maanantai 2. maaliskuuta 2020

Kävin kanttiinissa aamupalan ja lääkkeiden jälkeen. Oli ruoka äsken kohta lähden töihin

Kohta lähden töihin työsalin keittiölle. Harmi kun jäi mukava työnohjaaja J, V lomille oli se mukavin työnohjaaja. Pitkä loma sillä on  saisi taas jäädä porukkaa kamoista kiinni. Yksi kamankäyttäjä lähtee kuulemma pois meiltä vetää sitten uudessa paikassa kamojaan jos niitä haluaa .

Oli ruoka äsken oli jotain kanalaatikko ei ollut mikään hyvä ruoka. Söin ihan vähän kana sörsseliä jälkiruokana oli jäätelö se oli hyvä.

On täällä melko hyvät ruuat melko usein minulla on kalaton ja sianlihaton ruoka. Alkoi nistin paska R, minulle vittuilemaan ettei se jaksa kuunnella. Nuori kaveri J. tuntui kuuntelevan vieressä mitä puhun oli minulla  painavaa tekstiä.  Nistin paska R. ei kuuntele kun omaa ääntään. Kyllä nistin paska lipoo hoitajia jatkuvasti se lipoo lääkkeitä. Nistin paska mikä paskaa sitten se on. Todella koukussa on kaveri vinkuu jatkuvasti se huumeita hoitajilta.

Kohta lähdenkin ulkotöiden keittiölle toivotaan  että on töissä ilmapiiri parempi. Yksi kamapää lähtee vissiin muualle asumaan mikä on hyvä niin . Viime viikollla jotain näin sen katsastavan uutta paikkaa.

Toivotaa että kaveri häipyy. Nyt sammutan  koneeni ja alan lähtemään töihin.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Kaveri tuli kaupasta annoin sille 50 euroa rahaa mukaan. 5 euroa se toi takaisin ison kassillisen se toi karkkia ym.

Rahaa menee vähän liikaakin kaupoille. Tuli eilen taas noin 190 euroa takuu eläke tuli eilen. Se on hyvä raha tuntuu se ihan hyvältä. Rahaa ...