tiistai 8. toukokuuta 2018

Helvetti olihan lääkäri Lohjan sairaalassa ei puhunut minun kanssani kun noin kymmenen minuuttia. Ja määräsi siitä jonkun piikillä hullun lääkkeen.n

Paul Biri niminen lääkäri kuka ei minua yhtään tunne saa määrätä tuosta vain lääkkeet ihmisille, kysynpä vaan miten se on mahdollista eikä kukaan tee mitään.

Odotan juuri soittoa omalta lääkäriltäni Markku Kopralta kuka minut tuntee jotenkin pitemmältä ajalta. Kun jalkapallossa meni polveni reikaleiksi passitti Tuomo Lehtovuori minut kotiin kun jouduin terveyskeskukseen polveni kanssa. No menin Markku Kopran vastaaotolle käski minun maata punkassa ja meni heti tekemään passitukset Kirurgiseen Helsinkiin meni pari päivää kun tuli sinne paikka. 

Eivät alkaneet tekemään mitään kun olin maistissa jonkun verran. Ja hyvä niin itse aloin vaan treenaamaan jalkaani ja siitä alkoi se pelaamaan.

Kyllä on monet sitä ihmetelleet kun olen antenneja asennellut ja ajanut omaksi ilokseni Enduro moottoripyöräilyä sekä Motocrossia. Pelannut höntsäkiekkoa ja muutenkin kaikkea touhunnut.

Soittaisi nyt Markku Kopra että saisimme selvyyden asioihin. Olisihan mukava tavata jossain rauhallisessa paikassa ja pohtia asioita oikein kunnolla. Juontaako kaikki nuoruudestani kun homot pilasivat elämäni toki eivät päässeet mitään tekemään mutta pelko jäi lääkäreitä kohtaan niin pahaksi että olen meinannut kuolla asian takia. Enkä nyt tarkoita että olisi olisi ollut homo lääkäri.

Vaan yksi Kolho Huittisten varavankilassa haksahtihan pahasti kiltissä Kai pojassa. Toinen vanhempi sika oli yksi homo mattomies kuka juotatti minua olisin saastan varmaan tiputtanut hotellin parvekkeelta loviisassa ellen olisi nukahtanut vessaan. Jos olisi minulle onnistunut tekämään jotain olisi varmaan käynyt saastoille jotain kun Kolhokin paljasti kaikki mitä omistaa. Sanoi sika vielä että he kaikki rikkaat ja kuuluisat ovat homoja.

Oli myös homo hangonkunnanlääkärin poika kuka oli vääryydellä mennyt autooni missä oli kaverini sukelluslaitteet. Tuli ongelmia sen saastan homon takia jäi minulta ruotsinkielinen vaimo ehdokaskin sen saastan homon takia. Poliisi minua varoitteli elämäni tulevaisuudesta että voi tulla ongelmia minulle sen homon takia. Ja oikeassa poliisi oli on elämääni pilattu sadistien lääkäreiden ja hoitajien toimesta monessa paikassa. Enkä muuta keksi kun sen homon takia.

1 kommentti:

Markku Rainer Lahti kirjoitti...

Paul Biri teki minusta epikriisin Halikon Sairaalassa 2000-luvun alussa puhumatta minun kanssani sanaakaan. Hoitoni määrättiin vuosiksi tuon alkudiagnoosin jälkeen, ja loppujen lopuksi minulla paljastui ainoastaan uniongelma, joka nyt 18 vuotta myöhemmin korjattiin ainoastaan kolmen viikon sairaalajakson aikana. Yli vuosikymmen minua pompoteltiin ties missä mielialakissanristiäisissä ja avokeskusteluissa. Menetin lähes 20 vuotta elämästäni ainoastaan tuon minulta kysymättömän alkuepikriisin takia. Birin kanssa olisin halunnut heti aluksi keskustella ainoastaan uniongelmastani, joka syntyi liiasta työnteosta. Korvaako kukaan minulle menettämäni elinvuodet ja tympeät hoidot, sekä lapsellisten hoitomuotojen läpikäynnit. Tipuin vuosiksi kansaneläkkeelle, joten elinmahdollisuuteni olivat tuona aikana melko köyhät.

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...