lauantai 7. maaliskuuta 2020

Oli ruoka makaroonimössöä sekä jälkiruokana oli iso pulla. Otin juuri yhden särkylääkkeen on harventuneet päänsärkyni.

Kävin vielä mittauttamassa verenpaineeni oli ne hiukan koholla pulssi oli 88 kun joskus on ollut lepopulssi 52. En nyt muista paineitani mitä äsken otettiin mutta ei mitkään hälyttävät olleet. Voi olla että paineet heilahtelee kun on päänsärkyä minulla. Ja kahvin juonti vaikuttaa paineisiini ja päänsärkyyn.

On ollut päänsärky pois minulta pitkään ja nukunkin paremmin, olen taas alkanut juomaan energiajuomaa sekä kahvia. Uskon että siitä on paineeni nouseet ja päänsärkyä taas tullut.

Täytyy nyt alkaa liikkumaan enemmän aeropista liikuntaa täytyy  tehdä. Toivotaan nyt ettei tule koneelle mitään estoja eiväthän pysty mitään tekemään koneelleni. Onhan minulla ihmisoikeus sekä sananvapaus koneelle. Teenhän tutkivaa journalismiani ihmiskunnnan hyväksi. Itseni likoon lyöden monellakin tavalla panin omaisuuteni ja terveyteni likoon autellen ihmisiä.

Kyllä luulisi että hyvätkin ihmiset ovat huomanneet hyvät tekoni. En vaan olisi uskonut että pettää kaikki luottamukseni.Nyt tuli M-L  facebook viesti päätän tämän tekstini tähän.

Jatkan kirjoitustani hetken päästä.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

On kohta ruoka meillä katsotaan mitä tulee meille. Lääkintä helikopteri tulee telkasta.

Tulisi hyvää ruokaa kun on nälkäkin minulla vähän. On vähän kipu hellittänyt kropastani polvi ja selkä kipuni helpottanut. Hyvä niin alkaa k...