lauantai 12. toukokuuta 2018

Taas käärmeiden yö huonoa unta. Hullujen lääkäreiden Mengeleiden käskyttämänä vielä hullummat Hoitajat kun Keskitysleirin kapot.

Olin pakotettu ottamaan 2000 milliä Deprakinea ja 20 milliä Olantsapiinia. Enkö saa edes Suicolta  apua kun sanoi hän että mitä hän alkaa tekemään sielläpäässä.

Odotin että Jenkeistä apua saisin. Kurdistanin pojallekkin sanoin että aletaan puhdistus täältä Suomesta. Enkä nyt väkivaltaa suosi vaikka se onkin ainoa mitä nämä perkeleet uskoo. Onhan minulla RAUHANKYYHKY TATUOINTI RANTEESSANI. USKO TOIVO JA RAKKAUS TÄRKEIN NIISTÄ ON RAKKAUS.

Sini Saarelan on ihan yhtä tyhjän kanssa heilutella jotain Panderolleja nauravathan  nämä saatanat tuollaiselle toiminnalle.

Greenpeace on hyvä järjestö olen aina seurannut sen toimintaa paremman maailman saamiseksi tuntuu vaan kaikki niin turhalta. Alajuoksulta kerätä paskoja kun yläjuoksulta heitetään lisää paskaa luontoon.

On vieläkin sähköt poikki huoNeestani pistorasioistani, valot kyllä pelaa muttei tule virta rasioihin.

Sanoin Tiina hoitsulle että soittakaa huoltomiehelle, sillä jokuhan siellä on ei muuten itsestään mene pimeeksi sähköt.Lupasivat ottaa huoltomieheen yhteyttä varmuus ennenkaikkea kun olen tulipaloissa ollut tiedän tilanteen. Kuka ei sitä ole kokenut on sitä vaikea ajatella ja tajuta. Lukekaa KÖYLIÖN PALOT JA MINUN LYÖNTINI PUTKAAN SELVINPÄIN POLIISI KYYTISEN TOIMESTA. JA JOKU HAKKASI OVEA VAIKKA KUINKA KAUAN. VALKOISTA SAVUA ALKOI TULEMAAN ILMANVAIHTO HORMISTA MIKÄ MUUTTUIKIN SITTEN MUSTAKSI SAVUKSI. MINUT PÄÄSTI ULOS VUODEN POLIISIKSIKIN VALITTU JUSSI KOMOKALLIO. On näistä juttua vaikka kuinka paljon lukekaa tarinoitani Blogistani Elämäni Tarinat Alfa ja Omega Alku ja Loppu Kaitsu Hyvönen,

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...