sunnuntai 18. elokuuta 2019

Kaupoille vielä kaverin vaimon kanssa. MENGELEISTÄ JA KAPO HOITAJISTAAN HIRVEÄ LOPPU HEILLÄ KUN HELVETIN ESIKARTANOT HEITÄ KUTSUVAT

Lähdimme kaverin vaimon kanssa kaupoille Alepaan ostimme pari energiajuomaa. Yritin nukkua ennen kauppareissua  muttei uni tullut vaikka väsytti minua rankasti. Leidikin nukkui monta tuntia kun on kanssa kipeän oloinen.

Minä olen ollut kipeä koko Lito ja risperidon lääkkeen ajan nämä saatanat henkilökunta ei ota mitään kantaa vaikka melkein jokapäivä saan syödä särkylääkkeitä. Sadisteja nämä on ekaksi sairastuttavat lääkkeillä sitten eivät siihen puutu milläänlailla.

Saatanat sadistit Mengele lääkärit Kapo hoitajineen. MUTTA SEN SANON ETTÄ TEILLEKKIN TULEE VIELÄ PASKANEN LOPPU. KYLLÄ VIELÄ TULETTE MIETTIMÄÄN KETÄ OLETTE MYRKYTTÄNEET. KUN KUOLINVUOTEELLANNE MAKAATTE TULEE KYLLÄ ÄITIÄ TEILLE IKÄVÄ KUN HELVETIN ESIKARTANOT KUTSUVAT. KUN JUMALA EI TYHMÄ OLE JA SADISTEILLLE MYRKYTTÄJILLE ON KYLLÄ OMA PAIKKANSA JA SE ON HELVETTI.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...