tiistai 18. helmikuuta 2020

Herätykseni keskiviikkona kello 7.03.

Niin se alkoi uusi tarinani menemään,  perkele tulee taas sitä Ruotsin vammaista piipittäjää radiosta.
GretaThunbergia täysin turhanpäiväinen pikku piipertäjä. Ei vähemmpää voi kiinnostaa tyttö, nyt onkin ollut vähän hiljempää siitä piipittäjästä jonkun aikaan.

Join nessikahvit äsken sain hoitajalta kuuman veden keittimestä. Join toisen kupillisen nessiä  keitin veden kahvinkeittimellä. Pääsen puolentunnin päästä aamupalalle kun kello tulee 8.

Kyllä on kumma toi Greta Thunberi nostettu nuori tyttö jalustalle ilmasto Aktivisti on tyttö mikä on ihan turhanpäiväiväistä piipittämistä 17 vuotias tyttö.

Ihmettelen mistä tyttö onkin maineensa saanutkin minulle turhanpäiväinen pikkupiipertäjä. Voihan tyttö tehdä hyvääkin jälkeä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...