lauantai 3. elokuuta 2019

Aikasin nukkumaan eilen illasta kello 19,30 yöllinen herätykseni kello 1,20. Kirjoitellen kynällä pitkin yötä nyt kone auki ja tarinaa.

Heräsin juuri uniin mitä nyt en muista, on pitkät tunnit aamuun yritin kyllä vielä nukkua. Tulihan siinä unta kello 19,30-1,20 välinen aika.

Näin ryssälääkäri V,T eilen osastollamme menivät vanhanliiton miehen hakkaajan ulkomaankaverin rundiin. Huusin ryssälääkäri V,T että Trastui Toverits. Pitävät vanhanliiton miehen hakkaajaa eristyksessä hyvä niin ei ole väkivaltaisten potilaiden paikka muiden seassa. Eivätkä laskisi sitä pöydän heittelijää muiden sekaan. Oli kaveri ihan sekasin keskelläpäivää minun ollessa akvaarioissa nosti kaveri ison pöydän päänsä päälle ja paiskasi sen lattiaan, niin että pöytä hajosi.

Otti pöydän paiskoja hirveitä spurtteja pitkin osastoa. Tuli iso lauma pamppuja ja löivät kaverin polvilleen lattialle ja veivät sen johonkin eristykseen varmaan. Ei tommoisia osastolla tarvitse olla on ne vaarallisia muille.

Laitoin kirjoitukseni pois kello 1,45 ja yritin käydä viellä nukkumaan, mutta ei uni enään tullut kello tuli 2,25.
Tein tiukkoja sellijumppia etunojia leveällä ja kapealla otteella tein 5-6 sarjaa.

Tuli koneelle semmoinen päivityspalkki mistä klikkasin päivityksen pääälle. Päivitti pitkään varmaan tunnin. Lähti koneen näytön virtapainikekkin pelaamaan, mikä on hyvä kun en viitsinyt sammuttaa päävirtakytkimestä konetta. Olen tyytyävinen koneen toimintaan taas päivityksien jälkeen.

Olen tehnyt 5-6 sarjaa aamusta tekee niin hyvää jumpat tulee siitä kokonaisvaltainen hyvänolontunne.Kyllä tolla jumpalla on suuri merkitys koko keholle ja pääkopalle. Vähän sklaaraa jumpat oloani häviää siinä väsymyskin

Helvetti jos juontaa kidutukseni nuoruudestani Homosta kunnanlääkärin pojasta, kun poliisi varoitti tulevaisuudestani. Tuntuu muuten oudolta kiduttamiseni, kun olen ihmisisä autellun paljon, kiusattuja köyhiä kidutettuja. Lukekaa miten ovat minua kiduttaneet monessakin paikassa. Toinen toistaan pahempaa kidutusta minulla ollut. Miksi kysynpä vaan saa sadistit pilata elämääni.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...