perjantai 28. joulukuuta 2018

Iltaa lukijani Joulu meni ja paluu arkeen alkoi.

Sain eilen autokyydin uudelta asukkaalta, Kokkimme oli taas viinapirun vallassa täysin hermona olin hänen luonaan kahvilla. Kävin etsimässä tummaa karia kaupoilla, mutta oli ehtinyt se lähteä.

Kokki istui rappusilla tullessani. Oli se saanut kyydin kaveriltaan, odotti se niitä, Menin uuden vuokralaisen kanssa kaupoille. Ostin Wsop hennesey konjakki pullon, Hänelle ja vaimolleen ostin alkoholitonta inkivääri olutta. Menimme siitä Lidlin kauppaan mistä ostin ruokaa jouluksi.

Kokkimme tuli kaverinsa kyydissä taloon oli aika juovuksissa se tullessaan. Meni hupituomiolla vuosia, mutta niin sanottu viinapiru kuoli päästäni. Voin konjakin maistella mutta voin olla maistamatta.

On minulle konjakki vaan hyvä lääke toki vai olla myös ottamatta. Hyvä on välillä tyhjentää mielensä ja ottaa vähän. Tämä ajajattelutyö, on niin rasittavaa että meinaa savu  korvista nousta. Ja mitähän vielä perään huutelevat. Kun tein selväksi että rahani panin menemään. Nistejä autellessa ja myös muitakin ihmisi.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...