tiistai 3. syyskuuta 2019

Yöllinen herätykseni äsken päänsärkyyn heräten tonnin pamol särkylääkkeen ottaen.

Menin ajoissa nukkuman illasta lääkkeenoton jälkeen heräten yöllä kello 11,02 oli pääni hiukan kipeä joten hain hoitajalta yhden tonnin Pamol särkylääkkeen.

Tunnen olevani aika hyvin levännyt herättyäni vaikka nukuin lyhyet unet. Mutta kun nukun sikeetä kunnon unta se virkistää kummasti.

Yritän kyllä nukkua viellä kohta hetken, kun jäi uneni kesken tälleyölle. Ei vaan kyllä nyt väsytä yhtään minua mutta uskon unen tulevan vielä.

Nyt valot pois ja nukkumaan jos pari tuntiakin nukkuisi vielä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Kaveri tuli kaupasta annoin sille 50 euroa rahaa mukaan. 5 euroa se toi takaisin ison kassillisen se toi karkkia ym.

Rahaa menee vähän liikaakin kaupoille. Tuli eilen taas noin 190 euroa takuu eläke. Se on hyvä raha tuntuu se ihan hyvältä. Rahaa meni taas t...