Heräsin kello 5,35 melko hyvin nukkuneena vielä pötkötellen kello 5,55 asti. Nyt heräten kello 5,55 ja kohta kahvin juontiin kello 6. Kävin juomassa nessikahvit äsken kello 6 aukesi silloin potilaskeittiö. Eipä ole hyvää toi kahvinkeittimen vesi nessille mutten viitsinyt pyytää keittiön keittimen vettä. Joihan sitä kahvinkeittimelläkin kahvit vaikkei se hyvää ollutkaan.
Mikähän se Ranisen Jarmon " Luizin " juttu on onko se tapettu Pauli Raninenn Jarmon Isä siitä puhui Jalasmökissämme Mäyräkorven Keisarin Kinnusen Matin mailla ollessamme hatkassa, kyttiä yhdestä yhteneenotosta. Faijani maksoi itseni ulos jutusta, törkeenä pahoinpitelynä juttu olisi mennyt varmaan kun tempasin kaljapullon kaverin turpaan. Vaikka se olikin vahinko kun läppäsin kaljapullon kädelläni kaverin naamaan. Hyvä ettei tullut siitä juttua kun tapahtui se yksityisessä tilassa ja oli se vahinko. Kundi sai ihan vahingossa pullon naamaansa. Löin kädellä vaan pöydällä olevaa kaljapulloa ja lensi se pullo kaverin naamaan avaten kaverin nenän veimme kaverin tervariin hoitoon. Näin muistan tehneemme pojan äidin veljen ollessa kuskina. Pojan Äidin Reijan kanssa olimme hatkassa Mäyräkorven Keisarin tontilla. Kurpan Kari tuli jonkun klopin ajamalla armeijan sisulla mökille hakise minua viinakauppaan. Panin muistaakseni tenu Jussin viinakauppaan.
Puhuttiin siitä Jarmo Ranisen " Luizin " jutusta että olisi se lyönyt itseään puukolla rintaan. " Luizilta" ei sitä olisi uskonut enkä vieläkään sitä usko itse tehneensä.
Sama oli minunkin pullon heitto tai läppäsy pulloa oli sekin hupi juttu kun vahinko se oli. Tuli uhrini Mäntsälästä parin kaverinsa kanssa syyttäjän toimistoon sopimaan rahalla asia minä en saanut mennä paikalle. Isä kävi maksamassa kaverille jonkun summan. Ja minä olin vapaa mies saimme taas liikkua pojan äidin kanssa vapaasti. Kun aikasimmin jouduimme salaa liikkumaan.
Auki on minulla Jarmon Ranisen " Luizi " asia jos joku on sen tehnyt kyllä vamaan alkaa omatunto vielä kolkuttamaan. Sama on Keijo " Skeide " Peiposen kuolema siitä minulla ei olekkaan aineistoa ja tietoa niin paljon. Lukekaa Pietarin kalansaaliista Pekka ja Keijo olivat silloin mukana .
Mikähän se Ranisen Jarmon " Luizin " juttu on onko se tapettu Pauli Raninenn Jarmon Isä siitä puhui Jalasmökissämme Mäyräkorven Keisarin Kinnusen Matin mailla ollessamme hatkassa, kyttiä yhdestä yhteneenotosta. Faijani maksoi itseni ulos jutusta, törkeenä pahoinpitelynä juttu olisi mennyt varmaan kun tempasin kaljapullon kaverin turpaan. Vaikka se olikin vahinko kun läppäsin kaljapullon kädelläni kaverin naamaan. Hyvä ettei tullut siitä juttua kun tapahtui se yksityisessä tilassa ja oli se vahinko. Kundi sai ihan vahingossa pullon naamaansa. Löin kädellä vaan pöydällä olevaa kaljapulloa ja lensi se pullo kaverin naamaan avaten kaverin nenän veimme kaverin tervariin hoitoon. Näin muistan tehneemme pojan äidin veljen ollessa kuskina. Pojan Äidin Reijan kanssa olimme hatkassa Mäyräkorven Keisarin tontilla. Kurpan Kari tuli jonkun klopin ajamalla armeijan sisulla mökille hakise minua viinakauppaan. Panin muistaakseni tenu Jussin viinakauppaan.
Puhuttiin siitä Jarmo Ranisen " Luizin " jutusta että olisi se lyönyt itseään puukolla rintaan. " Luizilta" ei sitä olisi uskonut enkä vieläkään sitä usko itse tehneensä.
Sama oli minunkin pullon heitto tai läppäsy pulloa oli sekin hupi juttu kun vahinko se oli. Tuli uhrini Mäntsälästä parin kaverinsa kanssa syyttäjän toimistoon sopimaan rahalla asia minä en saanut mennä paikalle. Isä kävi maksamassa kaverille jonkun summan. Ja minä olin vapaa mies saimme taas liikkua pojan äidin kanssa vapaasti. Kun aikasimmin jouduimme salaa liikkumaan.
Auki on minulla Jarmon Ranisen " Luizi " asia jos joku on sen tehnyt kyllä vamaan alkaa omatunto vielä kolkuttamaan. Sama on Keijo " Skeide " Peiposen kuolema siitä minulla ei olekkaan aineistoa ja tietoa niin paljon. Lukekaa Pietarin kalansaaliista Pekka ja Keijo olivat silloin mukana .
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti