perjantai 26. heinäkuuta 2019

Tarinoita vielä tälle päivälle.

Tulin osastolle kaupoilta ja kapakasta eivät puhalluttaneet minua ja turhaa se olisikin ollut ei toi yksi neljä senttiä konjakkia kauaa näy puhalluksessa. Olinhan pari tuntia paukun jälkeen ulkona.

Oli ruoka meillä muilla oli kalakeittoa minulle oli joku outo ruoka mistä ei selvää saanut mitä se oli, söin sitä ihan vähän ei se oikein maistunut suklaapuuro jälkiruuan söin. Yritin vähän pötkötellä ruuan jälkeen muttei uni tullut vaikka on univelkaa minulla viimeyöstä.

Nukuin kyllä kello 21,30 kello 00,00 tasan puoleenyöhön. Siitä nukuin viellä kello 3,30 asti eli tuli tunteja nukuttua mutta kesken jäi uneni väsyttänyt on pitkin päivää. Vähän överiksi mennyt uneni siksi en pysty päivällä nukkumaan. Olen yleensä aamupäivästä saanut nukuttua hyvin.

Minä nukahdan illasta hetkessä kun vaan menen nukkumaan mutta herään liian aikasin ja tuntuu olevan uneni kesken vaikka normitunnin tuleekin unta minulle.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...