lauantai 21. syyskuuta 2019

Oli siivoukset ja puhtaaksipetaus. Sain autella hoitajia pyykkipussejen kuskaamisessa kun lähti kaveri kenelle kuului homma siviiliin.

Tein puhtaaksipetauksen ja moppasin kämpän otin myös harjallla roskat. Pyysi naishoitaja minua auttamaan pyykkisäkkejen kanssa, kuskaamaan ne siivoushuoneen eteen. Lähti kaveri siviiliin kenelle kuului pyykkisäkit. Muutin sen huoneeseen hyvä niin pääsin omilleni pois urpojen nöössipoikien kämppiksestä.

Nythän tämä on kun hotellissa asumista kunhan vaan olisin lääkkeettömänä ja pakkohoidottamana.

Sain pyykkisäkit roudattua siivoushuoneen eteen, kämppäkin on taas viimesen päälle siivouttu ja petaus suoritettu. Nyt odotan potilaskeittiön aukeamista että pääsen nessikahville jos vielä yhden kupin joisi laihaa lirua, en niin kahvista välitä pääasia että on se kuumaa.

Tulee hyvä mieli kun saa auttaa kun olen sitä ikäluokkaa että olimme aina valmiina. Valmiina sotaan.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...