sunnuntai 1. syyskuuta 2019

Tarinoita pyhäpäivälle. Toimintaa pitäisi alkaa tulla.

Lepäilin pitkin iltapäivää yritin nukkua muttei uni tullut. Ruoka jäi päivällä väliin kun ulkona olimme Mikan ystäväni kanssa. Ostin kaupasta kolme proteiinijuomaa yhden proteiinirahkan sekä omenoita mitä söin.

Oli äsken ruoka sienan kanakeittoa mikä oli hyvää ja kevyttä. Jälkiruuaksi oli piirakka ja kahvi oli nekin hyviä.

Nyt kone pois ja mietiskelymyssy päähän ja henkien kanssa keskustelemaan. Pitää alkaa jotain tapahtumaan tähän pakkohoitoon ja pakkolääkityksiin mitkä syyttä lyötiin päälleni.

Ihmettelen kun ei linnojen Mafiani ota yhteyttä alkaako vanhaliitto olemaan pois pelistä. Ja nuoret eivät osaa toimia ilman vanhoja venkuloita. Pitäisi alkaa iskemään Iljits Ramirez Sanchezin eli sakaalin Garlosin. Alkaisi silloin tapahtumaan myös Baader Meinhof Andres ja Ulriken henki saisi elää ja toimia.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...