tiistai 25. helmikuuta 2020

Oli ruoka äsken kasvispullia muussia ja kasviksia.

Oli erittäin hyvä ruoka muussia kasvispullia sekä kasviksia  söin  , join piimää ruuan kanssa , jälkiruokana oli pullaa mikä oli kuulemma jäässä joten jätin sen ottamatta.

Kohta lähdenkin ulkotöiden keittölle keitettelen kahvit ja tiskaan astiat koneella. Onhan sitä mukava jotain tehdäkin. Ei täällä ole mitään tekemistä , tykkään ulkotöiden keittiöllä työskennellä.

J,V jäikin pitkälle lomalle se on  ohjaaja  olen J.V tuntenut pitkään . Pitäisi minun lähteä kaupoille kun siedätän itseäni hunajalla saisi hunajaa ostettua.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...