tiistai 20. elokuuta 2019

Vitutukset vähän hellitti kun pääsin ulkotöiden keittiölle töihin. Kiduttamiseni vaan jatkuu kaikella tavalla.

Pystyn jotenkuten työskentelemään koneella sängyllä istuen kone tuolilla vaikeetaahan se on mutta saan blogiani ulos sillälaillakin. Kynällä minun on vaikea kirjoitella kun joudun seisten kirjoittamaan ikkunalaudalla.

Oli ruoka osastolla lihapyöryköitä kysyin oliko ne sianlihattomia olivat vissiin kun en sikaa syö on se saastanen otus ja kun olen kumartanut aina MEKKAAN KOHTI.

Olen työsalin koneella kirjoitellen tarinoitani. Pesin astiat koneella laitoin ne äsken kaappiin koneesta keitin kahvit pojille. Tulee pojat juuri töistä tuvalle. Pääsemme varmaan osastolle ajoissa hyvä niin pääsen lepäämään kun olen aika poikki ja kipeä.

Heräsin taas todella aikasin yöllä ja se tuntuu koko kropassa ja pääkopassa. Olen herännyt aikasin koko Lito lääkkeen ajan myös risperidon lääke varmaan vaikuttaa. Voi siitäkin osaksi johtua huonovointisuuteni.

Nyt suljen koneen kun pojat tuli työsalille alan kahvia laittamaan. Palataan asiaan.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...