyllä häviää.

Otin tänään pari Pamol särkylääkettä ja se  auttoi särkyihini jonkun verran. Hoitaja Pia tuli huoneeseeni heittämään herjaa huoneeseeni. Mukava nainen se on aina sillä on aikaa jutella hetki. Toivotaan nyt että särkyni häviävät kropastani mitkä ovatkin olleet pitkään.

Tuleekin UFOISTA tarinaa telkasta ovatko sitten ne totta tai satua. Minä ainakin uskon tuonpuoleiseen ovatko sitten ufoja tai muita. Olisi todella outoa jos ei olisi muita kun me vaan täällä.

On ollut jalat ja selkäni pahasti kipeä tänään. Haen kohta toisen särkylääkkeen kipuihini.

 On niin kovat säryt että tarvitsen toisen särkylääkkeen. Jalat ja selkä vaivaa pahasti kivut ovat kovat. Lähtee Jukolan viesti kohta käyntiin taas on tuhansia juoksijoita mukana. En ole viesti ihmisiä ei vaan viesti minua kiinnosta. Onhan se iso tapahtuma tuhansia osallistujia siinä on.

Olen aksoni lajeja suosinut kontakti lajeja nyrkkeilyä ym. Moottoripyöräilyä ja muita kovia lajeja. Missä on säpinää ja toimintaa kunnolla. Suunnistus ei ole minun lajini eikä ole ollut koskaan. Eksyisin heti metsään samalla kun sinne menisin kun stadeilla jo eksyn helposti.

Koti kylässäni pärjään jotenkin eksymättä. Muualla eksyn helposti en tiedä mikä on että eksyn niin helposti.

perjantai 12. kesäkuuta 2026

Hain tänään toisen vatsan toiminta lääkkeen Pegorionin kello 20.45. Vatsani ei ole toiminut tänään hyvin.

Toivotaan että vatsani toimii huomenna viimeistään. Onkin vatsani ollut jumissa pari päivää. Toivotaan että Pegorion auttaa vatsani toimintaan nopeaan. Huomenna saisi jotain tapahtua ja vatsani alkaisi toimimaan.

Onkin ollut vatsani toiminta tässä talossa huono, kovalla on vatsani ollut. Tekisi mieli lähteä kylille siellä vatsani toimisi paremmin. Mutta en viitsi lähteä liikenteeseen ettei vatsani mene sekaisin kylillä. Toivotaan nyt että Pegorion auttaa vatsani toimintaan ja alkaisi se toimimaan.

Huomenna onkin sitten viikonlopun alkua pääsen viikon lopun viettoon. Hyvä niin pääsen nauttimaan viikon lopusta.

Oli kasviskeitto kello 17. Seuraavaksi on iltapala kello 20 Leipää ja leikkeleitä.

Saamme kello 20 leipää leikkeleitä ja vihanneksia. On iltapalalla taas tuhti pala leivän kanssa.. Olisi jo aika päästä lähtemään pois tästä talosta uskovaiseen yhteisöön. Lähtisin mielelläni uskovaiseen yhteisöön saman henkiseen porukkaan. KAN - kotiin lähtisin mielelläni asumaan siellä olisi saman henkistä porukkaa.

Kyllä sitä löytyy uskovaisia porukoita jostain päin. Siksi haluan samanhenkistä porukkaa missä JUMALAN HENKI ON LÄSNÄ.

Olisi päästävä pikaiseen hammaslääkäriin. On niin huonot hampaani minulla melko kaikki ovat rikki suussani. Pitää nyt saada äkkiä hampaat suuhuni poistettua risat ja korjattua mitä on korjattavana. Luulen että saan osan korjattua hampaistani.

Oli kasviskeitto lounaalla. Oli se ihan syötävä keitto tykkäsin siitä kevyttä ruokaa.

Oli erittäin kevyttä ruokaa kasviskeitto siksi siitä tykkäsin. Välillä kevyttä saa niin kun kasviskeitto on. Söin lautasellisen sitä enemmänkin olisi mennyt keittoa oli se niin hyvää ja kevyttä.

Kyllä tommoista kasviskeittoa syö enemmänkin on se niin kevyttä ruokaa. No iltapala on taas tukeva illasta kun päivä ruoka on heppoinen. On välillä tuhdimpaa ruokaa välillä on kevyttä. Hyvä että on kevyttä välillä saa laihdutettua itseään. Painan alle 100 kiloa nykyään se on hyvin, painoni on tippunut paljon. 

Oli painoni parhaimmillaan 116.8 kiloa se oli paljon. Mutta treenasin siihen aikaan kovaa ja lihasmassaa oli kovasti. Lihas massaa oli niihin aikoihin hyvin ja se painoi enemmän kun läski.

Heräsin aamusta aikaisin aamupalalle. Oli äsken lounas kinkku kiusaus erittäin hyvää se oli.

 Kävin äsken syömässä kinkku kiusauksen oli se hyvä ruoka ja riittoisa. Enemmänkin olisi syönyt sitä jäi vähän nälkä siitä, kun oli minulla nälkä kova. Erittäin hyvä ruoka oli taas kinkkukiusaus, maistui se hyvin.

Nukuin vielä ruuan jälkeen hetken heräsin kahville kello 2. Oli kahvi ja pipari siinä, kohta haen pamol särkylääkkeen on selkäni ollut aamusta asti pahasti kipeä. On särkenyt pahasti selkääni yötä myöten kovasti. 

Haen särkylääkkeen kello 16.30 silloin on aika siihen kun aamusta otin jo yhden pamolin. Pitäisi minun saada kovempi särkylääke jalkoihini ja selkä särkyyni. On niiden kipu niin kova jatkuvasti heijastuu jaloista selkääni kipu.

torstai 11. kesäkuuta 2026

Oli iltapala äsken ja lääkkeet, ajoissa menen nukkumaan.

