tiistai 6. elokuuta 2019

Tarinaa päivästä näin työsalin koneellakin.

Lähdin töihin päiväruuan jälkeen tulin nyt vähän myöhempään töihin. Panin pesukoneen päälle oli paljon astioita. Keitin myös kahvit pojille, kone pesi ja tyhjensin koneen. Lähti porukka töihin kello 13 vei ne yhden kaverin kaiuttimet johonkin. Latasin kahvit keittimeen laitan kohta keittimen päälle, kun tulee pojat töistä.

Alkoi minua väsyttämään päivällä ruuan jälkeen kun heräsin yöllä kahden maissa alkaa valvominen vaikuttamaan. Olen herännyt pitkään yöllä mikä vaikuttaa kondikseeni kyllä. Vaikka menen aikasin välillä nukkumaan.

Tekee varmaan toi myrkkylääke Lito uneni tollaiseksi että herään yöllä kun on uneni ollut tuollaisia Liton ajan. On se perkele kun linnoissa olen ollut ykkösmies Seutulassakin pidin pilleristit poissa ja nyt minua myrkytetään täällä Kellokoskella ja kaikki lentää kysynpä vaan mihin on tultu miksi pilaavat elämäni Lääkäri Mengelet ja Kapo hoitajansa.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...