Tasaväkisiä ovat molemmat sloveki ja Cze siksi 1-1. On peli tasan menee puolelta toiselle. Toista erää on 9 minuuttia pelaamatta. En nyt tiedä olenko suomen puolta, kunhan tulee vaan hyvä peli. Toki suomalaisena suomea kannustaa. Uskon että suomi vie pelit on ne minulla ennakko suosikkeja. Cze- johtaa peliä, kolmas erä alkaa. Hyvää peliä on molemmilta puolelta.
torstai 30. huhtikuuta 2026
Kaveri kävi huoneessani säätelemässä tietokonettani. Valoisuutta sääti se kirkkaammaksi.
Kaveri osaa konettani käyttää hyvin säätelee se sitä, nytkin sääti kirkkautta ja valoisuutta lisää. Onhan koneeni jo aika vanha kone takuukin aikakin alkaa olemaan mennyttä. Toivotaan nyt että koneeni kestää vielä jonkun aikaa uuden koneen hankintaan asti.
Tukilinja antaa koneeseen rahaa toivotaan että minäkin saisin uuteen koneeseen. Kerran jo sain uuteen koneeseen rahan. En usko että vielä uuteen koneeseen antavat heti rahat. Mutta yritys hyvä kymmenen alan tarvitsemaan uutta konetta. Alkaa tämä koneeni pätkimään pikkuhiljaa kaiken näköistä alkaa olemaan tässä.
Toivotaan nyt että ei mene enää kaverin säätelyn jälkeen himmeäksi kuva, vaan pysyy kuva samanlaisena. Onhan se hyvä että koneeni toimisi vielä jonkun aikaa. Eikä pätkisi enää tietokoneeni yhtään.
Oli 14.30 munkkeja ja simaa kahvin kera. Maistui ne hyvin ruokana tulee nakkeja ym.
Hyvät ruuat taas tulee meille, välipalalla oli simaa kahvia munkkeja. Ruokana tulee meille nakkeja ym. Herkkuja tulee jatkuvasti ja se sopii minulle, tykkään herkutella. Harmi kun on pyöräni satula hajalla on siitä puolet lohjennut pois. Täytyy yrittää huomenna kellarista etsiä ilmastointi teippiä ja sillä korjata satulaa. Luulen että saan teipattua satulan ilmastointi teipillä.
Täytyy yrittää kaupungeilta etsiä liike mikä myy satuloita. Pyöräliike tai joku vastaava liike mistä pyörien osia saisi. Ei ole pyörän satula kallis pyöräliikkeessä olen ennenkin semmoisen ostanut. Mieluiten ostaisin uuden satulan kun teipillä teippaisin satulan. Ei siitä teipaten tule hyvää, siitä voi tarttua liima aineita housuihini.
Katsotaan nyt jos ja kun pääsen pyöräliikkeeseen yritän päästä ajoissa. Että saan taas ehjän satulan, katson nyt jos kellaristamme löytyisi romu pyörä mistä löytyisi ehjä satula.
Herätykseni aamusta aamupalalle siitä lääkkeet ottaen. Oli päivä ruoka pitsaa mikä oli maistuvaa. Tuleekin kakkoselta todella mielenkiintoinen sairaala ohjelma.
Nyt on päivällä vissiin nakkeja ja muuta, herkkuja on meillä. Olisiko salaatteja nakkien kanssa perunasalaatteja italian salaattia ym. Perunaa jossain muodossa voisi tulla paistin perunaa.
Kävin ottamassa särkylääke pamolin otin vaan puolikkaan eli 500 mg. Se ajaa saman asian kun tonninen. Hoitaja sanoi että olisi B- talolla disko tanssia kohta pitäisi kuulemma disko alkaa. Kaveri sanoi että disko alkaa kello 14.30 katsotaan nyt mitä saadaan silloin.
Tuleekin kakkoselta sairaala ohjelma vissiin ruotsin sairaalasta. Todella on mielenkiintoinen ohjelma olen kiinnostunut lääkäri ja sairaalaa ohjelmista. On ne todella mukavia opettavaisia ohjelmia. Olen aina katsonut lääkäri ja sairaala ohjelmia mielenkiinnolla.
Lapsesta asti katsoin jo TV-kotilääkäriä sekä Kiminkistä kylälääkäriä. Sekä sairaala ohjelmia nekin ovat opettavaisia. Katson myös lentoturma ohjelmaa kun naiseni tippui koneella vuonna 89. 7 kuoli siinä onnettomuudessa. Pia Saari Ukkola naiseni yhtenä. Lupasi Pia minua odottaa 9 vuotta. Olin 9 vuotta raittiina sen minkä Pia lupasi minua odottaa.
keskiviikko 29. huhtikuuta 2026
Oli päivällä hyvä ruoka pyttypannu maistui se hyvin minulle.
Erittäin hyvä oli ruoka pyttypannu meillä mikä todella maistui minulle hyvin. Vielä tulee iltapala meille leipää lisukkeilla teetä mehua. Onkin hiukan nälkä vielä minulla. Vaikka tulikin päivällä hyvä riittoisa pyttypannu. Mutta ruoka maistuu minulle todella hyvin.
On minulla hyvät ruokahalut maistuu minulle hyvin. Syön aina hyvin ruoka kun ruoka maistuu. Tämän talon ruoka maistuu hyvin. Vartin päästä tulee vielä iltapala saa vielä ruokaa ja ravintoa.
Menin hakemaan toisen talon tiloista karkkeja naiselta kuka oli velkaa minulle. Oli nainen vessan ovella paskat valuivat pitkin kinttuja siltä.
Ei ollut se ehtinyt pytylle seisoi se vessassa paska valuen jalkoja pitkin. Haju oli hirveä vessan ovellakin ripuli paska haisi. Käskin naisen seistä vessassa ja haen hoitajan paikalle, siivoamaan paikkoja. Leviää paska muuten kaikkialle, paska on semmoista että se leviää helposti.
Kunhan vaan nuori nainen tajuaa pysyä vessassa ettei se sotke kaikkea paskalla. Mikähän on tämmöisissä yhteisöissä että paska tauti leviää kun kulovalkea toinen toisestaan. Olen Tikkurilassa kielokodossa joutunut siivoamaan norovirusta osastolta. Ja se ei todella mukava sairaus ole leviää se pahasti.
Räkätautia on meidänkin talossamme toivotaan ettei vatsatautia vielä tule. Kumma kun nuori nainen ei ehtinyt pytylle vessassa. Olisi siinä hoitaja selvinnyt vähemmällä kun nuori nainen olisi ehtinyt pytylle. Ja paskantanut pyttyyn.. Olihan se näky kun paska valui pitkin sen kinttuja.
Kello on 11.05 seuraavaksi on ruokailu onkin jo nälkä minulla.
Nälkä kurnii suolia tulisi nyt hyvä ruoka meille, pitää syödä hyvä annos ruokaa. Puolen tunnin sisään tulee ruokaa meille. Kunnon annos saisi tulla ruokaa että saisimme vatsan täyteen. Täyttävä ruoka saisi tulla ravitsevaa ruokaa. Oli ruoka meillä nautittava runsas ravinteikas.
On talossamme hyvä ruoka riittävä runsas. Nautin talomme ruuasta hyvää se on. Melko aina se maistuu minulle. Menin toiselle talolle kun yksi nuori nainen oli karkkia minulle velkaa. Oli nainen toisen talon vessassa ovi auki, paska valui pitkin kinttuja sillä paskaa valui jaloissaan.
tiistai 28. huhtikuuta 2026
Puolen tunnin päästä on iltapala, onkin hiukan nälkä minulla. Huomenna pitäisi saada kellarista tavaroitani ylös.
On kellarissa paljon tavaroitani, tärkeää tavaraakin monenlaista vaatteista astioihin. Nyt käyn syömässä iltapalan ja otan lääkkeeni. Kävin iltapalalla, teetä, leipää, makkaraa, juustoa, kurkkua makoisa oli iltapala. Lääkkeet olivat iltapalan jälkeen, yritän päästä eroon lääkkeistä.
En tarvitse hullun lääkkeitä minkäänlaisia. Siksi en niitä syö vapaaehtoisesti, ovat psyyke lääkkeet turhia minulle. Ja sen ovat monet lääkärit todenneet turhiksi.
Haluan heti psyyke lääkkeet lopetettavaksi minulta siksi olen kirjoittanut hallinto-oikeuteen. Olen valittanut monesti psyykelääkkeistäni. Mitkä tunnen turhiksi itselläni siksi häivyn maailmalle että saan lääkkeet lopetettavaksi
Menee psyykelääkkeistä pahuksen huonoon kuntoon. Sivuoireet ovat kovat vapinoita tutinoita tulee niistä. Muutenkin psyykelääkkeistä psyyke kärsii pahoin.
Hoitaja tuli hakemaan minua apuun, kun oli vessan pytty täynnä ja jumissa. Täynnä se oli paskaa pumppasin pumpulla muttei se auennut.
Yritimme hoitajan kanssa pumpulla pumpata vessan pyttyä auki. Muttei se auennut vaan paska vaan pyöri pytyssä. Oli pytty niin pahasti jumissa ettei se vetänyt kunnolla hitaasti se tyhjeni. Paskaa oli pytty täynnä mikä ei alas mennyt millään.
Vaatii se huoltomiehen avaamaan pytyn rassilla, rassaamaan että se aukeaa kunnolla. Onko jollain tullut taas niin iso paska ettei se mene läpi, vaan on jäänyt rööriin. Yleensä kumitutilla se aukeaa helposti pumpatessa. Mutta nyt ei silläkään se aukea vaan paska vaan pyörii pytyssä.
Voihan se olla että on sinne tungettu jotain muuta mikä on tukkinut pytyn. Kohta on ruoka meillä katsotaan nyt mitä syödään meillä. Toivotaan nyt ettei kukaan tunge enää pyttyä täyteen. Huoltomies sai pumpattua pytyn auki kumitutilla.
Sanon lebonex paskaksi semmoista jöötiä mikä tulee jengiltä kerran viikkoon. Sillä kyllä pytty menee tukkoon helposti. Lebonexilla vatsa menee tukkoon toimii sillä vatsansa todella harvoin ja huonosti. Siksi olen joutunut monesti pumppaamaan pytyt auki monessa paikassa.
maanantai 27. huhtikuuta 2026
On kokonaisvaltainen kipeä olo niveletkin särkee. Oli ruoka äsken muilla oli kalakeitto minulla oli jauheliha keitto.
Oli hyvä jauheliha keitto minulla muut söi kalakeittoa. Hyvää oli liha keitto maistui se minulle tykkään jauheliha keitosta se on yksi herkkuni. Saisi jo tapahtua jotain äksonia, on niin hiljaiseloa elämäni. Pääsisi johonkin hengen heimolaisten pariin venkuloiden paikkaan. Elämässään parannuksen tehneiden saisi sieltä vertaistukea saman henkisistä.
Haluan samanhenkisten venkuloiden pariin Minäkin olen tehnyt parannuksen ja haluan elää kunnon raitista elämää. Ei juominen minua enää kiinnosta olen senkin elämän nähnyt. Viinapiru on päästäni lähtenyt otan jos otan mutta mielummin olen ottamatta.
Elämäni täytyy voittaa ja se on varma että se voittaa maailmani paranee kaikella tavalla. Raittiutta on minulla yli puoli vuotta ja aina vaan paranee. Olen ollut kerran yli 9 vuottakin raittiina se oli hyvää aikaa silloin. Elämä näytti silloin elämisen parasta puolta nautin siitä silloin.
Täytyy tänään pyytää kaveri laittamaan valoisuutta tietokoneeseeni lisää häviää tästä valoisuus itsestään nopeasti.
Huomenna saankin talomme tallista tavaroitani hoitajan kanssa. Puhuin niistä tänään sille haemme ne huomenna.
On siellä paljon tavaraa vaatteita ym. Haluan huoneeseeni tavarani huonekaluineen kahvin keittimen kirjoitukseni kaikki tärkeät.
Kohta onkin ruoka puolen tunnin päästä syödään. Olisi nyt hyvä ruoka vahva ruoka ei mitään keittoa. Hyvä että saan huomenna tavarani kellarista on siellä paljon tavaroitani. Nyt lähden B- talolle odottamaan ruokailua. Alkaa ruokailu vartin päästä olisi hyvä ruoka nälkä onkin kova minulla.
Oli ruokana jauheliha keitto mikä olikin hyvää ja riittoisaa. Oli muilla kalakeitto minulla kala allergikolla oli jauheliha keitto. Hyvä niin en pysty kalaa syömään allergian vuoksi. Tulee siitä allergiset oireet minulle.
Täytyy perjantaina päästä osuuspankkiin pankki asioilleni on minulla paljon pankkiin asioita. Raha asiani ovat tärkeät pankissa. Täytyy pankissa hoitaa asioitani monia asioita. Pankin mobiili sekä sijoituskohteita katsoa rahoistani.
Nukkuen aamusta ruokailuun asti kello 11. Oli nakkikastike ruokana perunoilla. Oli erittäin hyvä ruoka kunnon kastike.
Oli perunoita nakkikastikkeella ja sienisalaatilla, oli se erittäin hyvä ruoka maistui se hyvin. Ruskea kastike nakeilla sienisalaattia sekaan, maistuvaista se oli söin reilun annoksen sitä. Otin neljä isoa perunaa ja reilusti kastiketta sienisalaatilla. Oli kastikkeessa reilusti nakkeja mitkä maistuivatkin hyvin.
Taas pärjää pitkin päivää tällä annoksella iltaan asti. Harmi kun en muista mikä johto on laturini johto ettei mene sekaisin johto. Kai noissa kahdessa laturissa on samanlainen johto. Lumiassani on pienempi pää johdossa mikä ei käy uusiin puhelimiin.
Täytyy nyt ladata puhelimeni harmi kun annoin ilmaiseksi Motorolan puhelimeni. Kaveri auttoi minua siksi annoin sille palkkaa uuden puhelimeni. Eihän se puhelin ilmainen ollut mutta meni mikä meni. Vajaan satasen se maksoi minulle harmi kun en osannut sitä käyttää.
Oli Motorolan puhelimeni minulle hankala käyttää. Oli se hieno puhelin mutta erittäin vaikea toiminen käyttää. Kaveri varmaan osasi sen käytön annoin sen kaverille palveluksistaan. Neuvoi se minua uudessa Honorin puhelimen käytössä ja olenkin oppinut jotain Honoristani. Olisihan Motorola ollut laatu merkki ja varmaan parempi malli kun Honor.
Pääasia että saan soitettua puheluita porukoille. Ja viestiteltyä viestejä otin yhden 1000 mg. pamol särkylääkkeen särkyihini, jos se auttaisi niihin.
Polveni ja nivelet ovat taas kipeät.
Ei meinaa pystyä nousemaan sängystä on polveni niin kipeät. Särkee paikkoja niin paljon selkään asti heijastuu. On ollut pitkään kaikki paikat kipeät nivelet särkee joka puolelta. Polvista heijastuu selkään asti ja on tosi pahasti kipeät.
On kipua ollut pitkään ei auta edes särkylääkkeet olen pamol särkylääkkeitä syönyt muttei ole niistäkään apua ollut.
sunnuntai 26. huhtikuuta 2026
Lähti uusi postaus menemään tarinaani, kohta iltapalalle kello 19 kello on nyt 18.40.
Katsotaan nyt mitä syödään leipää makkaralla ja juustolla varmaankin. Jätän tänään särkylääkkeen väliin en usko sen toimivan. Tulee särkylääkkeestä vaan kipuja lisää ei se auta nivel kipuihini. Yritän tulla mahdollisimman vähillä lääkkeillä toimeen. Se on parasta minulle liika lääkitys sairastaa vaan lisää.
Olen ollut pitkään kovasti kipeä, sydämen eteisvärinän jälkeen se alkoi. Pahat tulehdukset alkoivat minulla ruusu tuli pahana ja siitä johtuva eteisvärinä sydämeen. Nyt olen lääkityksessä useita sydän lääkkeitä joudun syömään.
Eikä varpaani mistä tulehdus lähti, ole vieläkään kunnossa. En mennyt Jorvin sairaalaan plastikka kirurgille, siellä olisivat operoineet jalkani. Lukekaa miten olen kärsinyt jorvin sairaalassa. En siihen sairaalaan mene mielelläni muuten kun pakosti. Samoin Peijaksen sairaalaan en mene kun pakosti. Semmoista saatanallista kohtelua niissä olen saanut ottaa vastaan. Ei ne ole ihmisten paikkoja ainakaan minun kohdallani. Suoraan sanottuna ihan henkistä väkivaltaa olen niissä kokenut. Myöskin psyykkistä kohtelua niissä kokenut. Kun eristyksissä ovat pitäneet ilman juomaa ja mahdollisuutta vessan käyttöön. Sadistista toimintaa saanut kokea niissä. Ja syyttä kaiken kokenut en mitään tehnyt niissäkään. Lukekaa tarinoistani on niissä paljon niistäkin kiduttamisista.
Päivä kuluu omillaan on vielä ruoka ja iltapala meillä. Elämäni tarinat alfa ja omega alku ja loppu. Maailman politiikan arkipäivää.
On kello 16.11 ruoka on kello 17 tulisi nyt hyvä ruoka nälkäkin on kova minulla. Oli kevyt ruoka päivällä meillä vaikka oli lihakastike. Oli vähän siinä lihaa olisi nyt enemmän liharuokaa päivällä. Iltapala on sitten vielä mikä täyttää illaksi leipää leikkeleillä.
On ollut minulla ikävää huimaamista pitkään, ihan kaataa on meinannut minut pyörrytys se on niin pahaa ollut. Pitää nyt lopettaa särkylääke Pamolin käyttö, en usko siitä olevan mitään hyötyä särkyihini.
Pitkään on ollut huimaus pitkään pyörryttää minua pahoin. Mitähän telkkani sulkeutuu automaattisesti, pari kertaa on se nyt sammunut itsekseen. On telkassani automaatti sammutus määrätyn ajan päästä se sammuu.
Täytyy vaihtaa televisioni kaukosäätimeen uudet patterit jos siitä johtuu virran katkeaminen. Uskon että kaukosäätimen patterit alkaa hyytymään. Joku hyytyy molemmissa televisiossa ja tietokoneessani. Onneksi on minulla ostamiani pattereita mitä saan niihin laitettua.
En uskoisi että telkka alkaa hajoamaan kun se uusi on onhan siinä takuu voimassa. Etsin kuitteja kaapistani telkkaan mutten löytänyt niitä. Eli en saa sitä takuuseen enää varmaankaan.
lauantai 25. huhtikuuta 2026
Kello on 19.06 iltapala on noin kello 20.00. Saisi nyt nukuttua hyvin ensiyöni koko yö unta.
On vaan uneni olleet surkeat, katkonaiset on uneni olleet. Toivotaan että ensi yönä saisin kunnon unet. Kyllä oli pahoja ihmisiä Tuusulan Hyrylän kievarin tiellä. Valehtelivat päälleni siellä pahoin toivotaan että karma koskettaa heitä. Onneksi he ovat vanhoja sairaita ihmisiä tuupertuu ne kaikki kohta ja sitä toivonkin sydämestäni. Ihmettelin miksi valehtelunsa meni läpi sielläkin. Luulisi että isännöitsijä olisi hoitanut hommansa ja tutkinut asian. Kun suoraan valehtelivat päälleni vammainen kaveri sai tehdä mitä vaan talossa.
Kyllä oli omaa tyhmyyttänikin kun konjakkia otin talossa ja brändiä join. Eivät talomme väki hyväksynyt juomistani talossamme.. Vaikka toiset saivatkin juoda siellä, enhän nyt koko ajan siellä juonut vaan silloin tällöin. Yksi vammainen joi koko ajan aina kun se rahaa sai kaljaa meni ainakin sillä.
No jouduinhan pari kertaa Hyvinkäälle putkaan usean partion voimin tuli kyttiä. Maineeni on semmoinen ettei kanssani leikitä. Muttei ollut muuta kun putka reissu ei edes sakkoa tullut sieltä. Kyllä siellä pari kaveria joi ja käytti kaiken aikaa.
On ruoka 50 minuutin päästä siihen on hetki vielä aikaa. Kai me joku keitto taas saadaan toisena ruokana tänään.
Kävin äsken suihkussa ja vaihdoin alusvaatteeni sain taas puhdasta päälleni ja koneeseen likaiset pyörimään. Hetken päästä on pesukone pessyt pyykkini ja saan ne kuivuriin. Huomenna saan kuivat puhtaat pyykit koneista.
On meillä pyykinpesu kone ja kuivuri saa ne nopeasti sieltä kuivaksi. Pyykkini ovat kuivurissa varmaan jo kuivana.
Otin tänään kaksi Pamol 1000 mg särkylääkettä särkyihini, kivut ovat kovat koko kropassa. Polvesta heijastuu selkääni ja koko kroppaan. Aamusta otin ensimmäisen kello 8. ja nyt otin kello 18 toisen särkylääkkeen.
Ikävää tämmöinen särky koko kroppaan heijastuu se kaikkialle. Enkä tiedä onko pamolista mitään apua minulle. Voihan se olla uskon asia että se särkylääke auttaa minua.
Oli herätys ja aamupala ja lääkkeet mikä meinasi mennä kahteen kertaan.
Kävin kahteen kertaan hakemassa lääkkeitä joku katko tuli ajatuksiini. Hoitaja sanoi että hait jo lääkkeesi joten eivät antaneet uudestaan. Kävin äsken hakemassa Pamol särkylääkettä kun en muistanut että aamulla jo hain sen.. Kohta on sitten ruoka saamme hyvää ruokaa.
Tulee herkullista ruokaa taas meille. Sitten menen takaisin nukkumaan uudestaan. Väsyttää minua kovasti vieläkin. Olin toimistossa hajosi yhdeltä nuorelta naiselta lasinsa samalla toimiston lattialle. Minulla olisi varalasit voisin sille ne antaa. Lähti siltä sanka irti se olisi kiinni minun laseillani.
Minulla on aina varalasit tallessa muutamat ylimääräiset lasit minulla on. Jos hajoaa ykköslasini saan varalasit käyttööni hajoaa lasit niin helposti vääntyessään sangat lähtee irti helposti. On minulta hajonnut monet lasit itsestään taskussani.
perjantai 24. huhtikuuta 2026
Tuli nuori kaveri kaupasta herkkuineen. Oli sillä ollut lukkoni kanssa ongelmia. Lukossani on prikat molemmin puolin, siksi se on vähän hankala ellei sitä tiedä.
Oli kaveri saanut lukkoni auki sen kanssa aikansa vekslattua. Toi se minulle karkki pussin sipsi pussin ja energia juoman. On taas herkkuja minulla saa mässytellä kunnolla. Nyt juon loput energia juomani jos siitä vähän heräisi kunnolla.
Ikävää kun ei hammaslääkäri tehnyt heti tänään jotain hampailleni. Odotin operaatiota jo tänään kunnolla vaikka juurien poistoa. Lupasi se seuraavalla kerralla ottavansa kaikki pois ylhäältä risat ainakin. Eipä siellä montaa ehjää ole kaikki taitavat olla risoja.
Kävimme taksin kanssa hammaslääkärissä. Taksi ei tullut mukaan sisälle arvioi hampaani lääkäri. Hoitaa lääkäri hampaani jatkossa sen minkä pystyy.
On hampaissani aika kova duuni poistoa ja paikkausta on paljon. Riihimäelle joudun isoon röntgeniin missä tutkivat hampaani röntgenillä. Poiston aloittavat täällä kylällä poistavat ylhäältä kaikki risat pois.
Yritän nyt saada syötyä näillä huonoilla hampaillani sen minkä pystyn. Mitähän tänään syödään illasta olisi hyvä ruoka kun on nälkäkin minulla jonkun verran.
Tuli pari nuorta kaveria ovelleni kysymään kaupassa käyntiä. Tilasin herkkuja sekä juusto raksuja pari pussia. Herkkuja tilasin pari pussia sekä suklaata.
Oli ruokana pinaatti keittoa ja muna siihen, oli hyvä ruoka muna antaa potkua pinaatti keitolle. Onhan pinaatti vähän laihaa ruokaa, munalla menee se hyvin. Terveellistä on pinaatti keitto munalla saa siitä hyvin potkua. Kohta tulee nuori kaveri kaupasta saamme herkkuja silloin.
Oli aamusta hammaslääkäri kylillä minulla. Tutki hampaani ja antoi uusia aikoja minulle hammaslääkäri.
Uusia aikoja kaupungilta sain hammasklinikalle, poistetaan ja hoidetaan hampaitani. Ottavat ison röntgen kuvan kaupungilla. Kokonaisvaltaisen kuvan haluavat leuastani että näkevät leuan tilanteen. Taksi jätti minut hammaslääkärin eteen maksu oli taas kova.
On se taksi omavastuu mikä ei halpa ole vaan maksaa se maltaita. Otti taksi minut takaisin kyytiin tervarin edestä. Onneksi pääsin sopivasti kyytiin taksiin, en joutunut odottamaan kauaa. Pyysivät takapihalle tupakka paikalle jotain toimintaa kuulemma siellä olisi. En tiedä mitä siellä olisi, minä poden polviani ovat ne niin kipeät särkee polvia ja selkääni.
torstai 23. huhtikuuta 2026
Oli iltapala kello 20.00 leipää levitteillä omenaa mitä en voi syödä vähillä hampaillani. Onneksi on huomenna hammaslääkäri minulla. 10.40.
Otatan pois ylhäältä risoja ja paikkautan alhaalta useita hampaitani. Yritän saada mahdollisimman useita hampaitani kuntoon huomenna. Kesti pitkään ennen kun pääsin hammaslääkäriin, on sinne isot jonot.
Kunhan nyt saisin otettua risoja pois niin paljon kun mahdollista. Ylhäältä saisin kaikki risat poistettua ja alhaalta paikattua. Se olisi hieno homma että saisin poistettua juuret pois suustani.
Yritän saada juuret pois suustani rassaa paskat suussani niin pahoin. On minulla jatkuva eteisvärinä siksi sydän jutut ovat tärkeitä minulle. Sydän vikaisella tarvitsee olla hampaat suussaan kunnossa.
Oli ruoka juuri puuroa mustikka keitolla. Oli se hyvää ruokaa maistuvaista. Kirjoittelua ja lepoa iltaan asti.
Yritän levätä pitkin iltaa söin itseni täyteen puuroa ja mustikka keittoa. Mustikka on hyvää ja terveellistä puuron kanssa maistuvaista. Ei vaan hammaslääkäriin pääse vaikka olen sitäkin odottanut pitkään, miksi siis näin voi olla. Luvattiin tälle viikolle hammaslääkäriin pääsyä. Muttei tässä talossa oikein mikään vedä. Jokuhan tässä mättää luvataan ja mikään ei vedä kumminkaan.
Otin yhden 1000 mg pamol särkylääkkeen nivel kipuihini. On kipuni olleet hiukan paremmat helpottaa säryt pikkuhiljaa, varmaan ilman muuttuminen alkaa auttamaan kipuihin. Alkaa kelit lämpenemään ja kuivumaan mikä auttaa kipuihin. Allergiat ovat menneet ohi hunajalla, olen siedättänyt itseäni uskon hunajan tehoon.
Kuulin etten varmaan pääse huomennakaan pankkiin. Helvetti mitä touhua minulla olisi tärkeää asiaa pankkiin.
En viitsi pyörälläni lähteä pankille ajelemaan, kun jo kerran melkein pyörryin matkallani keskustaan. Oli silloin verenpaineet ja pulssi ihan sekaisin, eivät silloin edes kyytiä antaneet talomme autolla eikä taksia eikä lanssia saanut. Menin silloin todella huonoon kuntoon joku minua silloin vaivasi. Puhuivat henkilökunta nestevajauksesta en usko sitä kun olin juonut pitkin päivää.
Onneksi joku vanhempi kaveri apteekista antoi autokyydin sieltä. Pääsin hyvin autokyydillä asunnolleni mittasivat henkilökunta paineeni mitkä olivat ihan sekaisin. Olisi tilani vaatinut ambulanssin ja sairaala käynnin. Olisi saanut varmuuden tilaani joku sairaus tilahan minulla oli päällä. Sykkeeni oli kumman alhaalla ja paineeni matala vaikka ne korkealla ovat aina.
Kohta onkin taas ruoka, onkin hiukan jo nälkä minulla. Tulisi joku hyvä ruoka, lihakeitto olisi hyvä ruoka. Pääsisi nyt huomenna pankkiin asioimaan ja samalla kauppaan ostoksille Katsotaan nyt olen puhunut pitkään pankki asioistani mutta henkilökunta vaan vetää itsensä ulos asiasta.
Päivä menee omalla painollaan oli aamupala ja kävin suihkussa. Vaihdettiin myös lakanat sänkyyni.
Oli aamupala ja kohta on ruoka meillä vartin päästä, vaihdettiin lakanat sänkyyni. Avasin koneeni ja nyt kirjoittelen tarinoitani. Elämäni tarinaa alfa ja omega alku ja loppu. Tulisi nyt hyvä ruoka, vatsani on ollut kyllä outo ja kovalla aamusta asti.
Sain vatsani toimimaan pankki asiasta ei ole kukaan puhunut mitään toisilleen. Eli en varmaan pääse pankkiin perjantaina silloin se on vaan auki. Kyllä tämä talo on perseestä ei vedä mikään täällä, olen puhunut pankki asioistani pitkään. Eivät tunnu ottavan kantaa pankki asiaani kukaan. Pitäisi saada sijoitus kohteitani vaihdettua tililtä toiselle.
keskiviikko 22. huhtikuuta 2026
Oli päivä ruoka nyt odotan iltapalaa tunnin päästä se pitäisi olla. Toivotaan nyt että perjantain pankki reissu onnistuu.
Toivon että pääsen pankkiin perjantaina asioitani hoitamaan olisi minulla silloin tärkeät asiat. Täytyy kova kovaa vasten vaatia pankkiin kyytiä talomme autolla, eihän se iso homma ole kyyti antaa. Otan huomenna viimeistään puheeksi pankki asiani kysyn pankki asiaa. Olisihan se mukava pyörällä mennä mutta kun viimeksi meinasin pyörtyä pyöräillessä. Eli en viitsi pyörällä lähteä pankkiin ettei tule ongelmia kondiksen kanssa.
Kyllä alan pyöräilemään kunhan kondis paranee nivel kivut häviää minulta silloin alan polkemaan pyörällä.
Helvetti ei tässä talossa vedä mikään. En varmaan pääse pankkiin perjantaina salilla ei kuulemma pääse.
Onhan perkele etten pääse pankkiin missä olisi tärkeitä asioita minulla. Tarvitsee minun päästä henkilökohtaisesti pankkiin hoitamaan asioitani. Talolta ei pääse millään itse pankkiin taksiin ei ole rahaa eikä muulla pääse. Viimeksi alkoi minua huimaamaan pahoin pyöräillessä kylille.
En ymmärrä miksei nämä kuskaa minua pankkiin vaikka lupaavat sinne vievänsä minut. Lupaavat mutta peruvat puheensa eivätkä vie pankille. Täytyy nyt vielä yrittää saada kyyti pankille.
Oli lihakastike perunat salaatti ruokana oli se hyvä ruoka.
Nukuin huoneessani kun hoitaja haki minua hartaustilaisuuteen alkaa se kello 13 vartin päästä. Mukava on osallistua hartauteen minua se kiinnostaa hiljentyä. Kuuntelen mielelläni JUMALAN sanaa. Herran siunauksessa on hyvä vaeltaa.
Tunnin päästä on kahvi ja keksi varmaankin. Pappi kävi ja lähti aika äkkiä, hetken siunaili meitä laulettiin myös muutama virsi. Kahvi kyllä maistuu minulle ja pipari tai muu pulla. Tulisi nyt ruoka joku hyvä keitto saisi tulla, lihakeitto olisi hyvä. Pitäisi saada sijoituskohteeni käyttötililleni että saan sen käyttöön.
Tulee televisiosta liikenne poliisit ohjelma on se kyttien jutuista. Hyvä ohjelma kyttä tarinoista liikenne poliisit. Pappikin lähti aika äkkiä menemään puoli tuntia se suunnilleen oli täällä. Tekisi mieli lähteä rannalle grillaamaan makkaraa, olisi ranta todella lähellä meidän paikkaa. Muutama sata metriä taloltamme rantaan. Sanoin papille että järjestää minulle toisen paikan, uskovaisen paikan. Täällä kinataan ja riidellään jatkuvasti.
tiistai 21. huhtikuuta 2026
Oli iltapala ja lääkkeet äsken kello 20. Nyt ajoissa nukkumaan sen minkä säryiltäni pystyn.
On särkyni vähän helpottanut, jonkun verran kipuni helpottaa. Varmaan kelien lämmetessä kelit auttaa oloani. Kimmat talossamme vähän kiukuttelevat minulle sairaat ovat sairaita. Siksi ne ovat vittumaisia kiukuttelijoita.
Olen oikeassa asioissa tekee porukka paskaa ja kun siitä sanon alkavat vittuilemaan minulle. Toivotaan nyt ettei tule ongelmia porukan kanssa turhista asioista. Sairaat ovat sairaita ei voi sille mitään. Onneksi sain rauhoitettua naiset etteivät kiukkuisena menneet nukkumaan.
Täytyy nyt yrittää olla naistenkin kanssa rauhassa. Ovat vaan ilkimyksiä naisetkin talossamme.
Tuli hoitaja A-taloomme pyytämään minua B-talolle levyraatiin. Soiteltiin me musiikkia ja arvosteltiin.
Oli levyraati mukava saimme kuunnella hyvää musiikkia, eri laatuista musiikkia. Oli meitä 9 arvostelijaa levyraatissa eli hyvin oli osallistujia. Mukava on että on osallistujia meillä, kaupasta puhuivat porukka. Eikö hän huomenna pääse vielä kauppaan kun huomenna on keskiviikko.
Tuli hoitaja käytävällä kysymään menenkö tänään suihkuun. Kysyi se myös osaanko ajaa partani sanoin että kuka sen ajaa ellen minä itse. Helkkari on nämä täysin onnettomien talot eivät osaa reppanat mitään itse edes parran ajo ei kaikilta onnistu. Kai näille vaihdetaan vaipatkin ja pyyhitään perse.
Kävimme hoitajan ja yhden kaverin kanssa kaupassa. Kävin myös pankkiautomaatilla nostin rahaa jonkun verran jäi vielä minulle noin 200 euroa. Millä saan maksettua laskujani täytyy minun pitää saldollani jonkun verran rahaa maksuihin. Laskuni ovat todella tärkeät, niitä pitää maksella aina kun niitä tulee.
Pitää alkaa minun touhuamaan jotain, liikkumaan enemmän. Olen ollut jumissa täällä ei mitään toimintaa ole minulla ollut. Nyt alan paneutumaan hammaslääkäriin että saan hampaani kuntoon samoin kaihista puhuivat silmissäni olevan. Olisihan se hyvä että silmäni paranisivat ja näkökykyni paranisi..
Nukuin pitkään nousin syömään kiusausta kello 11.15. Oli hyvä ruoka maistuvainen.
Maistui kiusaus minulle hyvin oli se todella hyvää heräsin kello 11.15 ruoka oli kello 11.30. Kiusausta söimme kauppa on kohta katsotaan lähdenkö kaupoille en usko lähteväni, ei vaan huvita lähteä törsäämään. Vatsakin on minulla ollut outo pitkään, reistailee vatsani jatkuvasti. Sanoi hoitaja että olisi minulla hammaslääkäri viikolla. Onhan se hyvä että saisin hampaani laitettua kuntoon, huonot hampaat pois ja paikaten muut.
Ylhäältä otatan kaikki hampaani pois ja alhaalta paikkautan mitä pystyn. Yritän saada kerralla laitettua kaikki hampaani kuntoon ettei tarvitsisi käydä usein hammaslääkärissä. Onkin hampaani todella huonossa kunnossa menneet vuosien saatossa huonoksi. Mutta nyt laitatan hampaani hyvään kuntoon niin hyvään kun vaan pystyy ne rakentamaan.
Kyllä näistä vielä tekee pelit suuhuni tekareilla ainakin. Kunhan nyt vaan alkaa hammaslääkäri rakentamaan hampaani kuntoon. Onhan niissä rakentamista paljon koko kalusto pitää uusia.
Mutta kyllä hammaslääkäri tekee ihmeitä hampaille ovat ne niin taitavia rakentamaan mitä vaan suuhun. Toivotaan nyt että alkavat minulle tekemään hampaat. Saisin nopeaan tahtiin hampaat suuhuni että pääsisi puremaan ja hymyilemään hampaillani.
Mitähän teen kaupan kanssa en taida jaksaa kaupoille lähteä. Vaikka herkkuja mieli tekisikin ja energiajuomaa.
maanantai 20. huhtikuuta 2026
Alkoi nainen hakkaamaan television ruutua kädellään. Sanoin että lopettaa voi ruutu hajota helposti.
Tuli vammainen nainen takaisin telkka huoneeseen alkoi se minua huutamaan vasikaksi. Olen mieluummin vasikka kun hiljaa telkan hajottamisesta. Telkan ruutu vai hajota hakkaamisesta toinen saatanan Tytti hajotti monta telkkaa ohkolassa. Sanoin tämän talon vammaiselle etten ole mikään vasikka mutta täytyyhän sitä kieltää rikkomasta telkkaa. Sanoi tämä sekopää ettei hän hakannut vaan pyyhkii pölyjä. Kyllä nainen nyrkillä takoi telkan ruutua. Siitähän minä reagoin ääneen kun se ruutuun löi.
Helvetti täälläkin taas on tämmöisiä sekopäitä telkan hajoittajia. On se helvettiä jos alkaa tämä kyseinen telkan kolhija minua vasikaksi huutelemaan hänhän se teki väärin. Tulin juuri telkka huoneeseen kun se hakkasi telkkaa. Ja minusta se ei ollut telkan ruudun pyyhintää vaan kovempaa toimintaa.
No oli mitä oli minulla on telkka, toisille vaan on aulan telkka tärkeä. Katselee porukka paljon aulan telkkaa siksi en halua että joku sekopää rikkoo aulan telkan. En vaan ymmärrä tommoisten ihmisten käytöstä, että pitää telkka rikkoa. Miksi tämäkin nainen kolhi telkan kuvaputkea. Kiisti vielä perseläpi että pyyhki se pölyjä. Kyllä ääni oli muuta kun pyyhintää hakkaamisen ääni sieltä kuului.
Oli päivä ruoka pastaa lihakastikkeella. Oli hyvä ja riittoisa ruoka.
Seuraavaksi on kahvi piparilla reilun tunnin päästä tulee kahvi. Oli päivällä pasta liha kastikkeella on sekin hyvä ruoka. Reilun tunnin päästä on kahvi ja pipari. Kävimme kellarista etsimässä tavaroitani on siellä osa tavaroitani. Täytyy mennä ajallaan katsomaan niitä, että löydämme tavaroitani.
Katson suomalaista elokuvaa tulee ykköseltä niitä usein. Ne ovat mukavia elokuvia vanhoja mutta hyviä. Ikävää kun ei radio toimi huoneessani pätkii radio pahoin. Soitimme vakuutus firmaan alkaa vakuutukseni toimimaan hetken päästä. Täytyy maksaa se uusi vakuutus että saan uuden vakuutuksen toimimaan.
sunnuntai 19. huhtikuuta 2026
Olimme pihalla porukan kanssa, piti hoitajien antaa kellarista tavaroitani minulle. Mutta eihän ne mitään antaneet lähtivät vaan himaan unohtaen asiani.
Olisin käynyt läpi tavaroitani, satulan olisin korjannut pyörästäni, alakerrassa olisi ollut ilmastointi teippiä. Sillä olisin saanut korjattua väliaikaisesti pyöräni satulan. Satulasta on pala irti minkä saisin ilmastointi teipillä korjattua.
Muitakin tavaroitani olisin ottanut kellarista ylös kämpilleni. Pitää minun saada plarattua tavarani mitkä otan käyttöön ja mitkä ovat turhat. Onhan kellarissa tarpeellistakin tavaraa. Verto työntekijän todistus sekä hygienia passin todistus. Tekstejäni on tuhansia sivuja mistä kirjoitan kirjani.
Kumma vaan kun eivät anna tavaroitani alhaalta. Tässä talossa kaikki mättää jollain tasolla. Henkilökunta kränää jatkuvasti muutaman potilaan kanssa. Miksi uhkailevat potilaita mikseivät toimi ja vie muutamia vaikeita potilaita huoneeseensa. Uhkailevat hoitajat muutamia huone ruokailulla muttei se toimi täällä sama paska vaan jatkuu.
Kummallista on henkilökunnan toiminta etteivät toimi potilaiden toimista. Onhan se ikävää kun muutamat potilaat ovat ikäviä itkee ja huutaa ne jatkuvasti
Päivä menee omalla painollaan ruokailua odotellen reilu tunti ruokailuun. Elämäni tarinat alfa ja omega alku ja loppu.
Maailman politiikan arkipäivää maasta taivaaseen ikuisuudesta ikuisuuteen. Äärettömyydestä äärettömyyteen kaikkeuden maailmassa. Alfa ja Omega alku ja loppu. Ei alkua ei loppua maailman lopussa. Ikuisuus alkaa lopusta mihin mikään loppuisi. Siksi on alfa ja omega.
Oli meillä äsken bingo talossamme. Voitin kolme bingoa peräkkäin, aika tuuri kävi minulla kun kaikki voitin.
Ihmeellinen tuuri kävi minulla kun voitin koko paperin bingot. Kolme bingoa mahtuu yhteen listaan ja minä voitin kaikki pelit. Kyllä käy minulla tuurikin välillä kolme peliä ja minulle kaikki voitot. Jengi oli vähän synkän oloisia kun vein koko bingon yhden paperin voitin täyteen.
Minulla käy välillä ilmiömäinen tuuri monessa asiassa. Nyt kävi bingossa tuuria, muissakin asioissa on käynyt tuuri minulla. Kunhan kävisi lotossa yhtä hyvä tuuri isommissa poteissa. On kohta ruoka meillä muutama tunti ruokailuun. Kebabia on taulun mukaan ruokana meillä.
Oli ruoka kello 12 erittäin hyvä lihakastike perunoilla ja salaatilla. Erittäin maistuvaista oli ruokamme.
Oli meillä ruokamme kello 12 lihakastike salaatilla ja perunoilla. Oli erittäin hyvä ruoka, kävi hoitaja ovellani pyytämässä minua bingon pelaamiseen. Täytyy mennä pelaamaan bingoa jos tuuri kävisi, palkinnot ovat vaan aika heppoiset muutama karkki tuli viimeksi.
Sain pari karkkia viimeksi kun sain bingon. Tulisi nyt kahvi paketti bingosta se olisi jotain. Menin pelaamaan bingoa kello 13.15. Oli bingo B-talolla.
Pitkä oli yö heräilin pitkin yötä. Yökkö kävi pari kertaa yöllä minua katsomassa heräsin aina siihen.
Nukuin aamusta tuli hoitaja minua herättämään aamusta aamupalalle. Nukuin vielä 9. 50 herätti silloin hoitaja minut. Nousin äsken ylös sängystä, tuli hoitaja äsken kyselemään mitä pankki asiaa minulle perjantaina olisi kerroin ne mitä muistin.
Avainluvut, sijoituskohteet mobiili palvelu ym. En muuta muista yhtä äkkiä kyllä ne mieleen tulee päivien mittaan. Viisi asiaa minulla oli työn alla kunhan vaan ne muistan.
Kunhan nyt vaan muistan asiani ovat ne tärkeät asiat. Onhan pankki asiat tärkeät minulle että etenee asiat. Täytyy laittaa paperille asiani kun ne mieleen juolahtaa. Täytyy laittaa paperille asiani että muistan ne hoitaa tärkeys järjestyksessä.
lauantai 18. huhtikuuta 2026
Kipuni on helpommat tein käsipainoilla ja kahvakuulalla sekä omalla kropalla treenejä. Tekee treenit pahuksen hyvää minulle.
Kyllä tekee treenit minulle hyvää, omalla kropalla tehden sekä käsipainoilla. Odotan vaan että pääsen alakerran salille nostelemaan. On talossa hyvä treeni sali alhaalla, kunnon punttisali ja biljardi sekä nyrkkeilysäkki. Pääsisi vaan puntille tekisi se todella hyvää.
Odotan vaan kipujeni häviämistä että pääsen treenaamaan. Pyöräily on minulle hyvää liikuntaa, viimeksi vaan asioilleni mennessä kylille alkoi kipuni yltymään. Sydän reistaili paineet olivat ihan pielessä, pääsin vieraan miehen autolla talollemme. Pyöräni jäi apteekille kaveri haki sen sieltä.
Kohta on iltapala puolen tunnin päästä, saamme leipää leikkeleitä ym. Tulee villieläimistä ohjelmaa telkasta. Erittäin mielenkiintoinen ohjelma. Oli hyvä ostos telkka, tulee sieltä hyvääkin ohjelmaa. Saan telkkani uuteen paikkaan missä on kaapeli televisio.
Kävi nuori kaveri kaupoilla pyörälläni haki röökiä porukoille ja mässyjä minulle.
Taas on minulla energia juomaa ja karkkeja, suklaata, kaveri kävi pyörälläni kaupoilla. Hyvin pyöräni kesti ajelut, satula alkaa hajoamaan siitä. Pitää päästä ostamaan uusi satula siihen, kai niitä löytyy tokmanilta se on lähellä.
Kyllä sitä pitää alkaa pystymään liikkua pyörälläni. Kunhan toi pyörrytys loppuu silloin varmaan häviää myös muutkin vaivat. Alan nyt pyytelemään hammaslääkärille pääsyä. Täytyy ylähampaistani poistaa risat ja alas tehdä tekohampaat.
Onhan se ikävää kun sairastuin sydän juttuihin ja muihin vaivoihin. Nyt olen ollut jatkuvasti kipeä monenlaista vaivaa minulla on ollut.
Tein sellijumppia huoneessani, käsipainolla ja kahvakuulalla. Hyvää teki jumpat nuori kaveri tuli lainaamaan pyörääni. Hakee se tupakkaa kaupoilta ja minulle mässyjä. Yksi hoitaja luuli että minun pyöräni on riekaleina se on kaverin pyörä mistä kumi on puhki.
Yksi hoitaja tuli sanomaan etten lainaa pyörääni kellekkään kun pyöräni on rikki. Se on yhden kaverin pyörä mikä on rikki, kumi puhki siitä on. Minun pyöräni on ehjä, on minulla pistosuojatut renkaat kestää niissä kumit paremmin.
Oli pistosuojatut renkaat kalliimmat kun tavalliset mutta kestävämmät kun tavalliset renkaat. Annoin nuorelle kaverille pyöräni lainaksi saavat kaverit tupakkaa, ja minä herkkuja.
Toivotaan nyt ettei tapahdu mitään pyörälleni tai muutakaan hämminkiä. Eihän toi nyt kovin paha tie ole ajaa aika asfaltti pitoinen ajettava se on.
Tulikin hoitaja huoneeseeni sanomaan että muistat varmaan että omalla vastuulla lainaillaan pyöriä. Jos rikki vaikka menee on se omalla vastuulla. Otan vastuun siitä kun herkkuja saan mistä tykkään
Pahus kun menin yhteen kolmesta vessastamme. Oli vessa paskassa reunuksia myöten, haju oli myös kauhea.
Yksi nainen sanoi toisen talon telkka huoneessa, että hänellä kävi vessa vahinko. Kyllä sitä voi vahinko käydä kenellä hyvänsä. Minulla kävi kerran yöllä kakka vahinko paskat tuli housuun. Sain onneksi siivottua helposti jälkeni asiallisesti, ei sotkenut paska enempää.
Nainen oli tänään jättänyt vessan pytyn reunuksen ihan paskaseksi. Huono homma pitäisi putsata jälkensä kun paskalla sotkee paikat. Voihan se käydä vahinko niin äkkiä ettei ehdi tehdä mitään. Lääkkeet tekee vatsan niin oudoksi, toimii vatsa miten sattuu. Paska on semmoista että se sotkee kaiken pahasti hajukin on hirveä silloin. Kävin sanomassa yhden kaverin kanssa toimistossa asiasta hoitajalle paskasta.
perjantai 17. huhtikuuta 2026
Minunkin lapset ja lapsenlapset hallitsee täysin koneen käytön. Minulle vanhemmalle ihmiselle se on vaikeaa. Vaikka seniori ohjaaja sanoi Hyvinkään polin naisille että minä osaan ikäisekseni hyvin koneen käytön.
Kyllähän koneen käytön oppisi hyvin kun joku sitä opettaisi pitkin päivää. 12 tuntia päivässä jos joku opettaisi konetta käyttää silloin sen oppisi ja jäisi päähän opetettu. Eihän se jää päähän jos nopeasti joku vaan naputtaa konetta muutaman napin siitä oppii silloin.
Täytyy nyt yrittää saada joku kontrasti tähän päälle. Että kirkastuisi kuva ruutu tämä on mennyt vähän himmeäksi näyttö. Helvetti kun eivät tänäänkään antaneet minulle autolla kyytiä pankille. Olisi ollut minulla asiaa pankille monta eri asiaa. Miksi eivät talon autolla liiku minun asioitani. Ei olisi iso asia viedä minua pankkiin asioille.
Saatana teen asiasta valituksen kun eivät kyytiä anna pankille eivätkä muuten asioille telkka ostoksille pääsin sentään, kauppaan pääsemme silloin tällöin. Mutta minä tarvitsen pankkiin asioille että saan hoidettua asioitani.
Heräsin äsken hoitajan tuloon huoneeseeni. Haki se minua syömään riisiä ja kanakastiketta.
Menin toiseen taloomme syömään riisiä ja kanakastiketta mikä oli erittäin hyvää ruokaa. On ruoka B talossamme syömme useimmiten siellä. Harmi kun veti koneeni näytön tummaksi, on tätä nyt vaikea lukea. Vaalea näyttö oli helpompi lukea jotenkin.
Täytyy nyt yrittää saada teksti ja näyttö takaisin vaaleaksi se on parempi silmille. Löytää vaalean tekstin paremmin silmille. Ja vaalea näyttö tarttuu paremmin silmiini kun tumma.
Kaveri tuli auttamaan koneeni laitossa hallitsee se hyvin koneeni laiton. Nuoret hallitsee paremmin koneeni käytön kun me vanhemmat. No nyt on näyttö vaaleampi ja parempi näyttö. On tämä tietokone pahuksen vaikea käyttää, kaikella tavalla en hallitse tätä ollenkaan. Perus asiat hallitsen koneeltani seniori ohjaaja kehui psykin polin naisille että hallitsen ikäisekseni hyvin tietokoneen käytön.
torstai 16. huhtikuuta 2026
Meni näyttö tummaksi paineltuani jostain.
Kohta alan nukkumaan alkaa uni tulemaan pikku hiljaa. Huomenna pitää päästä henkilökunnan kanssa osuuspankkiin. On minulla siellä asioita pankin kanssa, raha asioita ja pankki asioita. Toivotaan nyt että homma natsaa huomenna ja pääsen pankille.
En nyt jaksa kirjoitella enempää vaan jätän aamuun kirjoitteluni. En päässyt pankki asioille en tiedä miksen vaikka matka olisi ollut lyhyt sinne. En pyörällä viitsi ajella kun huimaa minua pahasti polkiessa. Kerran jo väsähdin matkalle pääsin jonkun miehen autolla kyliltä pois. Paineet laski niin alhaiseksi ja pulssikin tippui alhaiseksi. Eivät passittaneet minua sairaalaan vaikka olisi niin pitänyt tehdä. Tilani oli jo vaarallinen. Niin huonoksi meni vointini oloni oli todella huono.
Onhan mukava kun ostin telkan 32 tuumaisen sekä puhelimen taas niillä pärjään. Onhan televisio mukava olemassa, olinkin pitkään ilman telkkaa.
Oli äsken hyvä ruoka kebab kiusaus ja salaatti erittäin maistuvaista se oli. Uusi televisioni meni sekaisin kun painoin säätimiä siitä. Kaveri sai säädettyä sen toimimaan, hyvä niin että näen telkkaa.
Ei auta painella mitään ylimääräisiä kun saan sekaisin telkkani. En minä osaa säädellä televisiotani menee se aina sekaisin. Onneksi on talossa kaveri kuka osaa säädellä telkkani. Samoin on tietokoneeni alkanut menemään tummaksi näyttö turhan nopeasti.
Aina näissä koneissa on jotain häikkää ollut, kun olisi rahaa veisin huoltoon koneeni. Oli minulla hyvin rahaa yhteen aikaan mutta nyt on rahani vähentyneet paljon. Täytyy yrittää tukilinjasta saada rahaa koneeseeni ja pyörään.
Tukilinja tulee vastaan meitä rahattomia ja auttaa maksuissamme. Täytyy saada lääkäriin yhteys että saan siltä todistuksen ainakin tietokoneeseen.
Nukuin aamusta tuli hoitaja pedattiin puhtaat petivaatteet. Kohta on ruoka meillä hernekeittoa kuulemma tulee.
On hernekeitto hyvää ruokaa minulle maistuu se hyvin. Olisi nyt lihaa siinä paljon se olisi silloin hyvää. Hyvä kun hoitaja auttoi minua petaamaan sänkyni kun minulla oli paikat kipeät. Nivelet särkee pahoin polvet selkä ranne kaikki ovat kipeät pahasti. Siksi on minun vaikea pedata sänkynikin. Mutta yhdessä se onnistuu kimpassa menee sekin homma.
Haen kohta pamol särkylääkkeen otan 1000 mg se on kovempi kun 500 mg. Jos se auttaisi jonkun verran minun kipuihini. Uskon että se auttaa minua jonkun verran, kokeilen sitä. Ikävää kun en jaksa pyöräillä kylille paineitteni takia ja muunkin sairaan voinnin. On minulla sairas olo koko kropassani. Ikävää kun ei ole jatsi ja sakki kaveria tässä talossa minulla. Jatsi noppapeliä olisi mukava pelata ja miksei sakkiakin.
Tuusulan kievarin tiellä oli minulla pelikaveri T. Muuten ei synkannut meillä kun ryyppäsimme jatkuvasti. Meni kaikki pieleen sen kanssa kun ryyppäsimme kovasti sen kanssa. Se vammainen alkoi pullistelemaan kovasti.
Helvetti vammainen oli rullatuolissa ja tippui siitäkin välillä itsekseen. Ottivat viranomaiset siltä sähkörullatuolin pois kun juovuksissa sen kanssa törmäili. Sammui se sen päälle ja kaatuili sen kanssa. Serkkuni poika vangin vartija oli siltä löytänyt hivakan perseestään. Romanit olivat sen vasikoineet siitä. Muuttui kaverin tyyli minuakin kohtaan vittumaiseksi. Olisiko siitä johtunut en tiedä siitä
keskiviikko 15. huhtikuuta 2026
Kysyi hoitaja huoneessani alanko meidän talossamme putsariksi. Kyllä se sopii minulle saan siitä hiukan rahaa ostoksiin.
Eihän putsarin hommista isoja rahoja tule, mutta onhan jotain tekemistä minulla. Ei siivoukset ole kun perjantaina ja yksi talo siivottavana. Näin käsitin hoitajan puheista katsotaan nyt jaksanko kivuiltani siivota. Jos en jaksa niin jätän siivoukset väliin.
Pääsen perjantaina varmaan pankille asioilleni, on minulla pankkiin asiaa. On minulla tärkeitä asioita silloin pankkiin. Nyt lähden toisen talomme ruokatilaan tulee ruoka juuri.
Saisi yhdeltä kaverilta tulla 50 euron velkansa. Lainasi se 100 euroa ja maksoi vaan 50 euroa takaisin. Huono homma ei enää luotto siihenkään pelaa olen siihen luottanut tähän asti. Miksihän kaveri ei maksanut koko 100 euron velkaansa.
Kyllä olen kyseiseen kaveriin tähän asti aina luottanut. Mutta nyt meni siihen luotto täysin, kun vähensi vaan se 50 euroa. Aina se on maksanut minulle velkansa mutta nyt joku mättää sillä.
Olisiko siitä kun sen velipuoli tuli 13.4.2026 linnasta. Eikä kaveri pystynyt makselemaan velkaansa jos rahaa meni muuhun.
Niveleni särkee pahasti ranteet pahempana. En tiedä mikä on säryn syy. Lonkista ja polvista lähtöisin nykyään ranteisiin asti yltäen.
Ikävä on nivel särkyni mikä on jatkuvaa ja kovaa. Pamol särky lääke ei auta pitäisi olla joku reuma lääke. Joku vahva särkylääke reumaan se voisi auttaa, mutteivat nämä anna ilman lääkärin reseptiä. Tramal voisi auttaa särkyyni, mutten sitä saa ilman reseptiä. Tramal on tehokas lääke kuulemma 200 mg tramal sillä kipu varmaan läähtisi.
1000 mg pamol ei auta yhtään mitään minua särkyihini. Jos ottaisin tänään päivällä yhden 1000 mg särkyihini. Jos se auttaisi paremmin kipuun ja pääsisin hetkeksi kivuistani eroon. Kokeilen sitä tonnisella pamolilla. Tunnin päästä on lääkkeet ja kahvit saamme lääkkeet ja kahvit silloin.
Toivotaan että päivälääke auttaa jonkun verran kipuihini, alkaa nämä kivut olemaan niin kovat jo ettei meinaa kestää näitä. Kyllä joku piikki lääke auttaisi varmaan kipuihini varmaan minua. Tulee huono olo pamolista vaan minulle siksi en sitä syö mielelläni.
tiistai 14. huhtikuuta 2026
Niveleni ranteita myöten ovat pirun kipeitä. Outoja ovat kipuni mitä en tunnista.
Ranne oli aamusta heti kipeä ja pieni mustelma siinä oli. Ihmeellistä kipua on ollut pitkään minulla, samoin häiritsee ovien hakkaaminen talossamme. Hakkaa pölvästit kovaa oviaan kulkiessaan niissä. Ei kiva ollenkaan kova pauke ja kolina.
Katsotaan nyt pääsenkö huomenna kauppaan pitäisi päästä automaatille ainakin. Jotain ruokaakin tekisi mieli ostaa herkkuja ainakin. Pitäähän sitä herkutella kunnolla suklaata ja karkkeja.
Hoitsulle näytin maksun 8.4.2026 183 euron apteekki maksun. Ja 1634 euron maksun. Luulin ettei ne olleet menneet mutta oli maksettu laskut. Oli pyhiä joten ei ne näkyneet maksuissa.
Hyvä että oli laskut menneet maksuun viikolla. Oli sydämessäni jotain häikkää kun hakkasi se miten sattui ja verenpaineet olivat ihan sekaisin. Olisi pitänyt talosta soittaa ambulanssi heti minulle tai apteekista viimeistään.
Mikseivät soittaneet lanssia kun taksiakaan en saanut mistään. Kummallista toimintaa oli talolta näillä ei kyytiä saanut millään. Kyllä olisi apteekin pitänyt soittaa ambulanssi tai muuta apua. Oli pulssi ja paineet ihan perseellään.
Pitelin seinistä kiinni kun kävelin pitkin seiniä niin paljon huimasi minua. Poljin pyörälläni apteekille mutten takaisin jaksanut polkea, pyöräni jäi apteekille. Pääsin jonkun miehen auton kyydillä talollemme.
Hyvä että kyydin sain muuten olisin ollutkin täysin kusessa ilman kyytiä. Ei kaveri ottanut edes rahaa kyydistä. Ajoi se pihaamme asti tuli kaksi hoitajaa pihalle minua vastaan. Kaveri ihmetteli puhelimessa mikseivät ambulanssia kutsuneet minulle kun paineeni olivat ihan pielessä ja pulssi.
Kyllä pitäisi saada apua sydänvikaisen ja muutenkin sairaan ihmisen kylillä. Kun ei kyliltä pääse millään talollemme takaisin. Luulisi että saisi autokyytiä talolta on vaan niin vähän henkilökuntaa talolla. Mutta luulisi että toinen pystyisi lähtemään reissuun.
Oli ranne kipeä jo aamusta ja mustelma ranteessani. En ole rannettani lyönyt mihinkään.
En ymmärrä mistä särky on ranteeseeni tullut kummallinen on särky. Itsestään on kipu tullut ranteeseeni parina päivänä. Pieni mustelma näkyy olevan ranteessani en vaan ymmärrä mistä se on tullut siihen. Ranteen sisäpinnalla on mustelma ja särkyä koko ranteessani.
On ollut niveleni kipeät polvista selkään saakka pitkään. En ymmärrä mikä on nivel särkyni mutta pahasti ovat kipeät olleet. Täytyy vissiin panna kipeä kohta kylmän veden alle pitemmäksi aikaa. Jos kylmä vesi auttaisi kipuihin valuvana. Käyn hakemassa kohta yhden Pamol särkylääkkeen vielä. Olen tänään yhden hakenut eikä apua ole ollut siitä ollut yhtään.
Kysyin äsken yhtä 1000 mg pamol lääkettä. Sanoi mies hoitaja että olen hakenut viimeksi 12.30 pamolin. En siis saanut vielä uutta pamolia. Voihan pamol auttaa nivel kipuihini ja muihin särkyihini. Haen kuuden maissa uuden pamol lääkkeen.
On vielä ruoka kello 17 ja iltapala kello 20 se on hyvä saamme vielä syödäksemme. Päivällinen ja iltapala on vielä meillä. Toivotaan nyt että saan itseni kuntoon säryt poistettua.
maanantai 13. huhtikuuta 2026
On oikea ranteeni kovasti kipeä. Ettei vaan ole minulla reumaa, kun on särkenyt pitkään niveliäni.
Polvi särkyni mikä heijastuu selkään asti on ollut jatkuvaa. Olen joutunut syömään särkylääkkeitä pitkään särkyjeni takia. Nyt on oikea ranteeni ollut pahasti kipeä koko tämän päivän. On jatkuvaa särkyni ollut, ja kova onkin ollut kipu.
Ikävää tämmöinen nivel kipu miltä tämä tuntuu, jatkuvaa särkyä on ollut minulla. Kivuissaan ei ole mukava olla, Pamol särkylääke ei tunnu minua auttavan. Lähden kohta B- talolle iltapalalle. Onkin jo hiukan nälkä minulla.
Pitää nyt alkaa panostamaan hammashoitoon ettei hampaista johdu kipuiluni jatkuvasti. Hampaat täytyy olla ehjät sydänvikaisella. Minulla on jatkuva eteisvärinä sydämessäni.
Hyvää teki eilinen pyöräily kylille. Vaikka verenpaineitten takia jouduin tulemaan autolla takaisin.
Tuntuu jaloissani ja kropassa hyvältä eilinen pyöräily. Olen alkanut tekemään myös käsipainoilla ja kahvakuulalla nostoja. Tekee niillä nostelukin hyvältä käy se jumpalta. Teen etunojapunnerruksia kahvakuulalla sekä käsipainoilla jumppia. Hyvältä ne tuntuu monia sarjoja tehden.
Lisään omalla kropalla treenejäni etunoja punnerruksia sekä lankutuksia. Saan niissä jumppia hyvin tehtyä ja ja muitakin liikkeitä. Kohta tulee ruoka, kuulemma kanakeittoa tulee meille. Se on hyvää tykkään kanasta on se kevyttä ruokaa.
Täytyy nyt saada koneelta saldo näkymään on siellä jonkun verran sitä. Lähden huomenna kauppaan ja käyn samalla pankkiautomaatilla nostamassa rahojani. Ostan myös ruokaa kaupasta teen makaroni hömpötystä. Keitän makaronia paistan jauhelihaa maustan ruuan, sekoitan ne tulee siitä hyvä ruoka.
Sanoin laskuistani kyllä se apteekin maksu oli maksetuissa laskuissa.
Selvisi maksun maksettavuus panimme sen maksuun 8.4.2026. Katsoin tiliotteistani maksun oli se siellä maksetuissa. Droneista tulee taas radiosta juttua ikäviä asioita tommoiset Dronet. Hyökkäävät ne niin hiljaa ja salaa maahamme, on niitä jo tullut muutamia tähänkin maahamme.
Soitin tutulleni oli sen velipuoli päässyt tänään linnasta siviiliin. Muuttaa se järkky paikkaan vantaan sininauhan sahatien taloon. Toivotaan nyt että kaveri siellä pärjää paremmin kun viimeksi. On Sahatien talo hirveä kama liikkuu kaiken aikaa huumeväkeä talossa. Mutta mikä siinä jos itse elää tommoista elämää silloin se sopii juopoille kamapäille.
Minultakin lähti sahatiellä rahaa taskustani ja pöydältäni kaksi puhelintani nettiasemineen, hieno tikarini lähti pöydältäni. Ei enää meinannut pääni kestää sen paikan touhuja niin järkkyä oli talon toiminta siellä.
Kaverilla oli lyhyt tuomio saunareissu en tiedä mistä se noin pieniä tuomioita saa ritsauksistako. Ei kai noin pieniä linna tuomioita muuten saa. No toivotaan nyt että pysyy kaveri siviilissä.
sunnuntai 12. huhtikuuta 2026
Oloni on jo hiukan parempi eilisestä vatsanikin on melko normaali.
Olen saanut syötyä ja juotua pitkin päivää. Eilen olikin todella huono olotila minulla. En enää lähde pyöräilemään noin pitkälle kondikseni ei sitä kestä. Kumma vaan kun vantaan sininauhan sahatien huume juoppo talossa. Dokasin paljon ja nukuin huonosti silti olin siellä hyvässä kondiksessa. Treenasin siellä ulkojumpilla kesät talvet.
Kumma vaan kun sahatien paikassa iski myrkytystila sydämeen asti. En tiedä jättikö siellä jälkensä sydämeeni. Jatkuva eteisvärinä jäi sydämeeni myrkytystilan jälkeen.
Luin sahatiellä itseni VERTOKSI ja hommasin hygienia passin. Eli luulisi että tässäkin paikassa huomioitaisiin työni tulos. Miksi siis syöttävät minulle hullun lääkkeitään mitä en tarvitse enkä halua syödä. Kaikki kohdallani on turhaa lääkitykset edunvalvonnalla uhkaaminen. Olen monessa paikassa ollut ilman lääkkeitä ja itse maksanut laskuni. Ja hyvin pärjännyt kaikella tavalla.
Sanoi nuori kaveri ettei enää jaksa käydä kylillä asioillani. Onhan täältä matkaa, toki pyörällä se menee helposti ja nopeasti.
Haki kaveri pyöräni tänään, annoin hyvät hakikset 50 e pitsoihin ym. Mutta tuleehan täältä matkaa kylälle noin 8 kilometriä sivu. En itsekkään mielelläni lähde polkemaan kylille. Autolla pääsee pari kertaa viikossa se menee helposti. Olen ollut pitkään kipeä en ole jaksanut polkea pitkään aikaan. Ennen poljin pitkiä matkojakin joka päivä.
Nivelet ovat olleet kipeät pitkän aikaan ja viimeksi alkoi pyörryttämään pahasti kylillä. Piti pyytää apua joltain mieheltä että pääsin autolla asunnollemme takaisin. Pitää nyt pyytää tutkimuksiin sairaalaan, tarkempiin tutkimuksiin mikä minua vaivaa. Joku minulla on kun olen jatkuvasti kipeä.
Täytyyhän minun pyytää tosiaan tutkimuksiin sairaalaan. Täytyyhän kolotuksiini saada parempi tieto, mikä minua vaivaa. Pyydän lääkäriltä tutkimuksiin pääsyä se sen määrää sydän juttuihin ym. Nivel särkynikin ovat outoja ja jatkuvia.
Annoin nuorelle kaverille 50 euroa hakiaisia pyöräni hausta. Toi se kolme pitsaa kaverilleen itselleen ja minulle. Osti se muutakin itselleen mitä sille rahaa jäi.
Pitihän se pyörä saada talolle kyliltä pois, häviää se kylillä. Kyllä kyliltä pyörä lähtee omille teilleen pöllitään sieltä kaikki kumminkin. Eihän tämä ihmeellinen pyörä ole mutta ajelee tälläkin. Onhan minulla ollut kallis pyöräkin Feltin kallis pyörä 27 vaihteinen. Sekin hävisi stadin reissulla johonkin kaikki kallis häviää.
Nuori kaveri tuli kaupoilta sanoi se ettei enää toista kertaa lähde kylille reissuun. Oli niin rasittava reissu sillä pyöräillä ja kävellä. Yritän nyt päästä kuntoon että pääsen itse pyöräilemään kylille, ei toi minulle pitkä reissu ole pyöräillä..
Olenhan pyöräillyt pitempiä reissujakin päivässä eikä ole heikkoakaan tehnyt. Kunhan vaan olen kunnossa en kipeä eikä mikään vaivannut minua. Sairaana ei mikään ole mukavaa painaa tommoinen matka pahasti kroppaa. Poljin viimeksi talvi pakkasella yötä myöten Järvenpäästä Peijakseen ja sieltä yöllä Porvooseen. Eikä tehnyt heikkoakaan koko yön pyöräilin. Ilman ruokaa ja juomaa ei edes vettä minulla ollut. Useita päiviä yötä myöten poljin pyörälläni.
Kävi nuori kaveri hakemassa pyöräni kyliltä apteekin edestä. Rahaa meni siihen paljon ostin pitsat sille ja kaverilleen sekä itselleni. 50 euroa siihen meni rahaa mutta pyöräni piti saada pois kyliltä.
Pitihän se saada pyöräni pois kyliltä, kun pyöräni on minulle tärkeä. Pääsen pyörälläni kylille polkemaan kauppaan. Viimeksi vaan hyydyin matkalla ja piti saada apua joltain automieheltä. Kun ei talomme autot kulje eikä taksia saa sitten millään. Pyöräni jäi pariksi päiväksi apteekin eteen ei ollut pyöräni kumminkaan hävinnyt mihinkään apteekin edestä.
Oli pyöräni kolme päivää apteekin edessä ja pysyi se tallessa siellä. Onneksi se sieltä löytyi muutaman päivän jälkeen, ehjänä vielä ei ollut kukaan vandaali iskenyt kiinni siihen. Kun olisi vakuutusvirkailija naiseni vielä hengissä ottaisin vakuutuksen pyörälleni. Samoin kolme pankki toimivirkailijaani olisi vielä kuvioissa. Silloin raha liikkuisi kunnolla ja rahaa tulisi kunnolla minulle.
lauantai 11. huhtikuuta 2026
Toivotaan nyt että nuori kaveri talostamme, hakisi pyöräni apteekin edestä mihin sen jätin. Hakiksia antaisin sille kaupasta herkkuja. Olisi se kerran lainannut pyörääni.
Varmaan nuori kaveri pyöräni hakisi kun se kerran jo olisi lainannut pyörääni. Eihän kylille kaupoille ole pitkä matka. Kunhan vaan on itse hyvässä kunnossa, ei niin kun minulla sairauksia päällä. Verenpaine ja pulssi on minulla perseellään. Pulssi käy ylikierroksilla lääkkeet menee niihin kaikkeen.
Pitäisi saada nivel ja lihas kipuni paranemaan. Verenpaineet ovat koholla sekä pulssi hakkaa kierroksilla. Kyllä terveenä äkkiä kylille tosta kävelee ja ajelee pyörällä takaisin. Mutta nyt olen ollut pitkään kipeä monella tavalla. Sydän, nivel, ja muutkin säryt painaa.
Nukuin yöni paremmin tänään on vointini hyvä. Kaveri kysyi kaveriaan hakisiko se maksua vastaan pyöräni kyliltä apteekin edestä.
Voisin ostaa meille kolmelle pitsat ja limut. Palkaksi pyörän hausta käy kaveri usein kylillä kävellen. Antaisin hakupalkkaa, sille toivotaan että on pyöräni apteekin edessä parkissa. Avaimet ovat minulla tallessa en usko että tommoista pyörää kukaan vie, on se niin romun oloinen pyörä.
Kyllähän sillä nyt ajelee paremman puutteessa jos ei muuta ole tuusulassa ajelin paljon ja tikkurilassa myös. Kyllä ajelin uudella pyörälläni paljon bilteman halpa pyörä se oli, kasasivat sen liikkeessä.
Täytyy se yrittää saada apteekin luota ajoissa pois, ettei se häviä mihinkään sieltä. Tässä talossa ei pyöriä ole montaa omia ei ole kenellekään. Kunhan nyt saisi pyöräni autolla haettua apteekilta.
Oli verenpaineeni todella alhainen 80-45-79 eipä ollut ihme että pyörrytti minua pahoin. Juuri jaksoin ajaa kylille mutta takaisin en pyörälläni päässyt. Onneksi sain kyydin apteekista joltain autoilijalta.
Illaksi löi vielä vatsan täysin sekaisin täysin kuralle. Meni paskat housuun pari kertaa, housuni meni vaihtoon . Onneksi oli minulla vaihto vaatteita parit ylimääräiset housut. Sain vaihto vaatteita päälleni useita housuja oli minulla. Nyt on viimeiset housuni menossa minulla.
Eihän minulla monia housu pareja ole muutamat löytyy farkut ja olohousut, niillä pitää pärjätä. Eilen illasta meni kyllä isot ruikut housuuni. Housuni olivat täysin paskassa sukkia myöten. Kalsarit olivat täysin paskassa niin että oli vaikea siivota niitä.
Onneksi yöni oli rauhallinen ei vatsani enää möyrynnyt eikä toiminut ylikierroksilla. Rauhoittui vatsani yötä vasten join paljon jos olisi ollutkin nestevajausta.
perjantai 10. huhtikuuta 2026
11,4,2026 klo. 4.39. Meni vatsani eilen illasta täysin kuralle. Ja paskat housuuni oli niin ruikulla.
Meni tosiaan vatsani eilen illasta täysin sekaisin kun tulin kyliltä. Hyvä että sain kyydin joltain äijältä apteekilta talollemme. Pyysin autokyytiä joltain mieheltä ja hän suostui antamaan. Pyöräni jätin apteekin eteen parkkiin, toivotaan että pyöräni säilyy tallessa. Tuusulan Hyrylän tervarin edessä säilyi se 8 viikkoa.
Oli eilen pakko saada kyyti kun verenpaineet olivat niin pahuksen alhaiset, vaarallisen alhaiset. Noin 80-45- pulssi oli 45. Ne olivat minulle todella alhaiset. Yöllä alkoi vatsani möyryämään pahasti lähdin vessaan. En ehtinyt sinne kun plörähti paskat housuuni. Tuli isot ruikulit housuuni pääsin onneksi vessaan pahemmin itseäni sotkematta. Riisuin alusvaatteeni ja niputin ne aluspaitaani. Pyyhin vessapaperiin kinttujani. Onneksi varoitti vatsani ennen toimintaansa ettei tapahtunut ihan sotkua.
Kummallinen on oloni ei terve ollenkaan poissa oleva ja huimaava. On koko kroppani ollut pitkään kipeä
Tänään on vatsanikin ollut kipeä nivel kivut ovat jatkuvia. On ollut kivut jatkuvia kokonaisvaltaisia. Pitäisi kipuni tutkia ja tarkastaa ,mistä säryt johtuu. Olen ollut nykyään jatkuvasti kipeänä, psyyke on ollut hyvä mutta kivut kropassani vaivaavat minua. Nyt alan nukkumaan että pääsen huomiseksi tasapainoon.
Lähdin päivällä pyörälläni polkemaan kylille. Huimauksen takia jouduin pyytämään kyydin asunnolleni.
Poljin pyörälläni kylille meni matka sinne hyvin. Mutta takaisin tulo takkusi alkoi pahasti minua pyörryttämään. Menin apteekkiin pyytämään apua, soittamaan tänne talolle ja taksille. En apua saanut taksia eivät saaneet kiinni, ja talolta eivät kyytiä antaneet.
Autokaveri antoi apteekista kyydin minulle, mukava kaveri oli kun sille ei rahakaan kelvannut. Olisin maksanut kyydistä. Kaveri sanoi että voi hänkin tarvita joskus apua. Pääsin kyydissä talolle missä saattoivat minut sisään.. Pyörrytys oli paha, mittasivat paineet oli 74-45-79. Noin suunnilleen oli nämä paineet. Join vettä paineet nousi heti normaaleiksi. 90- 70 pulssi oli noin 90. Eli normaaleiksi tippui paineeni.
Kyllä on tässä kylässä kusessa jos jää kylille, kyytiä ei saa mistään. Tuli kaksi hoitajaa ulos vastaan talolle. Huimasi minua pahasti uskoivat etten ole juonut mitään. Sanoin että voin puhaltaa alkometriin jos luulevat minun ryypänneen. Oliko vaan nestevajausta minulla. Varmaan nestevajausta oli vaan minulla kun huimaus meni pikkuhiljaa ohi. Juon ja lepäilen sängyssä, se helpottaa oloani pääsen taas iskuun. Kevyesti jaksoin pyöräillä kylille mutta siellä alkoi pyörryttämään.
Olisi pitänyt ottaa vesipullo mukaani pyörään. Tämmöisellä ilmalla tarvitsee nestettä jatkuvasti. En olisi kylille lähtenyt jos vointini olisi ollut huono lähtiessä. Kevyesti meni meno matka mutta sitten alkoi matka painamaan. Eikä ihme kun verenpaineet olivat noin matalat
Olen nukkunut aamun äsken oli ruoka meillä. Vatsa tuli täyteen hyvä oli ruoka perunaa ja lihaa.
En syönyt salaattia kun hampaani puuttuvat osaksi. Söin sen minkä pystyin hampaillani, pitää nyt tilata hammashoito lääkäriltä. Että saan kuntoon hampaani mitä suussani on. Ylhäältä pitää poistaa huonot hampaat pois ja alhaalta korjata.
Ylähampaat ovat helpompi korvata proteeseilla kun alahampaat. Pitää saada rahani tililtäni pois etteivät pääse nostamaan tililtäni tyhjäksi niitä. Tuli Raili ovelleni tarjoamaan kahvia oli siltä jäänyt pannuun vähän. Kiitin ja kumarsin join sen kahvin pois.
Mietin lähdenkö pyörälläni pankkiautomaatille nostamaan rahani tililtäni etteivät pääse nostamaan tiliäni tyhjäksi.
torstai 9. huhtikuuta 2026
On iltapala 50 minuutin päästä nälkä onkin jo kova minulla.
Kohta pääsemme iltapalalle nälkä jo onkin minulla. Hyvä tässä talossa on täällä ruoka talosta. Ei tarvitse itse pitää huolta ruoka puolesta. Aamupalasta iltapalaan saamme ruuan täältä. Kohta onkin iltapala meillä teetä, leipää leikkeleitä.
Muuten on perseestä pakkolääkitys ja edunvalvonnan laitot porukalle. Minä en niihin suostu kumpaakaan on molemmat täysin perseestä. Lähden kesäksi menemään talosta ostan vaikka teltan ja makuupussin ja metsään asumaan. Kyllä sissi pärjää lintsillä teltassa ja ulkona maailmalla. Teltta muovi päälle makuupussi siihen kyllä sitä siinä tarkenee.
Uimahallissa käy pesulla aina silloin tällöin. Jonkun joen varrelta paikka saa siinä pestyä pyykkejään. Pata kiehumaan ja pyykit siihen, kyllä siinä puhdasta tulee.
Katsotaan nyt mitä keksin mutta tämä ei ole elämääni kaipaan muuta eräelämää erämaahan kaipaan. Koira ja kissa kaveriksi siinä olisi elämäni suola.
Olisi autio mökkejäkin siellä täällä mihin voisi muuttaa asumaan.
Oli ruoka äsken kello 17. Oli hyvä laatikko ruoka. Puhelimeni saldo näyttää nollaa taas kerran.
On tämä puhelimeni surkea näyttää aina vaan nollaa. En tiedä miksi näin on pari päivää sitten olen ladannut saldoa. Ei millään voi mennä niin äkkiä saldo minulta. 30 eurolla latasin saldoa. Ja nyt jo näyttää nollaa saldoni. Kaveri katsoi saldon ja nollassa oli en tiedä miksi näin oli. Laitan varmaan saldoa en pakettia viitsi laittaa se menee niin äkkiä.
Katsotaan nyt mitä teen puhelimen kanssa pitäisi minun päästä, Hyvinkäälle kaupoille katsastamaan puhelimeni toiminta. Ettei ole tämä puhelin rikki epäilin jo Motoralan olevan rikki annoin senkin hienon puhelimen kaverille pois. Kalliiksi tulee ostella uusia puhelimia ja ladata saldoa jatkuvasti. Mutten osaa käyttää tämmöisiä älypuhelimia yhtään. Olisi pitänyt ostaa ihan yksikertainen luuri mitä olisi ollut helppo käyttää.
Menimme yhden kaverin kanssa talomme päätyyn. Tuli toinen kaveri jostain autosta oli se tehnyt vissiin puhelinkauppaa siellä. Tuli kaksi hoitajaa sanomaan meille.
Tuli kaksi hoitajaa sanomaan meille pihalla että mitä siinä seisomme. Saatana mitä se niille kuuluu missä seisomme. Ovat todella outoja hoitajia talossamme puuttuvat joka asiaan. Mitä se niille kuuluu jos nuori kaveri tekee puhelin kauppaa. Yhdelle nuorelle naiselle vittuilevat jatkuvasti uhkaavat naista ja komentavat huoneeseensa sitä. Ei kumminkaan nuori nainen mene huoneeseensa. Eli on turhaa heidän vittuilunsa nuori nainen ihan itkee kiusatuksi joutuessaan.
On todella ikävää kohtelunsa nuorta naista kohtaan joka päivä uhkailevat sitä huoneeseensa. Ovat todella oudolla uralla kun ärisevät ihmisille. En viitsi laittaa missä talossa olen, ettei tule ongelmia minulle täällä. Mutta asioista pitää puhua suoraan, epäkohdista pitää puhua asian oikeilla nimillä.
Olen landella pitkällä en kerro missä olen mutta maaseudulla olen. Isompi sosiaali päällikkö sanoi että ota kaikki kirjallisena ja otat lakimiehen siihen. Pitää saada tilille kaikki paikat missä olen vaikuttanut
Kävin kysymässä toimistossa 1000 mg särkylääke Pamolia. Sanoi hoitaja että viiden maissa saan sen. Otetaan se 8 tunnin välein suunnilleen, auttaa se vähän nivel kipuihin.
Kahdeksan tunnein välein saan särkylääkkeen Pamolin on se 1000 mg eli aika kova lääke. Kai ne auttaa jotain ainakin uskon niin että on niistä apua. Yritän saada Pamolista apua niveliini alkaa kipu polvista ja leviää sieltä selkääni.
Olisi ollut taksi pihalla en tiedä olisiko ollut vapaa, jos olisin hypännyt kyytiin ja lähtenyt kaupoille. Katson nyt lähdenkö kauppaan joku päivä tekisi mieli makaroni hömpötystä taas kerran. Makaronia jauhelihaa sipulia mausteita reilusti. Maistuisi se minulle hyvin se on hyvä rento ruoka.
Täytyy mennä nostamaan rahani tililtäni rahani pankista, ei siellä paljon sitä ole mutta nostan kaikki pois pankista. Ikävää kun pääsivät tileilleni vaikka Pauli sanoi että nosta tilisi tyhjäksi. Mutten ehtinyt sitä tehdä olivat nopeampia tilini kanssa ja pääsivät nostamaan tilejäni.
On kyllä ikävää että pääsevät ihmisten tileille syyttä. Nostavat tileiltä ilman lupaa ihmisten rahoja. On kyllä todella ikävää ulosoton kanssa kun pääsevät toisten tileille syyttä.
Nyt joudun taas odottamaan eläkettä, takuueläkettä, asumistukea. Että pääsen makselemaan laskuja vuokran ja sähkön. En usko että nyt pääsevät pienelle tililleni pankkiin, on siellä niin vähän rahaa nykyään. Katson nyt jos huomenna pyöräilen pankille kylille pyörälläni. Kävisin samalla kaupassa ostoksilla.
Oli päiväruoka silakkapihvit minulla oli allergikkona lihapullat.
Oli hyvä ruoka kunnon muussi ja lihapullat täyttöisä ja riittoisa oli, hyvä ruoka salaattia sai sekaan. Muilla oli silakkapihvit mitkä nekin tuntui porukalle maistuvaan, onhan ne hyviä harvoin saatuna. Minä tykkäsin lihapullista allergikkona kalalle. Joku kala menee joku ei jää ne nieluuni kiinni eikä mene alas.
Söisin mielelläni kalaa onhan se terveellistä kevyttä ruokaa. Onkohan joku taas päässyt tililleni ikävää tommoinen että syyttä pääsevät ottamaan tileiltäni rahaa. Ei pitäisi olla asiaa kenenkään tileilleni syyttä. Kaksi kertaa ovat nyt päässeet tileilleni vieraat. Minkähän takia ja syyttä päässeet nostamaan rahaa tileiltäni. Ne ovat isoja rahoja mitä tileiltäni on hävinnyt syyttä ulosoton kautta.
Uusi päivä lähti käyntiin huoneen siivous oli tänään. Ja petivehkeitten vaihto puhtaisiin.
Hoitajan kanssa vaihdoimme petivehkeet ja siivosimme huoneen lakaisten ja mopaten, taas on siisti huone pestynä. Petivehkeet vaihdettu puhtaisiin tuntuu hyvältä olla puhtaissa. Tein hyvän työn siivotessani petivehkeet vaihdettu puhtaisiin.
On kova homma vaihtaa petivehkeet puhtaisiin joutuu siinä tekemään aika kovan homman. Mutta yhdessä se onnistuu melko hyvin ja helposti menee. Yhteispelillä se onnistuu petivehkeitten vaihtaminen aika helposti. Tuntuu hyvältä olla puhtaissa petivehkeissä ja kämpässä. Vaihdoin petivehkeet ja pesin lattian mopilla.
keskiviikko 8. huhtikuuta 2026
Jumalan siunauksessa ja pyhässä hengessä.
Pyhän hengen kosketuksessa menemme tätäkin päivää. Olen pyhän hengen nimessä saanut tänään kulkea. Ja se on antanut hyvän voinnin minulle ja fiilikset ovat korkealla. Niveleni ovat vaan kipeät olleet pitkään mutta muuten on vointi ollut hyvä. Henkinen kunto on ollut hyvä ja siunattu elämä.
Olen saanut maksettua laskuja paljon mikä on hyvä, ei paina laskut kun olen ne hoitanut. Kyllä laskut pitää maksella muuten tulee ongelmia niistä. Kun maksaa laskuja henkinen ja fyysinen puoli pelaa paremmin. Kun henkilökunta kumminkin tietää että on laskuja minulla maksussa paljon.
Maksoin parina päivänä laskujani isoja summia. Tunnin päästä on iltapala onkin hiukan nälkä jo minulla. Saa leipää ja leikkeleitä juomaa ja muutakin. Otan niin monta leipää kun mahdollista että saan vatsani täyteen. Kävi pappi tänään talossamme kanttorin kanssa laulettiin ja oli ehtoollinen ketkä sen halusivat.
Minä en kenenkään verta juo en usko että JEESUKSEN VERI ketään pelastaisi. Onhan se vertaiskuvannollista. Mutta minä näen ihan punaista että jumalan poika kituisi niin kovasti.
Päivä menee omillaan aurinko paistaa ja lämmintä riittää.
Huomenna täytyykin lähteä pyöräilemään kylille. Oli ruokana siskonmakkarakeitto se oli hyvää ja täyttävää. Katson nyt käynkö syömässä huomenna pitseriassa tai ravintolassa. Kaverini soitti äsken oli se jonkun naisen luona, toisilla naisia riittää tosilla ei. Minulle ei vaan naisia siunaannu en tiedä miksei, naiset eivät vaan tunnu minusta välittävän.
Rahani ovat menneet aika vähiin latasin tänään taas paketin puhelimeen. Timppa ja Henkka ovat minulle molemmat velkaa jonkun verran. Tarjosin kyllä pojille kaljaa ja ruokaa olisi se mukava saada takaisin niiltä ne.
On fiilikseni paremmat oloni on hyvä vaikka kivut ovatkin nivelissä kovat. Saan kuudelta särkylääkkeen on siihen puolituntia aikaa, auttaa särkylääke minua vähän. Luuloa on se enemmänkin särky, uskon asioita koko asia. Mutta otetaan nyt lääke jos se auttaa jonkun verran.
Pitäisi Harri Kangasmäeltä Keravalta saada ohi vetämänsä rahani pois. Monta tonnia se veti ohi minulta. Rotta mikä rotta ja saisi sillä olla rotan loppu. Muitakin Keravan kolleja saisi poistua alempaan helvettiin. Järjestettiin minulle niin paha hupi tuomio Keravalla. Lukekaa miten minut on yritetty polttaa elävältä monta kertaa monessa paikassa.
Oli ulosotto vienyt yli 1600 euroa eilen. Ja tänään meni vajaa tonni rahojani kahteen laskuun. Hyvin menee rahojani tilini hupenee jatkuvasti.
Tilini hupenee vajaaksi kaiken aikaa, moniin laskuihin hupenee tilini. Nyt en maksa yhtään laskua vaan säästän rahojani parempiin menoihin. On minulla jonkun verran rahaa tililläni. Yritän säästää rahojani pahempia päiviä ajatellen.
Tulee 22.4.2026 takuueläke noin 190 euroa, siihen on aikaa vielä. Onneksi olen maksanut vuokran ja apteekki laskuni. Pitää saada apteekki laskuni pois minulta en tarvitse apteekista lääkkeitä. Hullun lääkkeet haluan lopetettavaksi ja perkeleen äkkiä, en ole hullu siksi en syö hullun lääkkeitä kun väkisin.
Ei terve tarvitse hullun lääkkeitä siksi pitää päästä häipymään tästä talosta ja äkkiä huisin helvettiin. En viihdy tämmöisissä sekopäitten paikoissa päihde ja mielenterveys ihmisten parissa. Minua ei vaivaa mikään siksi haluan pois täältä ja äkkiä.
On perseestä kun on tililtäni hävinnyt yli 1600 euroa. Ilman ilmoitusta minulle mitään, luulisi että pitäisi siitä ilmoittaa velalliselle.
On ne isoja rahoja velalliselle yli 1600 euroa ihmettelen miten ovat noin tehneet ilman ilmoittelua minulle. Nyt pitää mennä automaatille nostamaan loput rahani tililtäni. Nostan rahani pois tililtäni kaikki etteivät pääse ulosotto viemään loppujakin rahoja sieltä.
Poljen pyörällä kylille kohta ja nostan rahani tililtäni. Otin jo pyöräni esiin, mutta oli niin kylmä etten viitsinyt vielä ainakaan pyörällä lähteä ajelemaan kaupoille. Taksi on kallis ja vaikea saada sitä tulemaan talollemme. Onko talon maine niin paha etteivät tule tänne mielellään. En ole taksia talollemme saanut kun pari kertaa. Ikään kun välttelisivät tätä taloa onko jäänyt pystyyn maksuja täällä porukka.
Näkykin nuori kaveri tulevan taksilla juuri pihaan. En ehtinyt sitä pysäyttää olisin päässyt sillä kylille samalla kyydillä. Eilen kävin kyllä kylillä nostin rahaa jonkun verran muttei riitä se nostan kaikki tililtäni.
tiistai 7. huhtikuuta 2026
Raittius on kestänyt, viinapiru on päästäni kuollut. Rahaakin olisi juoda muttei yhtään tee mieli viinaa.
On se pahuksen viinapiru päästäni kuollut kokonaan, ei vaan tee mieli viinaa yhtään. Rahaakin olisi ja juoppo kavereita muttei yhtään tee mieli ryypätä. Kyllä raitis elämä vie voiton, raittius on elämän suola. Kondikseni on parempi raittiina vaikka nivelet särkevätkin, mutta pää pelaa selvänä paremmin.
Olen ollut jo kuukausia raittiina jo uuden sydänlääkkeeni takia, se kun ei kestä kuulemma yhtään viinaa. Harmittaa vaan kun tililtäni on ulosotettu iso summa ilman minun lupaani. Yli 1600 euroa lähtenyt rahaa ilman minun lupaani. Ei minusta saisi ulosotto tehdä tommoista vaan pitäisi ilmoittaa ulosotosta minulle.
Tulee uutisista jenkkien sodasta ulkomailla katsotaan nyt alkaako sota ja pelote jatkuu.
Kävi mies hoitaja minua hakemassa kaupoille. Menimme autolla kylän kauppaan, kävin ensiksi pankkiautomaatille.
Nostin rahaa pankkiautomaatilta jäi vielä jonkun verran pankkiin rahaa minulle. On vielä rahaa jonkun verran minulla käteistä ja pankissa. Oli sieltä mennyt paljon sitä johonkin en tiedä mihin.
Luulin pankissa olevan enemmän rahaa mutta johonkin sitä oli mennyt pankista. Täytyy katsoa tilit mihin oli pankista rahaani mennyt. Täytyyhän sitä olla tietoinen rahani menoista. Minusta oli mennyt noin 1600 euroa johonkin sitä. Näin näytti tilitietoni se on iso summa, täytyy vielä katsoa tarkempaa mihin on mennyt rahaani.
Tuli yksi hoitaja minua herättelemään aamusta haki se minua saunaan tai suihkuun. Kävin suihkussa ja vaihdoin puhtaat vaatteet.
Taas on puhdas olotila pestynä ja puhtaissa vaatteissa. En saunassa käynyt suihku riitti minulle, tulee siinäkin puhtaaksi. Sauna oli kyllä lämmitetty mutten mennyt siihen vaan suihkuun vaan. Vaihdoin puhtaat vaatteet päälleni alus ja päällysvaatteet mukava on taas puhtaana olla.
Pesin itseni suihku saippualla hangaten kunnolla. En ole niin kova saunottelija vaan suihku riittää minulle monesti. Kohta tuleekin meille ruoka kävi eilen talolla kaverin uskovainen kaveri. Olisi se varmaan hakenut minua seuroihin luulen niin kun se autollaan oli liikkeellä. Olisin eilen automiehen kyydissä päässyt kauppaan, mutten jaksanut lähteä liikenteeseen. Eiköhän kauppa ollut eilen auki luulen niin Pitseriat olivat ainakin auki olisi pitsan saanut haettua.
En tiedä tästä päivästä onko kaupat normaalisti auki. Kai ne oli kun talomme porukka vissiin kävi kaupassa talomme autolla. Minä en viitsinyt enkä jaksanut lähteä kun valittavat ne ettei mahdu autoon. Yksi nainen jaksaa valittaa ettei hän mahdu autoomme kun minä olen autossa. En ole isoin autossa isompiakin on autossamme.
maanantai 6. huhtikuuta 2026
Toi taksi yhden rullatuoli naisen talolle. Mietin mennä sen kyydissä pitseriaan tai kaupoille jos ne auki olisi olleet.
Pitsaa olisi tehnyt mieli ja taksi olisi ollut valmiina talolla. Olisin päässyt suoraan talolta pitseriaan, teki vaan mieli pitsaa. Täältä on muuten vaikea päästä taksilla mihinkään. Katson nyt jos huomenna lähden taksilla kaupoille. Huomenna onkin meillä kauppapäivä taas kerran näin kuulin puhuttavan.
Jos ostaisin jauheliha hömpötykseen aineet. Yksi nainen vaan valittaa ettei hän minun takiani mahdu autoomme. Helvetti miten se voi minun vikani olla ettei isoperseinen nainen mahdu kyytiin. Menisi laihdutukseen niin mahtuisi se paksuperse kyytiin. Paha valittaja on nainen muutenkin tappelee se muutenkin jatkuvasti hoitajien kanssa.
Ikävä on naisen valituksia kuunnella kyydistä että olisi minun vikani kun hän ei meinaa kyytiin mahtua.
Oli äsken kanakeittoa vielä meillä. Oli se kevyttä ja hyvää.
On muuten fiilikset hyvät ja paremmat selkä ja polvet vaan särkee pahasti. Otin aamusta yhden 1000 mg pamol särkylääkkeen. Auttaa se vähän kipuihin hetken ajan, nyt pitäisi saada toinen särkylääke. Polveni ovat niin kipeät molemmat sekä selkäni.
Ovat niveleni olleet pitkään kipeät selkäni ja molemmat polveni. Särky on ollut jatkuvaa ja ikävää uneni ovat huonot kun särkee paikkoja. Pitäisi jo päästä eroon kivuistani, on säryt välillä helpottaneet ja välillä todella kipeät. Yritän saada valoisuuden koneessa normaaliksi.
Pätkii näyttö jatkuvasti vaalenee ja tummuu tämä. Mutta täytyy nyt yrittää pelata tämän kanssa. Toivotaan nyt että palautuu näyttö normaaliksi. Pärjään koneeni näytön kanssa vaikka se vähän heijaakin näytön kanssa.
Päivä mennyt omalla painollaan. Ruoka tulee vielä tänään.
Tulisi ruoka vielä tänään kun on nälkäkin minulla vielä. Kunnon keitto saisi tulla täyttävä runsas. Mikä täyttäisi kunnolla, runsas ruoka meille. Tuleekin orpo eläimistä pesästään tippuneita ym. Radiosta kuuluu niistä orpoja ja muita erakoita. Onhan noita orpoeläimiä paljon tippunut pesästään. Kevät on semmoista aikaa että poikaset kasvaa ja vaara on suuri pesissä.
Tuleekohan vielä iltaruoka kun kello on vasta 16.38 pitäisi vielä tulla ruoka. Kaiken järjen mukaan iltaruoka puuttuu vielä meiltä. Kahvi tuli kello 14 eli päivä ruoka tulee vielä kohta meille. Kunhan tulisi kunnon ruoka nälkä on kova minulla.
Toivotaan nyt että pääsen huomenna kylille apteekkiin ja kauppaan. Olisi nyt kelit semmoiset että viitsin ajella pyörälläni kylille. En autolla viitsi lähteä kaupoille vaan menen pyörälläni mielelläni. Toivotaan nyt että saan apteekista testoja viimeksi ei niitä löytynyt sieltä. Mitä ihmettelin miksei testoja löydy.
Nyt lähden B- talolle syömään ruoka alkaa juuri kello tulee 16.50 ruoka on kello 17. Tulisi nyt hyvä ruoka keittoa varmaan tulee. Joku puhui kanakeitosta päivällä.
Herätykseni aamupalalle puuroa ym. Nukkumaan uudestaan ruokailuun asti.
Nyt odotan kahvin jälkeen ruokailua. Tulee se kello 17 keitto ruoka varmaan tulee kevyempää kun päivällä. Tekisi mieli hakea pitsaa kaupasta tai pitseriasta. Olisi huomenna parempi keli, pääsisi pyörällä kaupoille auringon paisteessa. Ei pyörällä viitsi lähteä sateessa ja kylmässä ajelemaan.
Pitäisi olla aurinkoinen keli että viitsin pyörälläni lähteä ajelemaan. Taksikin on kallista ajella jos ne edes tulee tähän taloon. Määrätyistä syistä eivät tunnu tulevan tähän taloon mielellään. Ovatko jättäneet maksamatta kyytejä jossain vaiheessa. Näin olen käsittänyt kuskeilta jätti taksi minulle tulematta.
Minäkin kerran tilasin tähän taloon taksin ja sanoin että rahaa on tilillä ja käteistä. Mutta ei vaan taksi tullut silloinkaan. On varmaan talomme semmoinen ettei taksi oikein luota tämän talon porukkaan.
Onko joku tehnyt ohareita tai raha puuttunut tililtään niin kuulin.
sunnuntai 5. huhtikuuta 2026
Tulee Uskovaisesta Jukka Leppilammesta ohjelmaa telkasta. Pitää minunkin saada herramme JUMALA taas lähelleni.
Jotain uskovaista tulee tältä kanavalta laulua ja tanssia. Onhan se mukavaa kuulla JUMALAN SANAA. Jatkuukin JUKKA LEPPILAMMESTA ohjelma. Puhuttaa sitä Ilkka Vainio, haastattelee Ilkka sitä. Uskon miehiä on Jukka ollut pitkään uskossa.
On vasen polveni pahuksen kipeä, ollut pitkään kipeä. Ja oikea on mennyt rikki jalkapallossa. Sanoi hoitajat ettei voi tehdä polvelleni muuta kun nivelen vaihto keinoniveleen. Täytyy alkaa paneutumaan polvi operaatioon en kestä näitä kipuja muuten.
Kohta alankin nukkumaan väsyttää minua niin kovasti. On alkanut väsyttämään minua jatkuvasti. Ehkä lääkkeetkin väsyttää minua särkylääkkeet ja muut sydän lääkkeet.
Oli juuri hyvä lihakeitto täytti se hyvin ja oli makoisaa. Mukavaa kun on minulla nykyään televisio ja radio.
Telkka on mukava tulee sieltä hyvääkin ohjelmaa. Ja radiosta tulee hyvää musiikkia pitkin päivää. Jotain pientä on valoisuuden näytössä koneellani. Mutta hallitsen sen käytön, katson vielä säädöistä jos saan sieltä säädettyä valoisuutta.
Onhan tämä jo vanha kone takuuaika on tässä mennyt umpeen, mikä on ikävää katson nyt ostanko uuden koneen. Jos saisi koneen taas tukilinjalta, olen heiltä yhden koneen saanut kysyn toista konetta sieltä. Taisivat antaa 500 euroa viimeksi koneeseen minulle sieltä.
Tuleekin luonto ohjelma telkasta, jostain tarhasta tulee eläimistä. On luonto ohjelmat mielenkiintoisia ohjelmia. Katson mielelläni luonto ohjelmia telkasta on ne parhaita ohjelmia.
Kello on juuri 16 kohta on ruoka tunnin päästä. Tulisi nyt hyvä ruoka meille.
Polveni ovat pahuksen kipeät, molemmat polvet. Särkee pahoin minulla vaikka otin 1000 mg särkylääkkeen. Katson nyt otanko vielä tänään särkylääkkeen, jos ne auttaisi minua. Nyt ei tunnu auttavan äsken ottamani särkylääke.
Mukava on toi televisio minkä ostimme juuri. Nytkin katson toisella silmällä maailmalta ruokaohjelmaa. On minulla nyt radio ja telkka mistä nautin paljon. Oli minulla kaksi älypuhelintakin mutta annoin toisen pois kun en osannut sitä Motorolaa käyttää. Kaveri lupasi maksella jotain puhelimestani Motorolastani. Oli se minulle turha kun se ei ottanut saldoa sisään. Onhan minulla tietokonekin.
Voihin olla että käytin väärin sitä kun se ei ladannut kunnolla saldoa. Loppui ranskan ruokaohjelma oli se mukava ohjelma. Katsoin sitä toisella silmällä avasin telkan nyt joku dokumentti tulee.
Tulee joku vanhan liiton ohjelma telkasta. Mukavia ohjelmia tulee maailman matkaajista. Mitähän tulee ruokana illasta tulisi nyt hyvää.
Olikin B-talostamme kaverilla syntymäpäivä. Sukulaisiaan tuli juhlimaan meillä oli A- talossamme kakku kahvit taas kerran. Usein on ollut meillä nykyään syntymäpäiviä.
Vähän väliä on ollut nyt syntymäpäiviä meidän taloissa. Peräjälkeen on synttäreitä ollut minulla oli tasa vuodet 70 vuotta täytin, ja tänään kaveri täytti tasan 50 vuotta. Söimme B- talolla kaverin kakku kahvit söivät ne oman porukkansa kesken kakun.
Kakkua on ollut nyt usein monena päivänä peräkkäin. Taas saimme meidän talollakin kakku kahvit, oli se herkullista. Kohta tuleekin ruoka meille, katsotaan mitä syömme päivällisellä. Tulisi nyt kunnon ruoka meille, nälkäkin on jo kova minulla.
Tuleekin telkasta ruotsin kuninkaallisista ohjelmaa on he sydäntäni lähellä. Hienoja linnoja siellä on olen paljon seurannut ruotsin kuninkaallisia niin kun Monacon Crimaldien sukua. On noissa kuninkaallisissa jotain vetoa kunhan olisin itse syntynyt kuninkaalliseksi. Pääsisi piireihin ja maineeseen.
Otin päivällä yhden särkylääkkeen 1000 mg pamolin. Jos se auttaisi polvisärkyyni ja selkääni toivon ja uskon että se auttaisi kipuihini. Särkyni ovat pahuksen kipeät taas kerran. Onneksi ei tarvitse autoa ajaa eikä rappusia kävellä. Silloin ne särkisivät enemmän.
Täytyy nyt yrittää polvileikkaukseen itsensä hoitaa mistä ne ovat puhuneet. Olisi kuulemma molempien polvien leikkaus ajankohtainen. Menen lääkäriin näyttämään polviani jos ja kun pääsen kivuiltani.
Onkin ollut polveni pitkään nyt kipeät välillä ne ovat helpottaneet muttei nyt vaan kipu jatkuu. Mitä ihmettelen miksi polviani särkee jatkuvasti nykyään. Heijastuu kipu selkääni asti mikä on ärsyttävää.
lauantai 4. huhtikuuta 2026
Olisi huomenna talostamme kaverin kaverin hengellinen kokous. Katsotaan nyt tuleeko kaverinsa minua hakemaan. Kun kaveri talostamme sekoili jotain joutui kaveri talostamme poistumaan.
Kaveri oli sekoillut yöllä talossamme ja ambulanssilla vienyt sen aamusta. Toivotaan nyt että kaveri tulisi minua hakemaan pääsisin samalla kaupoille. Ei minua kokous kiinnosta se on niin pitkä piimäinen väsähtää siinä. Herkkuja tekisi mieli kaupasta pääsisi mässäämään. Makaroni hömpötystä ja karkkia ja suklaata, jäätelökin maistuisi.
Energia juomakin maistuisi pari tölkkiä menisi. Niin se tuli minulle tasa kympit vuosia täyteen 70 vuotta täytin. Onhan se jo kunnioitettava ikä vuosia. Pitää saada jotain henkevää kirjoiteltavaa ajasta ikuisuuteen. Herramme JEESUKSEN KRISTUKSEN NIMESSÄ
Päivä mennyt omalla painollaan odotan ruokailua kello 17. Muuten on hyvä fiilis polvi ja selkä kipuni vaan vaivaa minua.
On ollut polvi ja selkä kivut pitkään minulla, särkylääkettä menee usein 1000 mg pamolia. Ja se ei ole hyvä en syö mielelläni särkylääkkeitä. Tulee vielä ruoka tänään kello 17. Pitää alkaa panostamaan hammashoitooni vedätän huonot pois ja paikkautan loput.
Nostan tililtäni rahani pois etteivät pääse niihin kiinni ylimääräiset ihmiset. Ei kuulu rahani ulkopuolisille yhtään siksi hoidan itse raha asiani. Katson nyt pääsenkö perjantaina pankkiin se on silloin vaan auki. Pyydän perjantaiksi autokyytiä että saan mobiilin auki korttiini.
Täytyy nyt hoitaa raha asiani hyvin ettei tule mitään ongelmia niiden kanssa. Olenhan tähän asti hoitanut ne hyvin, maksanut mitä olen pystynyt. Menen pankkiin pyörällä tai autolla, pyörällä olisi mukava alkaa ajelemaan. Reppu selkään ja menoksi, on vaan reppuni hiukan rikki en saa sitä kunnolla kiinni. Mutta uskon että saan reppuni kiinni sen verran ettei se häiritse. Pitää ostaa uusi reppu heti kun mahdollista. Armeijan mallisen repun ostan se kestäisi hyvin
Hyvä kun kuuluu ruoka maksuihin saa siinä automaattisesti syödäkseen. En tiedä mitä ruoka maksaa talossa.
Tänäänkin oli lihapullia muusilla ja perunasalaatilla. Erittäin hyvä ruoka oli, jälkiruokakin tuli tänään. Riittoisa ja makoisa oli ruoka tänään, katsotaan paljonko maksaa ruoka täällä.
Lääkkeet joutuu maksamaan itse eivätkä ne ilmaisia ole. Kävin toisella talolla kysymässä Pamol särkylääkettä polvi ja selkä kipuihini. En saanut, oli hoitajilla ruokatunti. Odotan jonkun aikaa että heidän ruokatunti loppuu ja saan särkylääkkeeni.
Heräten aamusta aamupalalle. Vielä nukkumaan heräten kello 11 ruokailuun lihapullat muusilla oli ruokana.
Heräsin yöllä pari kertaa mutta nukuin aamusta pitkään, polvi ja selkä olivat kipeitä pitkin yötä. Heräsin aamusta aamupalalle, mikä maistuikin. Nukahdin uudestaan aamulla heräten ruokailuun, lihapullat olivat ruokana sekä muussi ja perunasalaatti.
Oli hyvä ruoka, kävin suihkussa kun vaativat hoitajat sitä. Vaihdoin myös alusvaatteeni puhtaisiin, taas pärjään jonkun aikaa puhtaissa vehkeissä.
Kohta haen Pamol särkylääkkeen se auttaa jonkun aikaa särkyyn. Särkyni on nykyään jatkuvaa mikä on ikävää.
Tekisi mieli lähteä pyörällä kaupoille pyöräilemään, äkkiä tonne polkisi alta 10 kilometriä olisi matkaa kylille. Poljen muutenkin paljon kesät talvet yleensä.
perjantai 3. huhtikuuta 2026
Maailmanpolitiikan arkipäivää. Alfa ja Omega Alku ja Loppu.
Käy aika pitkäksi kun ei ole mitään aksonia minulla täällä landella. Kaipaan toimintaa mitä olen kyllä elämässäni saanutkin aika paljon. Olen alkanut nukkumaan paremmin täällä hoivakodissa. Nukun aamuun asti nykyään melkein joka aamu.
Olen vaan jotenkin liian pienillä kierroksilla entiseen verrattuna. Polvi ja nivel kipuni ovat olleet pahoja särkee jaloista selkään asti.
Nyt laitan koneeni kiinni ja alan nukkumaan ajoissa.
On ruoka puolentunnin päästä kello 17. Tulisi nyt hyvä ruoka maistuvainen.
Jumalan siunausta ruualle ja hyvät voinnit kaikille. Kaikille ruuille ja juomille pitää siunata kaikki ruoka. On ruoka siunattava kaikilla tavoilla, jeesuksen nimissä. Pyhän hengen nimissä siunaan ruokamme.
Kohta menen syömään 20 minuuttia vielä on ruokailuumme. Olisi nyt hyvä ruoka maistuvainen ja herkullinen. Tulisi nyt hyvät vastaukset hallinto-oikeuden kirjeeseen enkä pakkolääkityksiä joutuisi syömään lääkkeitä. Eivätkä edunvalvontaa väkisin laittaisi päälleni. Menee elämäni silloin täysin vituiksi ja kaikki kaatuu elämässäni.
Katson nyt menenkö huomenna kylille kaupoille pyörälläni. Pystyn kyllä pyöräilemään sinne kuntoni on niin hyvä. Eipä toi nyt ole niin pitkä matka, ettei sitä pysty polkemaan. Oli ruokana pinaattikeitto munalla oli se hyvä ruoka piimällä ja kaljalla. Tummaa leipääkin sain hampaiden takia.
Maksoimme 5-6 maksua noin 35 euroa maksu hoitajan kanssa äsken. Taas näkyy maksetuissa laskujani.
Kohta lähden kakku kahville, on jonkun syntymäpäivät taas. Mukava kun saamme kakku kahvit taas, usein niitä tulee. Pitäisi vielä jaksella kaupoille pyöräillä ostamaan herkkuja. Tekisi mieli ruokaa ja herkkuja hakea kaupasta.
Meni laskuihin paljon rahaa äsken, makselimme laskuja useita äsken. Päivä menee omalla painollaan syntymäpäiviä viettäen kakkua ja kahvia taas saaden. Kaveri täytti 47 vuotta nuori kaveri se vielä on minuun verrattuna.
Tekisi mieli lähteä pyöräilemään kaupoille, mukava olisi polkea pyörällä kylille. On vaan hankala pitää ruokatavaroitani kylmässä kun ei ole jääkaappia meidän talossamme. Jäähtyy ruokatavarani kaapissani lämpöisessä. Toisen talomme keittiössä olisi jääkaappi muttei sinne saa tavaroitamme viedä.
Se on huono homma, en tiedä miksei saa toisen talomme keittiön jääkaappia käyttää. Ei minua kiinnosta karkit ja limut haluan syödä kunnon ruokaa mikä ei säily lämpöisessä. Menee ruoka äkkiä pahaksi keittiön lämmössä.
torstai 2. huhtikuuta 2026
Puoli tuntia iltapalaan kello 19. Huomenna lähden kaupoille pankki on varmaan kiinni kun on pitkä perjantai.
Pankkiin olisi asioita mobiili pitäisi saada puhelimeen. Menen sitten pankkiin kun se on auki, kauppa varmaan on auki uskon niin. On huomenna pitkäperjantai eli on varmaan kaikki kiinni. Katsotaan nyt koska pääsen pyörällä kaupoille. Menen mieluummin pyörällä kaupoille ja asioille, pääsee rauhassa asioille.
Oli äsken iltapala leipää juustolla ja makkaralla teetä ja kahvia oli myös. Aamuun asti taas pärjää tällä ruualla. Olen alkanut nukkumaan paremmin aamuun asti. On täältä noin 6-8 kilometriä kaupoille eihän se kesällä ole matka eikä mikään.
Oli ruoka äsken herkullista pyttipannua vaikka olikin ilman kananmunaa. Munaa se vaatisi pyttipannu se tekee siitä hyvän.
Oli hyvä ruoka pyttipannu maistui se minulle hyvälle. Huomenna lähden varmaan kaupoille ostoksille pääsen mässyjä ostelemaan. Herkkuja ostan juomaa ja ruokaa menee nälkä sillä ohi.
Täytyykin maksella laskuja tänään, muutamia lyhentää. Että lyhenee laskujen summa kai se perintään auttaa kun lyhennän niitä muutamilla satasilla. Kysyn hoitajilta laskuista miten lyhennän niitä. Perinnöissä olevia makselen ensiksi. Kohta onkin ruoka puolen tunnin päästä. Leipää ja leikkeleitä nälkäkin on jo kova.
Kohta on ruoka pyttipannua tulee meille se on herkkua. Kävin ajamassa pyörälenkin isolla tiellä. Hyvin pyöräily sujuu ja menee pyörä hyvin.
Kyllä pyöräily sujuu hyvin isolla tiellä, ei autot ole tiellä ajelin tien sivua. Mahtuu siellä ajelemaan sivussa, on reunus sen verran leveä ettei se haittaa tiellä ajelevia. Taksi on kallista kaupoille ajella viimeksi oli 52 euroa. Se ei halpaa ole en pysty semmoista summaa makselemaan.
Katson nyt huomenna menenkö kaupoille ostoksille. Pitäisi vaan saada kylmään talolla ruuat etteivät ne mene pahaksi. Harmi kun meni puhelimeni kaverille se oli hyvä puhelin. No nyt tulen toimeen tällä puhelimellani kai tämä toimii. Pitää päästä apteekkiin huono homma kun tämän tuppukylän apteekissa ei ole testo maxia. Netissä olisi textoja mutten tiedä saako niitä tänne. Kyllä tarvitsen testoja kun ikääkin alkaa minulla olemaan jo sen verran paljon.
Katson nyt lähdenkö huomenna taksilla kylille, olisi se varma kyyti. Toki pyöräily on mukavaa ja pääsee hyvin mihin haluaa. Kyllä toi matka menee nopeasti pyörälläkin, ei ole pitkä matka pyörällä.
Oli meillä makkaran paistoa, ruokailussa oli vielä paistettua makkaraa sekä ranskalaisia perunoita.
Selkäni on kipeä pahoin otin särkylääke pamolin 1000 jos se vähän auttaisi kipuihin. Söin makkaraa ja ranskalaisia olivat ne hyviä. Otin vaan yhden paistetun makkaran ei maistunut enempää. Toiset saivat kahtakin makkaraa syödäkseen. Otin petivehkeet sängystäni hoitajan kanssa panimme puhtaat siihen takaisin. Toi hoitaja minulle puhtaat petivehkeet mitkä yhdessä hoitajan kanssa panimme sänkyyni.
Minä en siviilissä petaa sänkyäni kun pari kertaa kuussa se riittää minulle. Tässä talossa vaihdetaan petivehkeet kerran viikkoon se on aika usein. No pysyyhän sänky puhtaana, lakanat eivät likaannu. Onhan se hyväkin että pedataan usein sänky.
Saisi nyt kaveri pyöränsä renkaan kuntoon, että pääsisimme pyöräilemään kylille. Siltä oli sisäkumi rikki minkä saivat laitettua. Mutta olikin pyörästään ulkokumikin rikki ja se ei kestänyt ajoa. Nyt on koko rengas rikki laittoivat ne jollain teipillä ulkorenkaan. Muttei se kestänyt yhtään, vaan on taas kumi rikki.
On meillä makkaran paistoa ja kahvittelua pihalla. On mukavaa toimintaa.
Tulin sisälle hetkeksi kun palelin kovasti. Nyt menen makkaran paistoon alkaa se kohta, kyllä se lämmittää minua. Join kahvin ja söin makkaran teki ne hyvää minulle. Tekisi vielä toiset hyvää kahvi lämmittää ja makkara täyttää.
Nyt vaihdan petivehkeet sänkyyni uudet puhtaat vehkeet. Pääsen taas puhtaisiin petivehkeisiin nukkumaan. En jaksanut olla makkaran paistossa ei vaan minua huvittanut. Taas on drone tippunut jossain päin suomea, kyllä niitä tuleekin tänne jatkuvasti.
Katson nyt jos menen toiselle makkaralle vielä, pitäisi vaan saada kuori pois makkarasta. En saa kunnolla kuorta syötyä makkarasta kun hampaitani puuttuu niin paljon.
Porukka on vielä makkaran paistossa ja kahvilla. Nauttii ne ulkoilmasta ja makkarasta kahveineen. Minä vaihdan puhtaat petivehkeet on tänään vaihto päivä minulla. Ruoka on kohta ellei se ollut makkaran paistossa.
Oli ruokailu makkaraa vielä ja ranskalaisia perunoita perunasalaatilla oli se hyvää ruokaa. En vaan pysty makkaran kuoria syödä enkä kovia ranskalaisia perunoita.
keskiviikko 1. huhtikuuta 2026
Vielä tein viimeiset treenit tuntuu mukavasti kropassani. Käsivarret ovat kun tulessa treenistä.
Puoli tuntia on iltapalaan onkin hiukan nälkä minulla. Syntymäpäivät pidetty 30.3.2026 tuli tasaluku 70 vuotta pykälään. Puhuin hoitajalle lähteväni talostamme en hyväksy talomme pakkolääkitystä ja monella olevaa edunvalvontaa.
Se on täysin sairasta että pakotetaan lääkkeitä syömään ja sairasta edunvalvontaa ottamaan. Rassaa ne pahoin minua ainakin jos ne saadaan päälle. Lääkitys minulla on edunvalvontaa suunnittelevat. En kyllä hyväksy kumpaakaan niistä. On ne täysin perseestä elämä menee siihen.
Tein treenejä käsipainoilla ja kahvakuulalla. 5 sarjaa 8 kertaa sarja kahdet treenit. Tehokkaat oli treenit tuntui taas hyvin tehot.
Aloin taas treenaamaan että saan kipuni hallintaan. On vaan lihaksista kipuni lähteneet heijastuu sieltä niveliin. Nyt aloitin lihas treenini taas uudestaan, heti tuntuu mukavammalta kun saan treenattua.
Olen ollutkin treenaamatta pitemmän aikaa monia sarjoja tein tänään. Ja tuntuu heti paremmalta kropassani. Ja huomenna menemme talomme salille alakertaan, teemme kovat treenit siellä.
On minulle todella tärkeää treenaaminen silloin pääsen kivuistani eroon. Jos voisin treenata viisi kuusi kertaa viikossa talomme salilla. Tekisi se hyvää neljäkin kertaa olisi hyvä treenata. Saisi sillä tehot nousemaan hyvin tehot pitää saada nousuun.
Kovasti noista Droneista tulee juttua on ne lennokkeja nyt niitä lentelee jo suomen ilmatilassa. Katsotaan nyt kauan ne täällä lentelee ennen kun tekevät iskuja. Kyllä on maailman tilanne sekaisin syytön maa joutuu vielä kohteeksi.
Kysyin porukoilta salillemme menoa huomenna. Tuntui innostuneita olevan muutamia.
Punttisali kiinnostaa minua jos huomenna pääsisimme salille menemään. Porukka innostui salista huomisesta puhuimme, jos silloin menisimme salille. Vaatii kroppani kovaa treeniä jatkuvaa, olen treenannut aikoinaan usein.
Yritän huomenna päästä salille tulee hoitaja huomenna töihin toivotaan että vie se salille meidät. Alan käymään taas useita kertoja viikossa salilla. Alkaa kroppani taas tottumaan salilla käyntiin. Olen joskus treenannut useita kertoja viikossa ja voimaa on ollut.
Oli ruoka äsken lihakeittoa oli ruokana meillä. Oli surkea ruoka perunat olivat kovia ja lihaakin sai purra kunnolla sitkeää se oli.
Päivä menee painollaan. Treenaten kahvakuulalla sekä käsipainoilla tekee hyvää pitkästä aikaa treenit. Huomenna menen alakerran salillemme teen siellä tehokkaan treenin.
Hyvää tekee taas treenata huoneessani kahvakuulalla ja käsipainoilla. Onkin tehot hävinneet kropastani alkaa taas alusta treenit. Mutta onneksi on ihmisessä lihasmuisti tehot palautuu helposti takaisin.
Huomenna menen talomme alakerran salille siellä saan tehtyä hyvät treenit. On alakerran salilla hyvät treeni vehkeet monia telineitä, sieltä löytyy. Nyrkkeilysäkkikin sieltä löytyy kunhan sen vaan joku saa kattoon kiinni.
Minulle tulikin taukoa pitempään aikaan paikat ovat olleet kipeät eli ei ole treeni maistunut. Mutta aloitan taas kovan treenaamisen, kun alkaa paikat kestämään. Tänään olen tehnyt sellijumppia huoneessani tehokkaita semmoisia. Tekee nekin ihan hyvää minulle omalla kropalla ja käsipainoilla ym.
Kyllä talomme sali taas tehot tuo esiin minulle alan käymään siellä useammin. On hyvä kun on alakerran salilla nyrkkeilysäkki saa siellä tehoja ja pysyy vetreänä. Minulla oli aikoinaan prätkä tallillani nyrkkeilysäkki missä irrottelin. Kyllä säkillä pysyy vetreänä hyvin vedin monoa ja nyrkkiä säkkiin. Tiukkoja hiki treenejä tuli tehtyä. Ja siitä prätkä liikkeelle ja montulle crossia tai enduroa ajelemaan.
Kyllä niihin aikoihin oli kunto rautaa tehot olivat huipussaan. Kävin punttisalilla useaan jatkuvaa treeniä tein.
Heräten hoitajan herätykseen aamupalalle. Aamu lähti hyvin käyntiin syöden puuron ja lääkkeet.
Pitää minun saada psyyke lääkkeet pois en niitä tarvitse enkä halua syödä. Sydän lääkkeeni syön vapaaehtoisesti, sen elimistöni kaipaa. Muttei hullun lääkkeitä en missään nimessä halua hullun lääkkeitä syödä. Enkä ole niitä syönytkään monessa paikassa vaan sylkenyt ne pois.
Linnoissa en syönyt koskaan lääkkeitä, eikä minua vaadittu syömään mitään. Pitkällä hupituomiolla panivat lääkkeet syömään. Miksihän näin tekivät saivat minut sekaisin lääkkeillä.
Saatanoita pirun rakkikoiria ovat myrkyttäjäni lääkitsijäni. Minulle ei sovi mikään hullun lääke tulen niistä pahasti sairaaksi. Tämä nyt on lääkitsijöilleni rankkaa tekstiä mutta en heistä hyvää tykkää. Millä saatanan oikeudella saavat sekopää hoitajat lääkäreineen myrkyttää lääkkeillään meikäläisiä syyttä.
Vuosia syyttä myrkyttävät ihmisiä sekopäisiksi menee ihmisiltä ajatus ja terveys muutenkin zombina kulkee porukka. Ei toimi mikään semmoisilta ei seksi eikä mikään muukaan. Minä nyt laitan kovaakin tekstiä muttei muuta voi kun sairaaksi tekevät lääkkeillä ihmiset.
Alfa ja Omega
Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä
Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...
-
Hyvin meni nukkuen yö hiljasuutteen asti. Menin nessille mikä ei maistunut kun ei ollut edes maitoa. Olen puhunut porukalle että vaatisimme...
-
Menin nakkikioskille illalla myöhään puhutin myyjää Hilleviä kuka olisi sopinut minulle ikänsä puolesta äidiksi. Antoi Hillevi minulle pime...
-
Kaiken alku Ollakko vai eikö olla siinäpä kerrassaan kysymystä. Muna vai kana iäisyys kysymys. On vaikea aloittaa tarinaani tämän pitkän maa...