 Toivotaan että saan unen ensi yönä hyvin. Tulee telkasta joku terroristi ohjelma katson sitä toisella  silmällä. Tiukkaa ohjelmaa tulee telkasta minä käyn nukkumaan heti. En jaksa katsoa tuollaista ohjelmaa on niin rankkaa ohjelmaa.

En viitsi katsoa tollaista terroristi ohjelmaa on se niin rankkaa ohjelmaa.

Hain 1000 mg pamol särkylääkkeen selkäsärkyyni. Panin myös huoneessani kahvin keittimeen tippumaan.

Jos selkäni särkyyn auttaisi kahvi kokeilen sitä.  Kahvi on minulla moneen auttanut juon kupin kahvia jos siitä apua olisi. Vahva tumma kahvi ilman maitoa ilman sokeria. Voi se auttaa kipuuni kokeilen sitä. Tunnin päästä onkin ruoka katsotaan mitä syödään päivällisellä, joku keitto varmaan tulee taas tähän ruokailuun.

Joimme  nuoren kaverin kansa kahvit osastolla. Keitin puoli pannua kahvia muita ei juonut. Ruoka on seuraavaksi tunnin päästä kello 17.30. Kirjoittelen siihen asti blogiani elämäni tarinaa alfa ja omega. Kumma että lähettävät avainluvut vaikkeivat sijoituskohteita lähetä minulle.

Kyllä sijoituskohteeni pitäisi tulla pankin sivulla. Ei mitään esteitä niille voi olla en ymmärrä miksei ne tule. Olisi nytkin siellä noin 150 euroa sijoituskohteita se olisi hyvä raha minulle.

Täytyy päästä Järvenpäähän OP- pankkiin hakemaan sijoituskohteeni. Kun ei ne muuten tunnu  tulevan sieltä. En vaan ymmärrä miksei nykyään tule sijoituskohteeni kun ennen ovat ne  tulleet.

Oli syntymäpäivä kakku kahvit yhdellä naisella kello 14 tarjottiin.

 Tarjoilu oli hyvä kakkua ja kahvia tarjottiin meille kello 14. Otin yhden 1000 mg pamol särkylääkkeen selkäsärkyyni. Selkäni on todella kipeä taas ollut pari päivää. Toivotaan nyt että särkylääke auttaa kipuuni. Välillä auttaa särkylääke välillä ei on mennyt tehot siitä ohi. Toivotaan että nyt auttaa särkylääke minua säryissäni. Selkäni on todella kipeä taas kerran särkee se jatkuvasti nyt  ei kestä selkäni liikettä ollenkaan.

Särkee liike pahoin selkääni pienintäkään liikettä se ei kestä. Pitäisi tehdä liikettä vaan väkisin selälläni ettei se jumiutuisi paikalleen. Liikuttamuus tekee pahaa selälleni vaatii se selältäni liikettä enemmän. 

Oli vanhemmalla rouvalla syntymäpäivät tänään siksi kahvit kakulla tarjottiin. Minullakin on juusto snacseja sekä karkkeja kaveri kävi kaupassa. Suklaan söin jo pois hätäpäissään.

Heräsin luulin että kello olisi ollut enemmän. Muttei se ollut kun 5 olin väärässä ajassa.

 Olin vaan virkeänä kello viisi jäin pystyyn. Ihan pirteänä jäin pystyyn katsotaan nyt jäänkö valvomaan jo nyt. Voihan olla että menen vielä nukkumaan uudestaan. Nukuin uudestaan aamupalaan asti kello 8. Nyt heräsin kello 11.55 ruokailuun riisiä ja kana kastike oli ruokana. 

Oli se hyvä ruoka paskantaja nainen huutelee jämiä muilta jatkuvasti. Paskantaa se vaippoihinsa ja pummaa jämiä, aika tapaus se on paska housu. Monet kerrat paskantanut housuihinsa tai vaippoihinsa. On todella outo tapaus tämä kyseinen nainen. 

Ei muuten mutta kun minulle vittuilee. Tämä kyseinen nainen osaa olla minulle ilkeäkin haukkuu minua syyttä, olen ystävällinen naiselle silti se on minulle ilkeä. En puhuisi mitään mutta kun nainen on minullekkin vittumainen harmittaa kun on se hoitajille ilkeä. Tekee hoitajat parhaimpansa sen kanssa mutta silti se nainen huutaa ja haukkuu hoitajia. Sitä en jaksa kuunnella kun tekee hoitajat parhaimpansa. Hoitajat yrittävät olla huutaja naiselle ystävällisiä muttei se onnistu kun huutaja nainen on hirveä niille.

keskiviikko 10. kesäkuuta 2026

Oli juhlat kello 15 takapihalla. Paistoimme makkaraa ja lättyjä keitimme kahvia. Oli omaisten päivä meillä.

 Oli mukava päivä paistoimme makkaraa ja lättyjä, keitimme kahvia. Oli mukava omaisten päivä, minulla ei ketään omaista käy kylässä. On minut kaikki hylänneet pojastani ei kuulu mitään eikä siskoistani, saati muista sukulaisista.

En ymmärrä miksi minut on hylätty sukulaisten toimesta ja muidenkin omaisten. Isäni ja äitini ovat kuolleet siihen hyytyi suhteet omaisiini. Muita minulla ei ole kun vanhempani kuolivat. Ikävä on isääni ja äitiäni kovasti olimme niin läheisiä heidän kanssaan. Vaikka luuli muut muuta kyllä me mökillä yhdessä kävimme paljon. 

