tiistai 14. huhtikuuta 2020

Henkilökunnalle matka Auschwiz. Vai mennäänkö tyämaalleni Espopon hautausmaalle sielläkin on kaksi uunia vierekkäin. Voin sanoa että ota vuoteesi jakäy.

Pitkäksi käy aika kanttiinissa käyden pientä ostosta. Ruokailukin tapahtuu omassa huoneessa.
Mukavampi on syödä huoneessa rennompi tuntuma. Katsotaan nyt mitä ruokaa tulee toivotaan että . Tulisi nyt sianlihaton pihvi olisi ne hyviä. Tuli pinaatti pasta ei hyvä söin huoneessani puoliannosta. Jälkiruokana oli banaani.

Eipä toi ruoka nyt hyvä ole nytkin oli kummaruoka  kun jämistä tehty. On usein aina huono toi vararuoka mikä tulee sianlihattoman tai kalattoman tilalle. En ymmärrä miksi tulee niin outoja ruokia silloin. Samalla vaivalla luulisi tulevan hyvä ruoka. Mutta ei nyt sen puoleen minä en ole niin ronkeli ruualle. Kun jätän kumminkin melko tarkkaan puoli annosta syömättä.

Tulee välillä  vähän muutakin kun  Mengeleitä Kapoineen. Vaikka kyllä  Auschwiz leirin ruoka oli varmaan melko hepponen toinen leiri oli  Dachaun leiri. Pitäisi saada tarjota henkilökunnalle. Omaa evästä pieni leirituokio näkisi miten suu pannaan.

Siellä se Josef Mengele toimi tehden hirveyksiä. Minulla oli Espoon Hautausmaalla  Krematorio kaksi uunia vierekkäin. Sinne menee  kaksi vierekkäin. Saisi mennä lääkärit ja hoitajat yhtenä  jonona huutaen vierekkäin toisilleen. Kun ei ole enään lääkärin etiikkaa. Muista en tiedä mutta minun kiduttamiseni alkaa jo riittämään.

Ei kommentteja:

Alfa ja Omega

Pia kehui minua mukavaksi kaveriksi, oliko sitten tosissaan en tiedä sitä. Kyllähän hoitajat kehuu potilaita.

 Mukavalta se kuulostaa kehuja saada. Mukava se on Pia hoitajakin se mitä olen sitä oppinut tuntemaan. Onhan tässä talossakin vaikea töissä ...