torstai 15. elokuuta 2019

Työt tehty tälleviikolle, kapakan kautta kämpille.

Olin ulkotöiden keittiöllä tiskasin ja keitin kahvit pojille, väsytti töissä kovasti. Lähdin pois töistä kun työnohjaaja huusi traktorista että on päivä täysi. Tulin töistä menin kapakka sheriffiin join yhden energiajuoman. Olisi ollut hyllyssä konjakkiakin mutta kun pitivät saarnan ryyppäämisestä en viitsinyt lääkekonjakkiani ottaa ettei tule ongelmia talossa.

Eipä toi nyt näy kauaa puhalluksessa muutama sentti konjakkia. Pääsisi nyt helvettiin täältä että saisi konjakkia maistella kunnolla.

Oli viimenen päivä minulle töitä tälleviikolle kun ei ole perjantaina iltapäivästä töitä ja minulla on vaan iltapäivät töitä, maanantai-torstai.

Tekisi mieli lähteä vielä liikenteeseen Rentoon vaikka  piti minun kyllä yrittää unta ennen ruokaa. Tekisi hyvää vaikka vartin tirsat ottaa.

Kohta tuleekin ruoka katson jos sen jälkeen yrittäisin nukkua hetken. Ei juuri nyt väsytä pahemmin meni se uni ohi.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...