maanantai 1. heinäkuuta 2019

Albert Einsteinin Jumalan kieltäminen minkä kyseenalaistan mistä mikään on tullut tyhjyydestäkö.

Iäisyys, iankaikkisuus, äärettömyys, ikuisuus, maailmankaikkeus miten tyhjyydestä on mitään tullut. Jos ei JUMALAA OLE OLLUT JUMALA ON OLLUT AINA. MIKÄ ON AURINKO KAIKEN ELÄMÄN ANTAJA. Se voi polttaa kaiken tai pakastaa, miksi ihmiset elää kun viimeistä päivää siksikö että tietävät menevänsä helvettiin.

Niinkun JUMALA ANTEEKSI ANTAISI MITÄ IHMINEN ON TEHNYT. PISARAKIN JEESUKSEN VERTA ON KUN VALTAMERI, JOS SE OLISI JONKUN PELASTANUT TÄMÄHÄN OLISI PARATIISI. KIDUTATTE MINUA ELI HYKERTELETTE VIELÄKIN RISTIN JUURELLA. VIA DOLOROSANI ON JATKUNUT VÄHÄN LIIAN KAUAN ELI RISTIN TIE. KYSYNPÄ VAAN MIKSI NIIN TEETTE ELI PETAATTE HELVETIN PAIKKAANNE.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...