perjantai 13. syyskuuta 2019

Entisellä osastolla päivänviettoa, 0sasto 30.

Oli ruokailu sain sianlihattoman ruuan tofua sun muuta tuntui olevan, hyvä niin kun tämän osaston venäläinen lääkäri V,T ei suostunut aikoinaan antamaan sianlihatonta ruokaa, sanoi se silloin että on se vaikea järjestää minulle.

Sanoin silloin ryssälle että oli osastolla silloin kaksi muutakin sianlihatonta ruokailijaa. Määräsi sama ryssälääkäri V,T myös minulle hoitajien puheilla kuulemma, myrkkylääke Liton nostaen sitä 1500 milliin. On Litossa myrkytysvaara jouduin käymään sadistien kusi ja verikokeissa kerran viikkoon. Olen ollut ihan outo ja kipeä koko lääkityksen ajan.

EI OLE KELLÄÄN SAATANAN SADISTI LÄÄKÄRILLÄ OIKEUTTA MYRKYTTÄÄ MINUA JA MÄÄRÄTÄ MINULLE LÄÄKKEITÄ. ON MINUN OMA ASIANI MITÄ LÄÄKETTÄ TUNGEN SUUHUNI VAI JÄTÄNÖ TUNKEMATTA.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...