sunnuntai 18. elokuuta 2019

Muuttopäivämme sisäilmaongelmaisesta talosta Kellokoskelta Ohkolaan.

Onkin mennyt tavarani melko kaikki jo etukäteen Ohkolaan eilen meni vielä osa kun bussiin millä menemme ei sovi mitään. Tietokoneeni vien itse rinkassa ja radion pussissa ne menee vissiin bussissa.

Kun nyt vaan saisin lusia yksin en ketään kaveria halua kaveriksi. Valvon öitä kirjoittelen ei siitä tule mitään jos siinä kaveri nukkuu.

Hain aamusta kolme energiajuomaa kaverin vaimolle ja ulkomaankaverille sekä itselleni, ostin myös yhden palautejuoman 28g proteiinia on siinä tehoja.

Nyt pakkaan tietokoneeni rinkkaan ja radion muovikassiin on ne sitten valmiina kaikki toivotaan nyt että on muut tavarani jo valmiina uudessa paikassa.

On päiväruoka vielä täällä Kellokoskella sen jälkeen on muutto tulee bussi vissiin millä menemme. Pakkaa henkilökunta osaston tavaroita vielä on muuttoauto pihassa.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...