sunnuntai 10. joulukuuta 2017

Datan kuluminen koneelta äkkiä. DNA prepaid. Vaihdoin uuden sim kortin.

Kummasti vaan parissa viikossa kuluttaa Datan koneeltani kun aikaisemmin on kestänyt minimi ajan 90 vuorokautta. Kun olen paketin ottanut koneelleni. Kummallista mistähän voi johtua toivotaan että uudella kortilla pelaa pitempään. Heidi sossumme sanoi että käytä talon Wlan verkkoa täytyykin se laittaa pelaamaan on silloin ilmaista käyttöni. Täytyy nyt kysyä Oskarilta neuvoja jos se vaan viitsii taas alkaa neuvomaan kun on se ollut vähän huonoa sen kanssa yhteispeli. Saatiin viimeksi jotain tehtyä koneelleni Heikki olisi paras neuvomaan, kun sen saisin tulemaan tänne minua tapaamaan.

On Heikillä vaan vissiin muuta ohjelmaa on se nyt kaverinsa vanhan vuokra isäntänsä kimpassa rukouksessa vahvoja. Mielummin se on sen kanssa kun minua auttelee. Mitä kyllä ihmettelen kun minua autteli jo niin paljon ja tietää minut että olen kanssa autellut paljon ihmisiä.

Oli ruoka äsken kinkkukiusaus oli erittän hyvää se oli myös punajuurisalaattia ja suolakurkkuja. Jälki ruuaksi otin omenan on sekin hyvää kun on vielä hampaita että pystyy omenaa syömään. Täytyisi kokeilla tuota Wlania talon verkkoa ei maksaisi mitään käyttö silloin. Täytyy nyt kysyä Oskarilta ekaksi tuosta datan menemisisestä.

En sitten ulos lähtenytkään kun sain pyykkini koneesta vasta niin myöhään että ehti tulla jo pimeä. Ei ole mukava pimeässä juosta vaikka kyllä sekin onnistuisi ei siellä nyt niin pimeä ole ettei mitään näe.

Minulle on vähän outo toi Wlanin käyttä talon verkkoon kyllä se varmaan on paras ratkaisu kun saisin ilmaisen yhteyden. Tulisikohan Heidi sossumme neuvomaan minua talon verkkoon menossa saisin sillä yhden murheen päästäni pois kun ei tarvitsisi laskuja ajatella tai Prepaidin maksuja. Säästäisi siinä pitkä pennin niin sanotusti vai puhutaanko senteistä. Kyllä itsekkin saan itseni Wlaniin laitettua mutta on siellä niin montaa liittymää että on ehkä perempi että joku henkilökunnasta on mukana hommassa.

Nyt kohta vedän sellijumpan tiukat vedot etunojia lankutuksia ,käsipainoilla olkapäitä ja käsivarsia. Tekee se taas niin hyvää pitkään nukkuneena menee muuten ihan jäykäksi teen venytyksiä monenlaisia.

Kummasti väsyttää nytkin ei kai toi yksi Olantsapiini sitä tee kun tuttuni sanoi että on siinä Pamiakin jonkun verran. Olen niin arka mitään uutta koneelta hakemaan kun tulee ongelmia joutuu pitkään aina hakemaan ja paikkaamaan konetta siksi kysyin mielummin ammattilaisilta ketkä koneella ovat pitkät päivät. Ei ole nyt mitään jännää kirjoiteltavaa linnoistakaan missä olen viettänyt nuoruuteni. Parhaat vuodet voisi sanoa mutta mukavia muistoja on sieltäkin. Kun en ole linnoissa oikeastaan koskaan vetänyt mitään. Muutaman mömmön kerran Mäntsälän työsiirtolassa. On sieltä tarinaa kun tuli juuri silloin kolmos kanava panin pojille kahteen parakkiin näkymään kolmosen mutta pamppulaan en saanut kuvaa. Sanoin Pampuille että on heidän parakkinsa katve alueella toivat he 15 metriä pitkän maston jos näkyisi ei näkynyt silläkään. Vähän Pamppuja otti päähän kun pojat katselivat kolmos kanavaa ja he eivät nähneet kuvaa. Mustis antoi parit ryynit siellä kun antennia asennettiin ei Pamput tajunneet mitään meidän touhutessa mömmöissämme. Muita kertoja en ole mömmöjä ottanut kun Riihimäen keskusvankilassa vanhan liiton miehet minut kipeäksi saivat mömmöistä etten koskaan niihin sekoaisi. Ja hyvin on mennytkin linnoissa siksi ihmettelen miten Mengelet saivat isälleni purkin taskuun ja elämääni pilaamaan oman Isäni en ymmrrä miten olis se oli mahdollista ellei sitten juonnu jo nuoruudestani aj Isäni pelotettu lääkäreiden toimesta. Kun yksi saatanan homo pilasi elämääni ei tekemällä mitään mutta muuten pilasi jäi Tammisaari Hanko minulta kuvioista ja varmaan vaimokin meni siinä homon touhussa.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...