Annoin nuorelle kaverille 50 euroa rahaa kauppaan varten. Toivotaan nyt että se menee kaupoille. Tekee mässyjä mieli karkkia suklaata. Kyllä mässyjä tekee mieli karkkeja pääsen herkuttelemaan. Kunhan nyt nuori kaveri menisi kaupoille. Piti sen saada autokyytiä on sillä pyöräkin talolla. Pääsisi se pyörällä kaupoille minä vien huomenna pyöräni tohon lähellä olevaan korjaamoon korjattavaksi. Annoin kaverille ison rahan mukaan toivotaan että pärjää se 50 eurolla se on niin iso raha.

Ostan herkkuja jonkun verran kaverille ja sen kaverille ovathan ne mukavia kavereita auttavat minua puhelimessani ja tietokoneellani.

Nousin sängystä kohta on ruoka meillä.

 Kävin syömässä äsken jauheliha keiton, oli hyvä keitto meillä. Oli myös kanakeittoa sai valita kumman otti. Oli jauheliha keitto rasvaisempaa siksi otin sen kun nälkäkin minulla hiukan oli. Olisi varmaan ollut kanakeitto laihempaa kun jauheliha keitto. Mutta nyt tein näin ja valitsin jauheliha keiton. Oli myös mauste sämpylää pala mikä olikin hyvää.

Oli erittäin hyvä ruoka meillä keitto ja sämpylä. Oli jollain vihreällä täytetty sämpylä mausteeksi mikä oli hyvän makuista. Nyt yritän nukkua hetken että saan uneni tasapainoon. Väsyttääkin minua hiukan uneni yöltä jäi vähiin. Nukuin hiukan vähän viime yönä heräilin hoitajan tuloon kämpilleni.

Nukuin vielä päivällä hetken kunnon unet sain nukuttua heräsin hoitajan tuloon kämpilleni. On meillä 14,30 makkaran paistoa kahvin keittoa ym. Nyt lähden B- talolle valmistautumaan kaikkeen. Kävikin mies  hoitaja juuri ovellani hakemassa minua alakertaan pippaloihin alkaa ne tunnin päästä.

tiistai 9. kesäkuuta 2026

En kerro talomme nimeä missä olen ettei tule ongelmia.

 Pidän mölyni mahassani paikastamme ettei kukaan tiedä paikkamme nimeä. En halua kertoa kellekkään paikasta mitään. Pidän hiljaista tietoa paikasta ettei kellekkään tule kauhua paikasta. Eihän tämä paikka mikään salaisuus ole mutten välitä puhua enempää kun on tarpeen

Istui nuori nainen  paskat kintuilla. Oli pitkä ura meidän talolta A- talon terassille, paskaa näkyi olevan ura. Kokkareita oli urassa pitkin poikin. Hyi saatana tommoinen paska housu on talossamme. No eihän se voi mitään paskan tulolle tulee kun on tullakseen. Aika usein vaan se paskantaa vaippaansa ja vaippa antaa periksi ja valuu paska pitkin kinttuja. En puhu missä olen landella olen pitkällä.

Onhan noita paska housuja ollut ennenkin mestoissa. Eihän nyt kukaan paskanna hupia housuunsa tai vaippaansa. Sääliksi käy muutenkin kakkapöksy naista huutaa ja itkee se jatkuvasti. Vaikea tapaus on muutenkin nainen huutaa ja motkottaa usein. Riitelee se hoitajien kanssa usein. Ikävää hoitajille naisen touhu ja käytös. En puhuisi muuten mutta kun nainen huutelee minulle ja haukkuu minuakin. Pidän mölyt mahassani missä olen tietää itsensä missä on. Eipähän kukaan tiedä missä olemme pidän paikan tiedot salassa.

Toikin kaksi hoitajaa pari laskua huoneeseeni. Mitä ihmettelin kun ei ollut niissä edes päivämäärä mennyt vanhaksi.

 Mitähän ne meinaa tuomalla laskuja mitkä eivät olleet menneet vanhaksi edes vielä. Yli viikko vielä on niissä aikaa eli outoa on niiden touhut kuulemma korkeammalta taholta tullut käsky. Todella ihmettelin tommoista käytöstä. Mikähän niillä on kiire laskujen kanssa kun on aikaa vielä maksuun.

Selitti hoitajat vaan että korkeammalta taholta on tullut käsky heille. Epäilen vaan sitä eivät voi henkilökunta vaatia laskuja maksuun ennen aikojaan. Onhan nyt maksettu taas vuokra ja apteekin lasku kuukaudeksi. Onhan vuokra maksettava ajallaan että saan asua ja vuokrani. Maksan aina laskuni ajallaan vuokrani ja apteekin laskuni. Hyvä on että pitävät henkilökunta huolen laskuista. Vaikka minäkin kyllä pidän laskuista huoleni.

Olisi minulla sijoitus kohteissani jonkun verran rahaa mutten saa niitä sieltä ulos. En tiedä miksen saa sijoitus kohteistani mitään ulos joku satanen siellä olisi.

Kahden tunnin päästä on ruoka suunnilleen. Katsotaan nyt mitä tulee, tulisi nyt jotain hyvää.

 Makkara ja muussi olisi hyvä ruoka muttei näin illasta tule kun keittoa. Tulisi nyt tuhti hyvä keitto lihakeitto kunnolla tehtynä kypsänä se maistuisi hyvin. Otin yhden pamol särkylääkkeen 1000 mg. Särkyihin nivelet särkee toikin pari hoitajaa kaksi laskua kuulemma yksikön johtajan toimesta.

maanantai 8. kesäkuuta 2026

Oli taas talossamme huutoa ja möykkää. Uhkailee henkilökunta asukkaita huone hoidolla muttei koskaan ketään ole viety huoneeseensa.

