lauantai 7. syyskuuta 2019

Tarinoita vielä tällepäivälle.

Oli taas tällekkin päivälle hepponen ruoka päivällä ei minulla ollut muuta kun porkkanaa. Nyt oli iltaruoka porkkanakeitto eli kevyttä on minulla. Jos huomenna menisi syömään Sheriffi kuppilaan jonkun naudanpihvin. Tekisi hyvää kunnon pihvi pitkästä aikaa.

Söin äsken yhden omenan ja join proteiini juoman, syön vielä kohta fetapiirakan.

Pitäisi saada minun jo pikkuhiljaa Jengini kasaan alkaa niin vituttamaan tämä saatanoiden myrkyttämiseni ja koko saatanan touhu sekopääksihän täällä tulee tervekkin. Pitäisi minun päästä jo omieni pariin. Eiköhän vanhaa liittoakin ole vielä jäljellä, linnojen mafiaani.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nyt laitan vielä Cetilar rasvan jalkoihini. Jos ne vielä auttaisivat särkyyni jaloissani.

Laitan vielä Cetilar rasvan jalkoihini se on särkyyn. olisiko  rasva auttanut hiukan särkyihini. Otin yhden pamol särkylääkkeen jos se autta...