keskiviikko 21. elokuuta 2019

Sadistit hoitajat jakaa lääkkeet sulkien vessojen ovet ettei pääse sylkemään myrkkyjä pois.

Miettikää hyvät ihmiset näitä suomalaisia sadisteja saatanoita hoitajia. Sulkee ne vessojen ovet ettemme pääse sylkemään myrkkyjään suusta. Miten helvetissä voi näin saatanallisia sadisteja hoitajia olla. Kelle lääkkeet sopii minulle ei olin todella hyvässä kunnosssa ennen tätä reissua nyt olen kipeä jatkuvasti kun pakottavat myrkkyjään syömään.

Miksei näille tapahdu mitään on väärin että selittävät lääkärin määräyksellä kun minuakin ryssälääkäri lääkitsee sadisti se on ei edes osasto 30 antanut minulle sianlihatonta ruokavalioa.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...