torstai 10. lokakuuta 2019

Aamuaskareet myrkyt ja aamupala kokouksen jälkeen kylille lähtö. Töihin päivällä mikä piristää. Iloista ja ei asiaa illasta hoitajilta.

Lähdin aamusta kylille Rentoon energiajuomalle, näin ystäväni Mikan menevän Rennon ohi lähdimme yhdessä kaupoille. Ostin kolme proteiinijuomaa kalkkunaleikettä soijajuoman vanukkaan proteiinipatukan.

Tultiin Mikan kanssa osastolle Mika omalleen minä omalle. Oli ruoka seuraavaksi nyhtökauraa oli se hyvää otin vaan lisäksi pari pientä perunaa ja salaattia.

Siitä lähdin töihin ulkotöiden keittiölle keitin kahvit pojille ja tiskasin koneella astiat. Tulin töiden jälkeen osastolle.

Pyysi pari hoitajaa T ja E minut toimistoon oli iloista kerrottavaa T hoitajalla saan kuulemma Optikon lasit talon piikkiin.

Lisäksi kertoi T hoitaja että on minulla apulaisylilääkärin kanssa palaveri parin viikon päästä. Lopetetaan kuulemma minulta Lito lääkitys minkä ryssälääkäri V,T minulle löi hoitajien puheilla kuulemma. Lisäsi ryssälääkäri sitä 1500 milliin mikä on kuulemma ihan myrkytysmäärä. Jouduin saastojen takia käymään kerran viikkoon kusi ja verikokeissa myrkytysvaaran takia.

Helvetti jos luulevat että selviävät kostostani lopettamalla Liton siinä todella erehtyvät pahasti. Ovat kohta elukat sadistit minua vuoden syyttä kiduttaneet, ja myrkyttäneet lääkkeillään. Kosto on suloista sen vaan teille sanon. En turhaan ole 12 kertaa lusinut linnojen Mafia on laaja. Lukekaa miksi jouduin tälle kidutusreissulle Selkin Samarian Pisaran porukan takia. Syyttä minua alkoivat kiduttamaan siksi kostan kaikille kiduttajilleni.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...