Turhaa uhkailua  on henkilökunnalta potilaille eivät taas tee mitään, antavat potilaiden huutaa ja möykätä. Se on muita kohtaan ärsyttävää mikseivät tee henkilökunta mitään kun uhkailevat niitä. Ottaisivat pari hoitajaa käsistä kiinni ja veisivät huoneisiinsa. Sillä ne rauhoittuisivat potilaat. Onhan tämä hirveää talossamme kun huudetaan ja möykätään. On hirveää potilailta tupakkaa kerjäävät jatkuvasti. Ja muutenkin räyhää muutamat jatkuvasti. Ikävää on hoitajilla täällä joutuvat he koville toimiessaan. Potilaat huutaa ja möykkää sääliksi käy henkilökuntaa.

Mainostetaan televisioissa todella hiljaista ilmalämpö pumppua ei mitään ääntä se pidä.

 Todella on hiljainen ilmalämpö pumppu ei mitään ääntä se pidä. Olisi semmoinen hyvä omaan kämppään jos olisi semmoinen asunto. Mihin saisi ilmalämpö pumpun sillä säästää hyvin ja toimii se hyvin.

Täytyy vielä kirjoitella tarinoita tälle päivälle elämäni tarinat alfa ja omega. Onhan tuota tekstiä tullutkin vuosien varrelta. Tuhansia sivuja tekstiä puolin ja toisin, meneviä tulevia. Täytyy vielä saada eetteriin tekstit että saan lukijoita paljon.

En ota riskiä että ketjut lähtee pois itsestään päältä. On ne niin löysällä etteivät pysy ne päällä. Pitää saada kiristettyä ketjuja että ne pysyvät päällä.

 Laitatan nyt pyöräni kuntoon ketjut ja muut, kiristän ketjut ja pultit ruuveineen. Ostan työkalu pakin millä korjaan pyöräni,  ruuvaan kaikki kuntoon. Niin hyvin kun vaan voin joka ruuvin ruuvaan kasaan. Onhan se tärkeää että saan pyöräni ruuvattua ja kiristettyä.

Pitäähän pyöräni olla kasassa ja kaikki toimia kireällä olla. Siksi kiristän kaikki osat että ne pelaavat ja toimivat kunnolla. Kasasivat biltemassa pyöräni ja sen huomaa, ihan päin helvettiä hommat tehty. Jouduin itse vielä käymään pyöräni läpi ja kiristämään kaikki uudestaan.

Pitää ostaa varmaan uudet ketjutkin pyörääni että saan ne kestämään. Rasvaan pyöräni ja kiristän paikat. Kumma on vaan ettei osaa firma kasata pyöriään kun myyvät niitä. 

Kysyi nuori mies pyörääni lainaksi kaupoille. En lainannut ettei ketjut lähde päältä pois

 Voi ketjut lähteä päältä pois siksi en lainannut pyörääni uudestaan. On ketjut löysällä siksi lähtee ketjut päältä helposti uudestaan päältä. On ketjut edelleen löysällä siksi ne lähtee pois päältä helposti. 

En saanut näillä työkaluilla ketjuja kiristettyä kunnolla. En ota riskiä että ketjut lähtee uudestaan päältä pois, ja joutuu nuori kaveri työntämään pyöräni kämpille.

On minulla huonot työkalut millä en saanut kiristettyä ketjuja. Siksi en lainaa pyörääni ettei ketjut lähde uudestaan päältä. 

Pitäisi saada ketjut kiristettyä kunnolla kireälle ettei ne lähde pois päältä helposti. Ihmettelen miten viimeksi oli nuorelta kaverilta löystynyt rengas  pyörästäni ihan löysälle. 

Ei pitäisi itsestään löystyä rengas niin kun oli tehnyt viimeksi.  Oli pultti ihan löysällä mitä todella ihmettelin miten se oli mahdollista.

sunnuntai 7. kesäkuuta 2026

Hoitajatkin uhkaa potilaita huone hoidolla. Mitään ei tapahdu uhkailua ja huutoa vaan.

 Taas oli iltapalalla kauheaa huutoa potilaiden taholta, mihin lähti henkilökunta mukaan. Helvetti uhkailee henkilökunta potilaita mutteivat tee ne mitään potilaiden kanssa. Täyttä paskaa henkilökunnan taholta saa ottaa vastaan. Saa potilaat huutaa kun, hulluja nämä todella ovatkin.

Minä en viihdy tässä porukassa ollenkaan. Ei ole täällä JUMALAN RAKKAUS ollenkaan läsnä. Siksi en viihdy tässä talossa ollenkaan. Jos olisi JUMALAN RAKKAUS läsnä viihtyisin talossamme paremmin.

Saatana kun yksi nainen selittää että saa talossamme dödöjä käyttää vaikka olen sen kieltänyt. On astmaatikkoja allergikkoja taloissa ketkä eivät kestä dödöjä yhtään.

On niveleni kipeät sekä eteisvärinä sydämessäni. Eli kokonaisvaltainen kipu on minulla.

 Eli kipeä olen koko kaveri ikävää on sairastella. Nivelet pahasti kipeät sekä sydämeni eteisvärinä vaivaa pahoin. Henki ei meinaa kulkea millään sydämeni reistaa. 

Välillä on vointini parempi välillä huonompi. Pamol auttaa särkyihin jonkun verran minua otan 1000 mg pamolin. Toivotaan että jumalan rakkaus auttaa minua vaivoissani. On ennenkin jumalan rakkaus auttanut minua monessa sairaudessani. Olen muuten paremmassa kunnossa alkaa eteisvärinäkin helpottamaan Uudet lääkkeet auttaa sydämeen varmaankin.

