keskiviikko 12. huhtikuuta 2017

Jengin painostus.

Pojat yrittää kovasti ottaa yhteyttä. Otin sen verran yhteyttä etten halua olla heidän kanssaan ,missään tekemisissä. Ja että meni rahaa heidän kanssaan leikkiessä ihan tarpeeksi. Etten mielestäni mitään vuokra rästejä ala makselemaan kun en siinä vuokralla ole ollut vaan jeesailin poikia syötin juotin lääkitsin. Rakastan poikia kun omiani. Mutta pitää Papallakin olla oma Rauha. Ei tule kirjoituksistakaan yhtään mitään jos siinä joku yötä päivää huseeraa.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...