tiistai 4. kesäkuuta 2019

Melko hyvin nukkuneena viime yön, kun punttisali on tänään. Näyttää tämä päivä eilistä päivää.

Menin eilen illasta melko inhimilliseen aikaaan nukkumaan kun on sali tänään kello 10.15 että jaksan lähteä nostelemaan. Heräsin vasta kello 7,40 lääkkeille mitä ei minulla mene kun primaspan verenohennukseen ja monivitamiini. Siitä kello kahdeksan oli aamukokokous ja aamupala.

On töihin lähtö päiväruuan jälkeen kello 12,20  ruoka on kello 12 ehtii juuri siinä syödä ennen töitä.

Kohta alan valmistautumaan salille lähtöön lenkkareita jalkaan ja menoksi. Jos tunnin jaksaisi treenata olisi se hyvä aika saisi siinä kaikki treenit tehtyä. Teen perinteisen penkin leveällä ja kapealla liikkeellä. Sitten teen hauikset ja levitykset vatsan ja käsipainoilla hauikset, eiköhän siinä olekkin treenini.

Koskahan on sitten hammaslääkärini sanoi se että oli yksi reikä viimeksi tarkastuksessa, mutta sanoi se isosta hampaasta takaa että on siinä niin isot ientaskut että voi olla että se pitää poistaa. Vähän jännittää taas pitkästä aikaa hammaslääkäri.

Kummasti koneeni vähän takkuaa pitkästä aikaa, onkin pelannut pirun hyvin pitkään.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Kaveri tuli kaupasta annoin sille 50 euroa rahaa mukaan. 5 euroa se toi takaisin ison kassillisen se toi karkkia ym.

Rahaa menee vähän liikaakin kaupoille. Tuli eilen taas noin 190 euroa takuu eläke tuli eilen. Se on hyvä raha tuntuu se ihan hyvältä. Rahaa ...