sunnuntai 21. heinäkuuta 2019

Eilen illasta nukkumaan kello 19,30 nukkuen kello 3 asti. Kohta sadistien hoitajien myrkyttämäksi 600 milliä Liltoa ja risperidonia.

Kyllä pitäisi alkaa näille sadisteille Lääkäreille ja hoitajille jotain sattumaan alan olemaan niin täynnä tätä kaikkea paskaa. Kun sunnuntai yönä taas kuitattu minulle lisää kello 4,43 Litoa myrkkylääkettä 300 milliä. Saatanat tapettavat sadisti hoitajat lääkäreineen myrkyttävät minua sillä vaarallisella myrkyllä Litolla 1500 milliä päivä.

On perkele jos en ala saamaan näitä saatanan oppilaita Espooseen uuniin saisivat sadistit huutaa vierekkäisissä uuneissa poltan ekaksi sadisteista 10% ja vielä 60% vielä saastat myrkyttäjäni huutavat kun siat ennen ikuista kiirastulta. Sanon elukoille viellä että ota vuoteesi ja käy nousevat saatanat vielä uunissa pystyyn ja heiluttavat. Espoon joki vieressä sinne sopii ei jää elukoista edes DNA:ta.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...