tiistai 1. toukokuuta 2018

Vtutuksien jälkeen. Jotain järkevää tekstiä.

Nukuin erittäin hyvin, olen alkanut nukkumaan paremmin. Vähän on alkanut tulemaan tekstiä.On hienoa kun on sairauteni mennyt ohi. Olinkin pitkään kipeä,  oli pitkään sairaalloineen olo sen jälkeen tuli pahoinvointi. Helvetti tuli,taas yökkö piipittämään minulle että pitäisi nukkua sanoin että nukun sitten kun väsyttää. Helvetin piipittäjät aina jostain valittavat eiköhän se ole minun asiani koska<script async src="//pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js"></script>
<script>
     (adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({
          google_ad_client: "ca-pub-5736291371704018",
          enable_page_level_ads: true
     }); 
</script> nukun menisivät itse nukkumaan .

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...