perjantai 16. elokuuta 2019

Yöllistä tarinaani Kellokoskelta OS.10. Aikasin nukkumaan illasta ja aikanen herätykseni yöllä.

Menin nukkumaan illasta kello 19  lääkkeiltä Myrkky Litolta ja risperidonilta 900 milliä Litoa. Heräsin kello 23,30 suunnilleen. Siitä vielä nukkumaan ja kello 2 heräten ja vielä heräten lopullisesti kello 3,30.

Kirjoittelin kynällä tarinoitani vedin myös sellijumppia tiukkoja etunojapunnerruksia leveällä ja kapealla. Tein myös lankutuksia monta sarjaa kaikkia.

Tuli liljendalin ja Keravan kiimaset teinipillut mieleeni Enkeli tytöt ketkä minut tuntee. Kuolasi ne perässäni kun kylillä Abaccina pyörin. Mikä ei minun vikani ollut kun tuntee ne JUMALAN JA JEESUKSEN RAKKAUDEN.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...