Olen syönyt Pamolia kipuihini. Sekä polvirikkoihin Glukosaminia kollagenia. Katsotaan auttaako se mitään.

 Polveni ovat pahassa kunnossa sekä selkäni juontaa polvista kipu selkääni asti. On joskus mennyt polveni ja selkäni rikki puntilla. Ja kipeytyy välillä pahoin nivelet polvet ja selkä. Ovat nivelet pahoin kipeytyneet kävelykin tuottaa tuskaa.

Täytyy mennä näyttämään lääkärille niveleitä jos jotain voisivat tehdä niille. Varmaan keinonivelet ainoat avut on minulle. Näin sanoi hoitaja minulle ettei ole muuta apua enää nivelille.

Yritän nyt kävellä sen minkä pystyn ja pyöräillä, kunhan korjaan pyöräni kasaan. Että pääsen sillä pyöräilemään kunnolla. Hengen ahdistus saisi loppua sydämen syke tasaantua.

Nukuin aamusta söin perunaa ja kastiketta salaatilla. On päivätoimintaa elokuva näytetään. Näytin hoitajalle verto koulutukseni ja hygienia passini.

Annoin hoitajalle verton todistuksen ja hygienia passin kirjaa se ne ylös. On ne sitten todistettavasti kirjattuna. Sillä saan kirjallisena kaikki ylös, olen todistettavasti kirjoittanut kaikki mitä minulla on ollut kirjoitettavaa.

Olen todistanut käyneeni Verton koulutuksen ja Hygienia passin. On niistä varmaan hyötyä tulevaisuudessa. Asumisessani näissä hoitopaikoissa saan varmaan enemmän aikaiseksi koulutukseni myötä. Onhan verton koulutuksestani ja hygienia passin hommaamisesta enemmän hyötyä. Koulutukseni hyödyttää aina minua. Kyllä koulutukseni minua hyödyttää monella tavalla. Uskon niin jatkossa ja elämässäni hyödyttäen minua. 

Kaveri sai laitettua renkaan pyöräänsä mikä oli rikki puhki on siltä kumi pahasti. Toinen kaveri ajoi kumin puhki siltä ulkokumikin oli rikki siltä. Keitin kahvit meille kaverin kanssa.


lauantai 6. kesäkuuta 2026

Nostelin rautaa illasta huoneessani. Teki pahuksen hyvää treenata raudalla.

 Nostelin käsipainoilla ja kahvakuulalla huoneessani, teki todella hyvää treenit. Alan taas treenaamaan tosissani että pääsen kivuistani eroon. Liian vähäinen treenaaminen kipeyttää nivelet ja lihakseni.

Talossamme on hyvä punttisalikin telineitä on paljon ja tankoja sekä penkkejä. Kunhan nyt vaan alkaa kondis paranemaan ja pystyn täystehoiseen treeniin. Ikävää kun säryt estää täysi painoisen treenaamisen. paikat ovat pahuksen kipeät. Jaloista polvista lähtee säryt mistä se heijastuu selkään.

Oli ruoka äsken kananjauheliha keitto. Nostelin hiukan rautaa huoneessani käsipainoilla sekä kahvakuulalla.

Teki pahuksen hyvää taas vääntää rautaa pitkästä aikaa, tein kahvakuulalla sekä käsipainoilla. Kunnon treenit tekee aina hyvää. Onkin olleet käsivarteni kovasti kipeät on ollut lihas kipua minulla. Kummallista kolotusta on ollut minulla, särkenyt pahoin paikkoja.

Keitin kahvia, join kupillisen  muille ei tunnu kelpaavan vaikka juuri kysyin sitä. Tarjoaisin siitä porukalle on se hyvä kahvi, muttei kukaan juo siitä. Muuten on oloni parempi, olen skarpissa kunnossa ollut, kipuni on hellittänyt paremmaksi. Selkäni ei särje niin paljon enää eikä polvetkaan ole niin pahat kun aikaisemmin.

Oli A-talolla kahvi piparilla otin hunajalla kahvit. Antaa hunaja hyvän maun kahville ja on hunaja terveellistä.

Olen käyttänyt vuosia hunajaa aina kun se on mahdollista. On valkoinen sokeri ihan skeidaa turhaa syötävää. Olen 15 vuotta siedättänyt allergiaani hunajalla ja hyvin tullut toimeen sillä. On allergia pysynyt poissa minusta, ei allergia oireita eikä hengen ahdistusta ole ollut.

Muutenkin olen ollut hunajaa syödessäni paremmassa kunnossa. On minusta hunaja parempaakin kun valkoinen sokeri. Tottumus kysymys on hunajan käyttö. En syö valkoista sokeria kun pakosta ei siitä tykkää yhtään.

Kello on 12.12 oli ruoka äsken perunaa kastikkeella ja salaatilla. Oli erittäin hyvä ruoka meillä. Nivel kipuni vaan häiritsee elämääni.

 Nivel kipuni vaan rajoittaa elämääni pahoin. Ei särkylääkkeetkään auta yhtään kipuihini on kipuni niin kovat polvissa ja selässä. Kokonaisvaltainen särky on kropassani eli särkee koko kehossa. Lähtee särky polvista ja leviää siitä selkääni. Sitten se onkin koko kropassani kokonaisvaltaisesti.

Polvet ovat menneet rikki jalkapallossa selkä on mennyt puntin nostolla. Pahasti ovat rikkoutuneet niveleni ei ole kuulemma enää kun nivelen vaihto keinoniveleen. En vaan tässä  viitsisi antaa repiä kroppaani. Mutta pakkohan se on kivuista päästä eroon. Täytyy nyt ostaa netin kautta niveleen ravinto kuituja. Onhan netissä niveleen tehokkaitakin ravinto kuituja.

perjantai 5. kesäkuuta 2026

Opiskelin Verto työntekijäksi Vantaan sininauhan sahatien talossa. Sain myös hygienia passin siellä.

