maanantai 9. maaliskuuta 2020

Heräsin aikasemmin mutta vimeksi kello 6,58.

Join nessikahvit kello 6,58 keitin kahvinkeitin nessit. Ei tule siitä oikein hyvää  jää se niin kylmäksi siitä. Kyllä keittäisi hoitajat keittimelläkin vedet. Kyllä tulee keittimellä  parempi vesi kiehuva. Kohta menen vielä juomaan nessikahvit juon toiset kahvit,

Tyhjensivät eilen ulkomaan kaverinhuoneen kun otti se huutavan naisen kanssa yhteen. Ei piäisi olla  tollasella väkivaltasella kaverilla  asiaa osastolle. Juuri paloi kaveri huumeista joutui se ihan  baareilla sairaalaan vissiiin.. Huumeita väkivaltaaa törkeää käytöstä. On kaverilla ollut väkivaltaa jo osasto 30 kun löi se se potilas S.kasvoluut rikki. Nuori mielentila kaveri pyyssi sen vessaan jotain niillä oli siellä. Ja nyt oli ulkomaan  kaverilla jotain yhteeenottoa  huutavan naisen kanssa. Ymmärrän kyllä että provosoivat ne ulkomaankaveria..

 Toivotaan nyt että pysyisi pois se osastolta. Kumma kun tekee kirjoitellessa aika usein välimerkin tekstin väliin. Enkä ole muuta huomannut kun hiiren käytön. On hiiri löystynyt epäilen sitä  syyksi nykimiseen.

Olisi haettava Hallinto- Oikeiden kirje postista. Toinen 12,3,2020 ja toinen 13,3,2020. Helvetti kun kyseenalastaa hoitajat  juttujani niinkun Pekka Pietarin kalansaaliin. Nämä on ihmisiä jotka eivät, tiedä nämä jumalasta mitään. Olisi nälle paljon Pekasta kirjoiteltavaa, lukisivat juttujani on siellä paljon ihemeitä. Kyllä olisi ihmeteoista juttua. Pekka Pietarin kalansaaliista  mitä ihmetteli älykkö Jamppakin.


Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nukahdin hetkeksi äsken nousin kahvin keittoon kaverilleni ja itselleni. Kaveri tietää tietokoneeltani paljon ja puhelimestani.

 Olemme sen kanssa säätäneet konettani paljon. Nytkin se lähti säätämään konettaan. Tulee toisella silmällä MM- jalkapalloa telkasta toisell...