perjantai 7. huhtikuuta 2017

Lääkettä väkisin.

Joo löi pamppu minulle hullun lääkkeet Deprakinet mitkä eivät todellakaan sovi minulle niin kun ei mitkään lääkkeet. Löi vielä Olantspiinit 20 milliä toiseen kippoon. Helvetti tekevät hiljaiseksi nämä 17.20 ruokailun yhteydessä työntämällä kourakaupalla mömmöjä tähän aikaan. Lukee täällä seinällä vielä ettei saa huoneesta poistua ennen kuutta.  Löin mömmöt taskuun  huomasi sanoin vaan syöneeni ne ja muuten vaan panin käden taskuuni. Kyllä alkoi heti Mengelen touhut. Kyllä pitää omaan asuntoon päästä mahdollisimman äkkiä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...