maanantai 9. lokakuuta 2017

Vielä tarinaa testaan Blogiani kun menee luonnoksiin tekstejäni.

Pakko testata kun luonnoksiin heittää tekstejäni. Toivotaan että on ohimenevä ilmiö ja saan pelaamaan taas normaalisti koneeni. Laitoin Heikille tekstiä puhelimeen että tulisi nyt käymään täällä että saisimme yhdessä katsoa koneeni ja saada pelaamaan kaikki kun minulta menee iäisyys kun alan etsimään vikoja. Viina pirusta tulikin kirjoitettua edellisessä jutussani. Minun sydäntä lähellä on myös narkomaanit. Olen heitäkin yrittänyt autella mutta on se niin vaikeata. No nyt lyön tekstini eteenpäin katsotaan meneekö julkaisuun vai luonnoksiin pitäisi kyllä mennä ihan normaalisti.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...