maanantai 2. maaliskuuta 2020

Poikani minut hyljänneenä. Miksi kysynpä vaan.

Tosiaan minua väsyttää vielä, nukuin  20-4. Nukuin vielä 4-5 välisen ajan Avasin koneeni juuri äsken kello 5 melko hyvin nukkuen. Kello on nyt 5,34 kohta pääsen potilaskeittiölle. Pahus kun on google hävinnyt älypuhelimelta. Harmin paikka sen häviäminen, kun on se ollut hyvä, on siitä aina löytänyt jotain.

Nukuin kello on 5,34 hyvin nukkuneena väsyttää minua vieläkin.

Tuli taas poikani mieleen   kun uhrasin niin paljon elämääni pojalle kun äitinsä oli mikä oli ja  Isäni tuhosi poikaani niin paljon. Jaksoin niin paljon lusi hupia pojan vuoksi. Miksi se hylkäsi minut kun siviiliin pääsin.

Kehui vaan se muuttavansa Espanjaan ja minut hylkäsi. Hylkäisi  muijansa sen saisi se kärsiä samalla lailla kun minäkin.Kyllä niin vituttaa saisi poikani tosiaan kärsiä samalla lailla  kun minäkin olen kärsinyt. Miksi minulle ekaksi annetaan ja sitten viedään  minulta kaikki. Onko kaikki homon  kunnanlääkärin , homon pojan syytä kaikki.

Tuttuni vähättelee asiaa mutta miksi minua on niin kidutettu monessa paikassa. Nyt alan lähtemään töihin kahvinkeittoon ja astioiden pesuun. Kirjoitan vielä asiaa pitää nyt  löytää salasana koneelle.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Nyt laitan vielä Cetilar rasvan jalkoihini. Jos ne vielä auttaisivat särkyyni jaloissani.

Laitan vielä Cetilar rasvan jalkoihini se on särkyyn. olisiko  rasva auttanut hiukan särkyihini. Otin yhden pamol särkylääkkeen jos se autta...