Siksi ihmettelen todella miksi minulle työnnetään psyykelääkkeitä, mitä en tarvitse ja mitä väkisin syön. Olen erittäin hyvässä kunnossa ilman lääkitystä mutta sekopää hoitajat lääkäreineen pakottaa psyyke lääkkeitä syömään. On kyllä perkelettä henkilökunnan kanssa että syyttä minua lääkitsevät. Olen ollut monessa paikassa ilman lääkkeitä ja hyvin pärjännyt.

Kysynpä vaan henkilökunnalta millä oikeudella syyttä myrkyttävät minuakin hullun lääkkeillä. Onhan meillä itsemääräämis oikeus ja minä olen kieltäytynyt lääkkeistä. Kyllä niin saatanasti minua vituttaa myrkyttäjäni. Lääkärit hoitajineen saatanallista sakkia.  

Olen verto työntekijä sekä hygienia passin hommasin että voin hoitaa ihmisiä. Hoitokodeissa ja muissa palvelu taloissa. Mitä hyötyä on opiskella ihmisiä hoitamaan, kun paska sakki saa myrkyttää minua kaikella tavalla. 

Huomenna menen pyöräni kanssa kylän pienkone huoltoon. Se on tuossa ihan lähellä meitä.

 On huolto liike kilometrin päässä meistä. Eiköhän sieltä löydy apua pyöräni laittoon ketjujen kiristämiseen. Pitää ketjut kiristää pyörästäni että pysyy ne päällä. Nuori kaveri ajoi kylille oli siltä lähtenyt kaksi kertaa ketjut päältä.

Toivotaan nyt että pienkone huolto korjaa myöskin polkupyöriä. Uskoisin että saan ketjut kiristettyä, se on pieni huolto kaksi mutteria pitää vaan kiristää. 

Kohta on meillä iltapala puolen tunnin päästä. Lähden huomenna aamusta huoltoliikkeeseen jos se on auki korjautan siellä pyöräni.

Päivä mennyt ruoka on seuraavaksi. Onkin minulla nälkä kova jo.

 Olen kuluttanut päivää hissun kissun. Lepäillen syöden ja kahvia keitellen. Ostin paketin kahvia kaupasta keitin minulla onkin. Odotan vaan kauppaan pääsyä ostoksille herkkuja tekee mielin. Keitin kahvit Juhla Mocan samettimesta kahvista. On se hyvä kahvi kevyemmän makuista kun tavallinen kahvi.

Varvas vaivaa taas minua hiukan pitkään se onkin ollut hyvänä. Toivotaan nyt ettei enää se ala vaivaamaan minua. Lähden kaupoille kauppa päivänä ostan broilerin rintafileitä on ne herkullisia. Hintaa niillä kyllä on eivät ole ne ihan halpoja. Mutta ostan niitä on ne niin herkullisia. Leipää siihen broilerin kanssa.

Ostan suolaista en herkkuja en niistä välitä. Kyllä onkin makea maistunut minulle karkkia suklaata on mennyt minulla.

Nyt ostan kauppapäivänä suolaista broileria ym.

Tulee lentoturma tutkintaa National Geograf kanavalta. Kiinnostaa ne minua olen lusinut lentoaseman työsiirtolassa usean tuomion.

Naiseni lupasi minua odottaa 9 vuotta. Mutta tippui hän koneella vuonna 89. Kuoli siinä Pia Saari Ukkola ja 7 muuta silloin repesin juomaan. Mutta viinapiru oli päästäni kuollut. Otan jos otan mutta mieluummin olen ottamatta. Tapahtui Pian lento onnettomuus suomessa.

Oli Pian lento onnettomuus minulle niin kova paikka, kosketti se minua niin rankasti. Olin noin 9 vuotta raittiina Pia odottaen. Nytkin olen ollut kohta vuoden raittiina ja pysyn raittiina. Ei vaan tee mieli ryypätä elämä menee silloin täysin hukkaan. Kunhan löytäisi raittiin uskovaisen yhteisön jostain. Kaipaan uskovaista yhteisöä hengen heimolaisia.

Pääsisi nyt hammaslääkäriin hoidattamaan hampaitani. Vedätän risat pois ja korjautan loput kuntoon mitä pystyy korjaamaan. Panostan nyt hammashoitooni kaikki kuntoon.


torstai 4. kesäkuuta 2026

Oli ruoka äsken puuroa mehukeitolla oli se erittäin hyvää ruokaa.

 Oli ruoka kello 17 nyt on syöty puurot mehukeitolla oli hyvää ruokaa. Tekisi mieli lähteä ostoksille kaupungille pitäisi työkalu pakki hakea. 

Tulee puolustusvoimien kokoontuminen ohimarssi tulee. Komea on tilaisuus paljon on voimaa siellä. Ylpeä täytyy olla suomen puolustus voimista. Jämerän näköistä porukkaa asiansa ajavaa porukkaa. Kyllä siinä saisi olla vihollinen kusessa hyökätessään suomeen. Periksi ei suomalainen sotilas hevillä anna.

Ja se on hyvä ja hienoa pelkoa ei suomalainen sotilas tunne. Meitä on vähän mutta sitäkin  tehokkaammin toimimme. Uskokaa vihollinen tänne ei kannata yrittää tulla.

Odotan pankkiin lähtöä se on kello 15 kello on nyt 13,05.

 Reilu tunti on vielä pankkiin aikaa sitten saan pankki asiani kuntoon. Parturi on talossamme mutten tarvitse parturia en ala makselemaan 30 euroa minkä se ottaa parturoinnista. Tuli eilen hyvä kanava telkasta National Geograf hoitaja vaan sammutti poikien edestä koneen. Miksihän se noin teki ei oikein ole se soveliasta.

