lauantai 8. huhtikuuta 2017

Yökkö

Ihme että antoi nuori yökkö ravintolisäni minulle äsken kyllä vähän ärähdin että tarvitsen ne. Kehui vielä käyneensä huoneessani ja että nukuin silloin hyvin. Olisi silloin käynyt katsomassa minua kun vessaan yritin putosin melkein päälleni. Ei pelaa neurolepteillä pää eikä kroppa. On kauhea yö taistella sitä hullun vaikutusta vastaan mitkä kyseiset minulle aiheuttavat. Kun en meinaa syödä siviilissä todellakaan yhtään mitään hullun lääkettä. pää pelaa kun partaveitsi. Yöllä tulee monesti selviä Profetioita minulle on niitä hienoa laittaa tiedostot tasapainoon silloin heti koneella tai käsin.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...