Pitkäksi käy aika kanttiinissa käyden pientä ostosta. Ruokailukin tapahtuu omassa huoneessa.
Mukavampi on syödä huoneessa rennompi tuntuma. Katsotaan nyt mitä ruokaa tulee toivotaan että . Tulisi nyt sianlihaton pihvi olisi ne hyviä. Tuli pinaatti pasta ei hyvä söin huoneessani puoliannosta. Jälkiruokana oli banaani.
Eipä toi ruoka nyt hyvä ole nytkin oli kummaruoka kun jämistä tehty. On usein aina huono toi vararuoka mikä tulee sianlihattoman tai kalattoman tilalle. En ymmärrä miksi tulee niin outoja ruokia silloin. Samalla vaivalla luulisi tulevan hyvä ruoka. Mutta ei nyt sen puoleen minä en ole niin ronkeli ruualle. Kun jätän kumminkin melko tarkkaan puoli annosta syömättä.
Tulee välillä vähän muutakin kun Mengeleitä Kapoineen. Vaikka kyllä Auschwiz leirin ruoka oli varmaan melko hepponen toinen leiri oli Dachaun leiri. Pitäisi saada tarjota henkilökunnalle. Omaa evästä pieni leirituokio näkisi miten suu pannaan.
Siellä se Josef Mengele toimi tehden hirveyksiä. Minulla oli Espoon Hautausmaalla Krematorio kaksi uunia vierekkäin. Sinne menee kaksi vierekkäin. Saisi mennä lääkärit ja hoitajat yhtenä jonona huutaen vierekkäin toisilleen. Kun ei ole enään lääkärin etiikkaa. Muista en tiedä mutta minun kiduttamiseni alkaa jo riittämään.
Mukavampi on syödä huoneessa rennompi tuntuma. Katsotaan nyt mitä ruokaa tulee toivotaan että . Tulisi nyt sianlihaton pihvi olisi ne hyviä. Tuli pinaatti pasta ei hyvä söin huoneessani puoliannosta. Jälkiruokana oli banaani.
Eipä toi ruoka nyt hyvä ole nytkin oli kummaruoka kun jämistä tehty. On usein aina huono toi vararuoka mikä tulee sianlihattoman tai kalattoman tilalle. En ymmärrä miksi tulee niin outoja ruokia silloin. Samalla vaivalla luulisi tulevan hyvä ruoka. Mutta ei nyt sen puoleen minä en ole niin ronkeli ruualle. Kun jätän kumminkin melko tarkkaan puoli annosta syömättä.
Tulee välillä vähän muutakin kun Mengeleitä Kapoineen. Vaikka kyllä Auschwiz leirin ruoka oli varmaan melko hepponen toinen leiri oli Dachaun leiri. Pitäisi saada tarjota henkilökunnalle. Omaa evästä pieni leirituokio näkisi miten suu pannaan.
Siellä se Josef Mengele toimi tehden hirveyksiä. Minulla oli Espoon Hautausmaalla Krematorio kaksi uunia vierekkäin. Sinne menee kaksi vierekkäin. Saisi mennä lääkärit ja hoitajat yhtenä jonona huutaen vierekkäin toisilleen. Kun ei ole enään lääkärin etiikkaa. Muista en tiedä mutta minun kiduttamiseni alkaa jo riittämään.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti