lauantai 21. maaliskuuta 2020

Sain pyykit koneeseen ja siitä oli ruoka .oli broilerifilee paistettuja perunoita ja muita juureksia

Laitan nyt tähän  päiväkirjaa pyykeistä ja ruuista. Täytyy kohta soitella M.K jos lähdemme vielä syömään huomenna ehkä. Tekee hyvää päästä tuulettumaan minunkin, syömään ja konjakkia maistelemaan. Otan ainakin yhden 8 senttiä konjakkia  ja syömme leipäkebabin molemmat on siinä hinta laatusuhde kohdallaan Tänään en enään jaksa lähteä kylille on väsy niin kova tänään. Jos olisikin pyörä voisin pyörällä lähteä.

Tuli hyvä ruoka broilerifile ja perunaa, porkkanaa, paistettuna ja salaattia , jälkiruokana oli hedelmä salaatti. On mennyt ruokailu vähän hankalaksi kun joudumme  odottamaan vuoroa ruualle. Mutta erittäin hyvä oli ruoka.aSain pyykkini pesukoneesta laitoin ne kuivuriin

Kovia juttua tulee koronaviruksesta on se niin vaikea vakava oire pandemia ihan mikä vaan laajenee

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Oli iltapala äsken herkkuja oli tarjolla. Täytyy olla rukouksessa väkevä

 Oli iltapalalla tonnikala salaattia leipää juustoa. Kaikkia herkkuja oli taas tarjolla. Otin myös lääkkeeni hullun lääkkeet debrakinen ym. ...