On National paras kanava mitä tulee telkasta. Ei pitäisi se kuulua hoitajalle mitä kanavaa katsotaan telkasta. Kummallista on niiden toiminta mikäli oikein käsitin kavereiden puheista. Kyllä ne kiukkuisia olivat. Katso pojat salattuja eläimiä sitä ne tykkää katsoa. Tulee Nationalilta lentoturma tutkintoja naiseni tippui koneella vuonna 89. Kuoli siinä 7 henkilöä Pia Saari Ukkola yhtenä.

Oli ruoka meillä äsken kohta lähdetään pankki asioille.

Kello 15 on pankki asiani minulla menemme paikan päälle. Hoitamaan pankki asioitani hyvä niin saan hoidettua paikan päällä asioitani. Silloin ne tulee hoidettua parhaiten mobiili sekä tilitietoni. Laitoin puhelimeni lataukseen tulee se taas täyteen lataukseen.

Hyvä että saan pankissa laitettua pankki asiani kuntoon. Silloin asiat tulee kuntoon saan pankin henkilön kanssa toimia. Uskon ja toivon että tänään saan pankki asiani kuntoon. Manu taisi saada viimeksi  asiansa kuntoon pankissa.

Minulla on mobiili ja sijoitus kohteeni sekä uudet kortit työn alla pitää ne saada auki. Toivotaan että pääsen tänään ostamaan työkalu pakin että saan korjattua pyörääni.

keskiviikko 3. kesäkuuta 2026

Huomenna pitäisi olla pankkiasiani kello 15. Kunhan nyt vaan saan autokyydin talosta.

On kyllä pakko päästä pankkiasioille huomenna, olen sitä odottanut pitkään. Yritän päästä myös työkalu ostoksille pakki pitää saada ostettua. Kummasti siirtyy asiani jatkuvasti, pitkittävät pankki asiaani jatkuvasti.







 

Olen kirjoitellut blogiani tämän päivän. Ja lepäillyt hammaslääkärissä käyty röntgenissä.

Kaupoille en päässyt työkaluja ostelemaan pakki pitäisi saada ostettua. Pyörääni pääsisi huoltamaan takapyörä pitäisi kiristää, ketjut kiristää. Onhan siinä hommaa pyörässäni, monenlaista remonttia olisi pyörässäni.

Muutenkin olisi työkalupakilla hommia paljon, monenlaista hommaa sillä keksisi. Tykkään remonttia tehdä pyörässäni olisi kaikenlaista. Pitkään pidin työkalupakkiani jäi se Keravan huume kämppään, ja hävisi muiden tavaroideni kanssa. No hengiltä siellä pääsee porukkaa kai se karma koskettaa sitäkin porukkaa. Paskainen loppu tuntuu olevan silläkin paska lössillä.

Aikainen herätykseni kello 10 lähtö Riihimäelle hammasröntgenille ottivat ne kuvat hampaistani.

 Aletaan nyt rakentamaan hampaitani, poistetaan ja rakennetaan mitä voidaan. Kävin taksin kyydillä Riihimäen sairaalassa kuvissa hampaistani. Otetaan pois ja korjataan mitä voidaan. Maksoin omillani kyydin 25 euroa oma kyyti.

Tuleekin tennistä telkasta ulkomaan pelejä pari naista pelaa keskenään. Hyvää peliä tulee, taitavia tyttöjä ovat. En  tiedä mikä turnee on onko Wimledon vai Roland Garriols. Eiköhän siellä semmoisia turneita ole.

Harmi kun en tajunnut taksin kyydissä hakea työkalupakkia Riihimäeltä, kun siellä kävimme hammaskuvissa. Olisin voinut hakea Riihimäeltä työkalupakin, mikä on minulle erittäin tärkeä. Pääsen korjaamaan pyörääni ja muitakin tavaroita korjaamaan. 

Pyöräni ovat tärkeimmät korjaus kohteet, niihin panostan paljon. Että pääsen pyöräilemään ehjillä pyörilläni. Olisin voinut käydä tänään Riihimäellä kaupoilla ostamassa työkalu pakin. Sillä olisin  voinut korjata pyöriä talossamme.

Ikävää on etten pääse kaupoille ostoksille, työkalu pakki on ostettava. Tarvitsen myös vaatetavaraa housuja, puseroita. Toivotaan nyt että pääsen ostoksille, mahdollisimman nopeasti kaupoille.

tiistai 2. kesäkuuta 2026

Oli iltapala ja lääkkeet mitkä minulle turhat ovat ja syön niitä väkisin.

 Otin teetä ja iltapalan sekä lääkkeet. Kevyt lääkitys minulla on paria psyyke lääkettä. Mistä haluan eroon kun ne eivät minulle yhtään sovi. Sydän lääkkeeni suostun syömään en muita, psyyke lääkkeet haluan lopetettavaksi.

Oli äsken myös iltapala leipää teetä ym. Olen pärjännyt paremmin sydänlääkkeellä pitempään. Varmaan kun olen ollut raittiina pitempään. Raittius auttaa minua elämisen makuun ei sydämeni rasitu niin rankasti. Ja sydänlääkkeeni auttaa minua elämisen makuun. Onhan sydämeni ollutkin tiukalla ja vaara tekijöitä paljon.

Nyt käyn nukkumaan ajoissa että saan unta tarpeeksi yöllä. Yritän nukkua normi unet ensi yönä herään aina yöllä yökön kulkemiseen huoneissa. Nukahdan kyllä heti uudestaan sen käynnin jälkeen.

