perjantai 16. elokuuta 2019

Tarinoita tällekkin päivälle Kellokoskelta.

Kävin aamupalan ja lääkkeiden jälkeen Rennossa Vietnamilaisessa kahviossa Energiajuomalla ja jäätelöllä. Siitä menin Alepan kauppaan ostin vielä yhden energiajuoman sekä vanukkaan ja kaksi rahkaa.

Tulin sisään oli päiväruoka perunaa ja lihakastike oli myös tomaattia. Jälkiruokana oli joku kiisselin tapanen.

Otin taas aamusta tonnin särkylääkettä huonoon olooni sanoin että kirjaa kokonaisvaltainen huono olo. Mitä on ollut koko Lito ja risperdinon lääkkeen ajan. Olen joutunut ottamaan harvasepäivä särkylääkkeen. Onko sitten lääkkeestä tai aikasesta heräämisestäni johtuvaa. Jokatapauksessa kipeä olen jatkuvasti ollut. En usko että nukkumisestani on johtuvaa kun nukun kumminkin monesti normitunnit. Herään vaan turhan aikasin yöllä, mutta menen nukkumaan jo lääkkeiltä noin kello 19 aikoihin.


Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...