tiistai 1. lokakuuta 2019

Häräsin äsken Levozin uneen kello 3,39. Ei koskaan enään sitä myrkkyä häviää eläimen vaistoni siitä.

Olin kussut pyykkikoriini yöllä. Sekoitti Leozin niin pahasti pääni, en enään sitä ota ihan paskalääke. Ei minun lääke se ollenkaan, ihan vetoveks aamusta siitä lääkkeestä.

 Mitä ei henkilökunta ymmärrä kun pakottaa ne myrkkyjä ottamaan. Eikä 25 milliä Levozinia antanut unta yhtään sen paremmin kun ilman sitä. Haluan yöllä jutella henkien kanssa selvänä se on parasta. Nyt jätän ottamatta Levozinin vaikka sitten valvoisin koko yön.

Kun saisin itseltäi pois Ryssälääkäri V,T laittaman Liton myrkyn hirveällä määrällä kun laittoi ryssä sitä 1500 milliä lisäksi menee viellä risperdinon 6 milliä. Kun puhtailla olin ennen Samarian kusetuksen takia tälle reissulle jouduttuani syyttä.

On minussa tiikeri sisällä sitä ei saa lääkkeillä tuhota. Ihmiset ei tajua eläimen vaistoa ja miksi muutun yöllä. KUN EIVÄT NÄMÄ TUNNE POIKAA NIIN EIVÄT TUNNE NE ISÄÄKÄÄN

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...