Löysin kellarista kiintoavaimen ja jakoavaimen niillä sain korjattua pyörääni. Sain säädettyä rengasta ja kiristettyä sitä.

 Toivotaan nyt että sain tarpeeksi kiristettyä rengasta Sain renkaan asentoa muutettua parempaan asentoon. Nyt on ketjut paremmassa asennossa rattaisiin nähden. Pitäisi ketjujen pysyä nyt päällä kun ne suorassa on rattaisiin nähden.

Uskotaan nyt että ketjut pysyy päällä, kunhan saan ostettua työkalu pakin työkaluilla. Saisin niillä korjailla pyörääni ja kaikkea muutakin. Korjailen mielelläni ihan kaikkea olen näppärä käsistäni. Säästän paljon itse kaikkea korjaillen. 

Minulla oli keravan kollien kämpillä iso työkalu pakki. Se vaan hävisi sinne kai ne sen veivät. Kai sillä huumeita saivat kun kama maistui niille. Sain kiristettyä pyöräni ketjut ja laitettua ne parempaan asentoon.

Löysimme mies hoitajan kanssa joitakin työkaluja kellarista. Muttei pyörääni sopivia kiintoavaimia. Pitää yrittää sen kanssa ostaa työkalu pakki.

 Tarvitsen uuden työkalu pakin kaikille työkaluilleni. Ostan työkalu sarjan pakkiini se tulee halvemmaksi kun irto työkalut. Osaan ja jaksan ruuvailla kaikkea korjaan mielelläni kaikkea.

Katson nyt tokmannin ja bilteman sivuilta työkalu pakkeja työkaluilla varustettuna. Reilulla satasella saa pakin mikä on kalustettu työkaluilla. 4.6.2026 kello 15. Pääsen pankkiin antoivat sinne silloin ajan. Etenee asiani pikku hiljaa pankki asiani ym. Yritän päästä pankki asioillani samalla työkalu ostoksille. Varmaan hoitajille se sopii samalla pari asiaa samalla käynnillä.

maanantai 1. kesäkuuta 2026

Suomi voitti lätkän maailman mestaruuden. Tuleekin sopivasti Elviksen laulu radiosta. Kaunista on Elvistä kuunnella.

 Koitan saada omat työkalut taloomme, että saan korjailla pyöriä ym. Jäi keravan kollien kämpille työkalu pakkini. No kuolo korjaa satoaan kuka kuristetaan kuka menee muuten. Veivät porukat ison työkalu pakkini. Niillä olisi korjannut vaikka mitä.

Kai työkaluillani voi korjata vaikka mitä.  Iso määrä oli työkaluja minulla. Ikävää kun jäi  iso työkalu pakkini keravan  tyyppien kämpille. Oli siinä paljon työkaluja täysi pakki niitä oli. Hyödyn työkaluistani paljon ei tarvitse aina viedä huoltoon tavaroitani. Osaan itse huoltaa tavaroitani pyöriä ym.

Lainasin talosta nuorelle kaverille pyörääni. Toi se taluttaen pyöräni takaisin. Oli ketjut lähteneet päältä.

 Katsoin pyöräni kunnon, lukon ym. Ihmettelin miten oli voinut ketjut lähteä pois päältä. Oli taka akselin mutteri löysällä. Siksi  oli pyörä liikkunut ja siirtynyt niin  että pyörä oli vinossa. Pääsi se vinoon pyöriessään ja polkiessa siksi ratas lähti ketjuilta.

Kysyin nuorelta kaverilta asiaa miten näin voi sattua. Ei koskaan ole näin käynyt että rattaan paikka vaihtuu ja ketju kulkee eri väylää. Jotain outoa siinä on, no kysyin asiasta ei kai ne suutu siitä.

Toivotaan nyt että asia selviää huomenna. Kun nyt saisin huomenna uuden oman työkalu pakin, pääsisin työskentelemään. Kyllä oma työkalu pakki olisi mukava ja hieno ja hyvä olla. Saisin aina työskennellä omilla työkaluilla.

Tykkään itse korjata kaikkea pyöriä, moottoripyöriä, autoja. Ym. Olen aina työskennellyt itse rakentaen ja korjaten kaikkea. Toivotaan nyt että hoitaja lähtee huomenna autokyytiä antamaan.

On päivä mennyt lusiessa huutaja nainen möykkää itsekseen. Nyt syömään kakkostalon ruokatilaan.

 Turhaan tarjoan huutajalle karkkeja kun se minulle vittuilee ja muille huutelee. Sanoi henkilökunta ettei sille huutajalle anneta karkkeja sille maistuu kyllä karkit. Pummaa huutaja nainen aina karkkeja muilta minultakin. Vittuilee nainen henkilökunnalle joka päivä siksi se ei saa henkilökunnalta herkkuja.

On taas ollut kyseinen nainen tänään vittumainen, haukkuu ja rätköttää se minullekkin. En halua olla naisen kanssa missään tekemisissä. Menin yöllä meidän käytävän vessaan haju oli käytävällä hirveä kusi ja paska haisi. Haisi se huoneeseeni asti väkevänä. Olisiko käynyt jollain vahinko ja mennyt housuun paska ja kusi.

Haju ainakin oli niin kova joku paha siellä haisi. Tein omat johtopäätökseni asiasta että kusi ja paska oli mennyt jollain housuun. Oli meidän käytävällä paha haju ei voinut siis olla haisevan huutaja naisen jälkiä. Asuu möykkääjä toisessa talossa. Olen hiljaa hajusta ettei tule mitään jälkipyykkiä

Tuli suomen Leijonat suomeen maailman mestarina juuri katson televisiosta sitä. Fanit ottavat leijonia vastaan kentällä ja pressan linnan edessä. Tapasi leijonat presidentti Stubbin. 

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...