sunnuntai 10. marraskuuta 2019

Kuninkaallisia unessani henkilökunnan välinpitämöttömyys sairasteluuni lääkkeistä.

Herätykseni kello 2,52 melko levänneenä päänsärkyä oli taas minulle mitä on melkein joka yö. Netissä luki että lääkkeistäni johtuvaa on varmaan päänsäryt on Lito 1500 ja Risperidon semmoisia lääkkeitä täysiä myrkkyäjä. Kun on niistä tullut muitakin sairauksia mihin henkilökunta ei mitään kantaa ole ottanut.

Seksihalujen menemisiin halut ja kyky mennyt spermaa ei tule ollenkaan. On kauhea asia kun mieheltä viedään rakkaus. Mutta kun näkee hoitajista naamasta kun lakkaa saamasta eli eivät rakkautta he tunne siksi eivät halua että minäkään rakkautta tunnen.

Olen rakkauden lähettiläs ollut aina ja nykyään sadistit Mengele lääkärit Kapo hoitajineen vievät minulta rakkauden. Ja jengi ei tee mitään ja puutu asiaan.

Olen puhunut hoitajille lääkkeiden aiheuttamista sairauksista. Edellämainitsemani ja vapinoita raajoihin tullut välillä pahoja että meinaa lasi tippua kädestä. Verenpaineet heilahtelee mitä ei ole ollut ennen myrkkyjä. Unet sekasin mikä kyllä sairastuttaa koko kropan ja pääkopan. Nukun kyllä hyvin illasta kun menen nukkumaan mutta herään keskellä yötä liian aikasin.

Heräsin äsken kello 2,52 uniin oli kämpästäni sähköt poikki. Soitin Ruotsin Kuninkaalle Kaarle Kustaalle ja myin sille jotain että sain yhden lampun pelaamaan, eli sähköt yhteen lamppuun. Kuninkaallakaan ei tainnut pelata kun yksi lamppu. Olisiko sodan jälkeen sähköt mennyt. Jäi uneni kesken jännä oli uneni.

TEHKÄÄ NYT HYVÄT IHMISET JOTAIN NÄILLE LÄÄKÄRI MENGELE SADISTEILLE SAATANOIDEN KAAPO HOITAJIENSA KANSSA. MIKSETTE TOIMI IHMISET PELKÄÄTTEKÖ HEITÄ KUN OVAT OLEVINAAN LÄÄKÄREITÄ JA HOITAJIA MINUA KOHTAAN OVAT TÄYSIÄ SADISTEJA OLENHAN PALJON NIISTÄ KIRJOITELLUT. JA VIELLÄ RYSSÄLÄÄKÄRIT MINUA MYRKYTTÄÄ. MIKSI SEN HYVÄKSYTTE EIKÄ SUURI AMERIKKA VÄLITÄ SUOMALAIISTA MITÄÄN.

KUN MAANPETTURI NIINISTÖ PORUKOINEEN EI MITÄÄN VÄLITÄ KANSASTAAN. MINUSTA AINAKAAN. LUKEKAA REISSUJANI MITEN OLEN KIDUTETTAVAKSI JOUTUNUT MONESSA PAIKASSA. TÄMÄ REISSU PAHA LUKEKAA MITEN MINUA ON KIDUTETTU TÄLLÄ REISSULLA. KUN NYT ASEEN SAISIN ALKAISI TAPAHTUMAAN. TULISI KURI MONELLE SADISTILLE. KUN EIVÄT MONETKAAN USKO KUN VÄKIVALTAA PELKOA KAUHUA. RAKKAUDELLA EI PAHUUTTA VOITETA TÄSSÄKÄÄN TALOSSA.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Pia kehui minua mukavaksi kaveriksi, oliko sitten tosissaan en tiedä sitä. Kyllähän hoitajat kehuu potilaita.

 Mukavalta se kuulostaa kehuja saada. Mukava se on Pia hoitajakin se mitä olen sitä oppinut tuntemaan. Onhan tässä talossakin vaikea töissä ...