lauantai 24. elokuuta 2019

Päivällistä tarinaa Kellokoskelta. Ruokailua ja ulkoilua. MENGELE LÄÄKÄREISTÄ KAPO HOITAJINEEN

Oli ruoka jauhelihakeittoa kysyin oliko se sianlihatonta en saanut vastausta vaikka sanoin että kieltää uskontoni sianlihan syönnin. Lähdin vielä iltapäivästä ulkoilemaan kiertelin tuolla pikkutiellä. Menin työsalin tupakkakatokseen missä oli kaveri töistä ja hänen kaverinsa. Puhuimme poikien kanssa niitä näitä hoidostakin.

Oli äsken lääkkeet mitkä väkisin joudun ottamaan panee saatanat hoitajat vessan ovetkin kiinni varmaan ettemme pääse räkimään myrkkyjä pois. Miettikää nyt näitä sadisteja saatanoita pakottavat minutkin syömään myrkky Litoa 900 milliä ja risperdinonia 6 milliä.

SAATANAT TAPETTAVAT SAASTAT HOITAJAT KAPOT MENGELE LÄÄKÄREINEEN. JUMALAN RUOSKA SAISI ISKEÄ JA KAATAA SAASTAT. KUN MINÄ EN LÄÄKKEITÄÄN TARVITSE EN OLE HULLU VAAN ALKOHOLIONGELMAINEN.

ON SE PERKELE ETTEI NÄILLE SAATANOILLE JO TAPAHDU JOTAIN ALKAA MITTANI OLEMAAN JO TÄYSI.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...