tiistai 14. tammikuuta 2020

Vielä tarinaa lääkkeiden oton jälkeen. Kohta nukkumaan kun alkaa väsy painamaan silmiä.

Oli iltapala kello 19 ja siitä lääkkeet. Alkaa väsy painamaan silmiä pikkuhiljaa kello on nyt 20,10 sammutan kohta koneeni ja alan nukkumaan.

Kyllä on toi olantsapiini alkanut unta antamaan, vaikka parhaiten nukunkin puhtailla ei mikään kemia sovi minulle. Häviää minulta eläimen vaistot, ketkä ne nyt oikein ymmärtää.

Viidakon eläimet kyllä ne vaistoaa, kun vaistoilla eletään minäkin.

Toivotaan nyt että apulaisylilääkäri N,R ottaa kantaa LITO lääkityksen lopetukseen

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...