maanantai 2. syyskuuta 2019

Töissä ja sieltä salille väsyneenä mutta treeni maistui.

Olin töissä ulkotöiden keittiöllä kello kahteen asti sain silloin ohjaajilta luvan lähteä salille.

Tuli liikuntaohjaaja Miska osastolle lähdimme alasalille haki Miska kymppiosastolta porukkaa toi se Viron pojan kuka hämmenteli vanhassa paikassa minun ja yhden kundin välejä. Oli Viron pojalla riski kaveri mukanaan.

Vedin säkkiä tiukasti monolla ja nyrkillä. Aika tehokkaan treenin tein vaikka väsytti minua paljon. Kun pitkästä aikaa pääsi salille innostui sitä treenaamaan. Tein hauista ja ojentajia taljaa ja käsipainoilla.

Olimme reilu puolituntia salilla tulimme mieshoitajan  kanssa ja Irakin pojan kanssa pois osa jäi vielä meidänkin porukasta salille. Minulle riitti tehokasta treeniä toi puolituntia reilu. Tuli tehoja hiki pintaan.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...