tiistai 23. heinäkuuta 2019

Lääkkeet ja aamutouhut sali jää kun on sossun tapaaminen minulla. Sadistien paskasesta lopusta juttua. Daavidin Tähti sormus.

Oli taas lääkkeet aamusta myrkky Lito 600 milliä verenohennukseen primaspan ja monivitamiini mitkä hyväksyn menee vielä myrkky risperidon. Kiitin myrkyttäjiäni sanoin että kiitos Josef Mengelen lääkkeistä kun Mengele omiaan hoiti vielä omalla pragtiikalla. Sadistit ovat vähän ihmeissään kanssani.

Puhun Israelin Mossadista ja että minulle annettiin kallis Daavidin tähti sormus. Silti nämä elukat eivät tiedä miten kusessa ne on ei ole kun ajan kysymys kun myrkyttäjilleni käy hassusti. Jos ei niitä JUMALA pysäytä niin joku muu sen kyllä tekee ei tämmöisillä sadisteilla ole oikeutta elää. Niin monet hoitopaikat olen paljastanut toinen toistaan pahempia sadisteja kohdanneena.

Minä en viitsi uhrautua muutaman kyrvän takia pitäisi saada niitä vietyä laivalastillinen niin kun Titanic ja Estonia. Pitäisi piffata kaikille minua hyvin hoitaneille matka paratiisisaarelle. Eli suoraan menolippu helvettiin elukoille sadisteille. Ehtisivät vaan miettiä ketä ovat myrkyttäneet saisi joku saasta sairastua ehtisi sitä miettiä miksi minua myrkytti.

Sanon vaan että se on teillä kaikilla edessä kun kuolivuoteella ehditte saastat miettiä pahoja tekojanne. Kivuissanne ja kolotuksissanne itkette ja huudatte anteeksiantoa ja armoa ihan kaikki sadistit kun taivaanisä ei tyhmä ole eikä sen poika kun sitä kidutetaan. Sadisteilla on ihan oma paikkansa. Nautin kun helvetti teille kutsuu saisitte mennä vaan mahdollisimman äkkiä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...