perjantai 26. toukokuuta 2017

Täytyy kirjoitella puhelimellani kun koneeni ei tunnu pelaavan. Mutta tuntuuhan tämä jotenkin tälläkin tavalla pelaavan. Ettei tule turhan takia taukoa kirjoitteluuni. On vain hankala näin pienellä ruudulla kirjoitella. Panen tähän kumminkin aamun mietteitä. Olen hoitsujen kanssa yrittänyt saada konettani toimimaan. Toivotaan nyt tosiaan että olisi vain vika DNA: Lla. Oli kuukausi sitten sama vika eli netti yhteys ei toiminut. Sain yöllä silloin kello kolme ahaa fiiliksen ja naputin koneeni toimimaan.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...