maanantai 21. lokakuuta 2019

Aamu tuli ja aamutouhut. Töitä iltapävästä, hoitsun käynti huoneessani.

Tuli aamu hiljasuus päättyi, pääsin nessikahville ja kinkkukalkkuna leivälle. Siitä lääkkeille ja aamupalalle. Kävin aamusta kantiinissa ostin energiajuoman shipsipussin sekä smootien.

Oli päiväruoka ja sen jälkeen lähdin töihin, oli mukava työpäivä keitin parit kahvit ja tiskasin koneella astiat.

Siitä tulin osastolle kello 14,30 suunnilleen, oli ruoka seuraavaksi. Seurustelin nuoren kaverin T kanssa jonka äidin ehkä tunnen Keravalta on äitinsä seurustellut tuttuni kanssa. Oli nuorella miehellä huumeiden kanssa ongelmaa osastolla mistä se paloi.

Tuli hoitaja huoneeseeni puhui se kaverin ja minun kaveruudesta ettei saisi mennä toisen huoneeseen sanoin kaverin hakeneen kahvia kerran ja piirtäneen tauluuni huoneessa. Sanoin että pidän pojat erossa huumeista esimerkilläni.

Sanoin ettei kuulu heille kenen kanssa kaveeraan puhui nuija hoitaja ikäerostamme. Minähän olen Papa pojille isähahmo, sen myös pojat tietää. Minä viihdyn nuorten parissa, ei täällä montaa tyyppiä ole kenen kanssa synkkaisi. Ja tämä kyseinen kaveri saa minut nauramaan on kaverille hyvä huumorin taju.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...