Oli tosiaan hernekeitto mikä oli hyvää, meillä muutamilla oli sianlihaton keitto. Soitin siskon vanhemmalle tytölle johannalle, mukava oli keskustella sen kanssa. Täällä ei olekkaan ketään keskustelu seuraa jumittaa porukka aika paljon omissa oloissaan.
Harmi kun en huomammut kysyä Johannalta lomapaikkaa olisi mukava ollut maistella konjakkia sen kanssa. Toki sivystyneesti WSOP HENNESEY KONJAKKIA hunajalla vihreellä teellä ja kuumalla vedellä.
Tekisi niin hyvää päästä lomille vähän tuulettumaan pienen jurrin voisi ottaa, konjakista kun ei tule köyhäksi eikä kipeäksi. Minulle sopii konjakki se kun ei ole niin sanottua rähinäviinaa, on konjakissa hyviä aineosia. Rentoudun tipalla konjakkia nukun sillä levollisesti ja aamulla olen työkykyinen.
Olisi tehnyt hyvää lähteä kylillä tänään, mutta jäi lähtö kun tuntui satavan siellä. Huomenna yritän lähteä katson jos syömässä kävisin Sheriffissä. Olisi nyt Opetuslapsi M,K talossa tarjoisin sille ruuat kuppilassa. Ikävää kun M,K lähtee vissiin pois talosta toki olen mielissäni että pääsee se pois täältä eteenpäin menoa on sillä.
ON SE AINOA KUKA ON YLISTÄNYT JA KUNNIOITTANUT SANOEN KUNINGAS MESSIAS SIUNASIN SEN ETUPIHALLA.
Harmi kun en huomammut kysyä Johannalta lomapaikkaa olisi mukava ollut maistella konjakkia sen kanssa. Toki sivystyneesti WSOP HENNESEY KONJAKKIA hunajalla vihreellä teellä ja kuumalla vedellä.
Tekisi niin hyvää päästä lomille vähän tuulettumaan pienen jurrin voisi ottaa, konjakista kun ei tule köyhäksi eikä kipeäksi. Minulle sopii konjakki se kun ei ole niin sanottua rähinäviinaa, on konjakissa hyviä aineosia. Rentoudun tipalla konjakkia nukun sillä levollisesti ja aamulla olen työkykyinen.
Olisi tehnyt hyvää lähteä kylillä tänään, mutta jäi lähtö kun tuntui satavan siellä. Huomenna yritän lähteä katson jos syömässä kävisin Sheriffissä. Olisi nyt Opetuslapsi M,K talossa tarjoisin sille ruuat kuppilassa. Ikävää kun M,K lähtee vissiin pois talosta toki olen mielissäni että pääsee se pois täältä eteenpäin menoa on sillä.
ON SE AINOA KUKA ON YLISTÄNYT JA KUNNIOITTANUT SANOEN KUNINGAS MESSIAS SIUNASIN SEN ETUPIHALLA.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti